2024-06-01, 12:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Vilken var hans förra arbetsgivare.
Har för mig HÄNT och han hitta på ena falska historien efter den andre och det blev stämningar på rad, Så hans lögner fortsätter likt vanligt tills någon sätter stopp för dem!
Citera
2024-06-01, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Du får ta det där med Benjamin. Hela familjen består av störda individer.
Varför påstår du att hela familjen består av störda individer?

Jag har träffat många i familjen under många år, och min uppfattning är den motsatta. Jag har aldrig gillar Pernilla i TV, men insåg att hon är en vettig, driven, sympatisk person. Hon har bra värderingar och är snabbtänkt. I TV framstod hon, iaf förut (jag har aldrig sett deras såpa, mer än några klipp då och då) som ganska flamsig och lite blåst, privat ger hon en annan bild. Hon uppfostrar barnen så som man ska uppfostra barn och jag har inte ett ont ord att säga om henne eller hennes barn, särskilt inte Benjamin som verkligen var bedårande gullig, charmig och trevlig under sin uppväxt. Tror ingen skulle påstå något annat. Han var iaf en person som kan få alla i ett rum att må bra. Säkert har han så klart som alla andra gjort dumheter, men i det sammanhanget jag träffat honom, systern och mamman har han inte haft någon anledning att ställa in sig, tvärtom.
Många som stör sig på familjen. Jag har aldrig förstått, vill man inte se dem kan man ju byta kanal.
Citera
2024-06-01, 14:12
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Man tänker di Leva. Men det är bara en gissning. Han är säkert helt ok, men verkar knepig.

I sin hemstad Gävle är den ”helyllekillen” mer känd som kvinnomisshandlare. Han lär tex försökt dränka en av sina flickvänner i Gävleån på 80-talet.
Men ingen skulle höja på ögonbrynet om det var han.
Lika lite som om det vore Alexander Bard. Men det är svårt att klassa Bard som helylle.

Måste vara någon av de yngre Idol artisterna jag inte har koll på. Eller som det spekuleras i tråden en i Klanen Wahlgren.
Citera
2024-06-01, 14:51
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Fortsätter att spinna på om ämnet iaf
https://stoppapressarna.se/svenskt/sms-visar-transans-krav-pa-popstjarnan-under-nattliga-motet/
Är delar under någon betal Premium? Tycker inte ingressen passar in med innehållet i artikeln

Citat:
Sms visar: Transans krav på popstjärnan under nattliga mötet
Kärleksnatt med förhinder.
Nu framkommer nya uppgifter kring popstjärnans natt med den transsexuella kvinnan.
Stoppa Pressarna kan avslöja att artisten var tvungen att uppfylla vissa krav.
Citera
2024-06-01, 16:10
Medlem
Varken transans eller artistens namn har dykt upp i Daniel Nyhlens skvallerblaska stoppa pressarna. Något som är förbannat märkligt eftersom samma Nyhlén ständigt uppger namn på artister och kungligheter som förekommer i hans blogg.

Nyhlén har arbetat på Vecko-Revyn, Se & Hör, Hänt Extra och Svensk Damtidning.
Vilket egentligen säger allt om skvallerkärringen Nyhlén. För med dessa referenser så kan man undra om Nyhlén är Ficus. Någon riktig journalist skulle jag definitivt inte kalla honom.
Senast redigerad av Tavelramskrok 2024-06-01 kl. 16:16.
Citera
2024-06-01, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Men likväl tjänar han big 💰 money på detta.

MZ är ju INTE den som knullat med Transan så varför ska tidningar skriva om honom?
Är transan knullad, eller blev någon knullad av transan?

Vad är vitsen med en transa som inte har kuk, om nu köparen specifikt var ute efter en transa?

Eller trodde köparen att horan var en riktig kvinna?

Jag är ganska oinsatt i de där perversa avvikelserna.
Citera
2024-06-01, 16:21
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeppoLundgren
"Popstjärnan är mycket framgångsrik och har medverkat i flera stora tv-produktioner. Sångaren har en image av ”helylle” och en dom för sexköp hotar karriären."

Spontant tänker jag popstjärnan vars namn börjar på M (finnen). Men det finns fler popartister som beskrivs som helylle. Vi har han vars namn som börjar på U (fågelskrället) också.

Nej, för svårt gissa, jag vet verkligen inte.
Senast redigerad av Hegamon 2024-06-01 kl. 16:25.
Citera
2024-06-01, 16:33
Medlem
Så, 110 sidor utan namn? Jisses! Problemet är att med den begränsande informationen så är väl större delen av den svenska "popstjärnescenen" potentiella misstänkta.
Citera
2024-06-01, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Så, 110 sidor utan namn? Jisses! Problemet är att med den begränsande informationen så är väl större delen av den svenska "popstjärnescenen" potentiella misstänkta.

Dessutom 110 sidor om något som står på "Stoppa Pressarna"

Det är lite patetiskt faktiskt
Citera
2024-06-01, 17:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matilda.asp0404
Han är även en av Sveriges största artister och har en bild som hellyle i media. Är hela släkten välkända sexköpare under 90-00 talet?

Hans morfar Hans Wahlgren var tydligen med i någon form av softcore-film i sin ungdom och hans mormor var väl någon form av sexikon. Kort sagt så kretsar allt kring sex i den familjeklanen. Nåväl men Måns Z har också gjort musik tillsammans med stråkorkester, bla Heroes. Varför folk i tråden kopplar händelsen med kokainkungen vet jag inte. Jag såg inget om den kopplingen i artikeln så min röst går till Måns Z i det här läget.
Bevis:
1. Strul med frun som har av-följt honom och troligen ansökt om skilsmässa
2. Anses som helylle av medierna trots en massa strul i verkliga livet med bevisade otroheter och annat. Troligen även sexköp.
3. Måns har sjungit med en stråkorkester på konsert, vilket ni ser i filmen nedan.
https://www.youtube.com/watch?v=q1ew_2F91gQ
Citera
2024-06-01, 17:40
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Baserat på hans egen dementi?

/AI

M.Z. har inte dementerat att han knullar transor.
Citera
2024-06-01, 17:43
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Är delar under någon betal Premium? Tycker inte ingressen passar in med innehållet i artikeln

Stog inte så mycket nytt, annat än att SP påstod att Transan haft ett krav på artisten att han skulle bära vissa kläder. Vilket kan tyckas lite märkligt om det verkligen var ett försök till sexköp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in