Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-01, 09:08
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Exakt. Folk i Sverige tror att alla vita är snälla och klanderfria.

Självklart är det inte så.
Men chansen att det skulle vara en invandrare vid ett uppstått problem är enligt statistik ca 96% större chans.

Så ja, du förstår nog varför folk generaliserar åt det hållet.
Citera
2024-06-01, 09:11
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Bespara oss dina sjukliga rasse-fantasier. Det är inte så en kristen man resonerar.
Vi kristna som såg det komma resonerar så.
Citera
2024-06-01, 09:13
Medlem
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Självklart är det inte så.
Men chansen att det skulle vara en invandrare vid ett uppstått problem är enligt statistik ca 96% större chans.

Så ja, du förstår nog varför folk generaliserar åt det hållet.
Men hur hoppar man på en skadad man när det andra paret är närvarande och den utsatte ringde själv 112?Operatören har väl frågat om signalement osv.

Sen är det oftast vita män som mördar och gör inbrott misshandlar och lever rövare.
Citera
2024-06-01, 09:19
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Men hur hoppar man på en skadad man när det andra paret är närvarande och den utsatte ringde själv 112?Operatören har väl frågat om signalement osv.

Sen är det oftast vita män som mördar och gör inbrott misshandlar och lever rövare.

Operatören? Är du bränd eller, ALLTS hände under loppet av 10-15 sekunder, sen var personen skjuten! Det gick otroligt fort, polisen kommer fram mitt i brottningsmatch mellan förövare och offer.

Snackar du för skit? Det är absolut inte vita män som är överrepresenterade. Min källa är BRÅ, vad är din? Dina förljugna psykisktsjuka vänsterpolare?
Citera
2024-06-01, 09:28
Medlem
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Operatören? Är du bränd eller, ALLTS hände under loppet av 10-15 sekunder, sen var personen skjuten! Det gick otroligt fort, polisen kommer fram mitt i brottningsmatch mellan förövare och offer.

Snackar du för skit? Det är absolut inte vita män som är överrepresenterade. Min källa är BRÅ, vad är din? Dina förljugna psykisktsjuka vänsterpolare?
Det står ju att biljett kontrollanten larmade. Ta ett chill pill. Typ få lite sol eller nått du mår ju inte bra.

Kollar man globalt på våldtäktsmän massmördare och intelligenta onda brott är vita män överrepresenterade.
Citera
2024-06-01, 10:41
Medlem
Litenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulStyving
Tågvärden har arbetsuniform, hur går det att missa en sådan liten detalj?
Normala människor gör inte det.
Citera
2024-06-01, 10:45
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:

Va? Vem blev skjuten?

”ALLTS ha hänt inom loppet av 10-15 sekunder”?
Varför ringde tågvärden 112 om Polisen var 5 sekunder (försöker att fördela sekunderna jämt här. Får väl bli typ 5 sekunder bråk, 5 sekunder att ta upp telefonen och hinna ringa 112 och förklara vad som hänt, och sedan 5 sekunder för polisen att ta sig till platsen och anfalla tågvärden) bort? Varför var Polisen i samma vagn från början? Och varför ingrep de inte först när tågvärden ringde 112? Dina sensationella påståenden som motsäger det officiella förloppet väcker ännu fler frågor
Senast redigerad av Mia-Rovy 2024-06-01 kl. 10:52.
Citera
2024-06-01, 10:51
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Det står ju att biljett kontrollanten larmade. Ta ett chill pill. Typ få lite sol eller nått du mår ju inte bra.

Kollar man globalt på våldtäktsmän massmördare och intelligenta onda brott är vita män överrepresenterade.

Hahaha förlåt. Jag skriver i flera trådar.
Samtidigt, jag svarade om att det var knivattacken i Tyskland. My bad.

Nej det stämmer inte alls. För du har inte statistik i många länder som har de värsta problemen. Om du tittar på västvärlden som för samma typ av statistik så är invandrare trots att de är minoritet i samhället, EXTREMT överrepresenterade i brottstatistiken.
Dom börjar även knappa in på ekobrott, och tittar man till hur många de finns kontra andelen brott är det överrepresenterade där med.

Det är inte svårt att ta reda på fakta och läsa på, så förstår inte varför du sitter och argumenterar på nätet med saker du antingen hittat på själv eller hört av nån polare..
Citera
2024-06-01, 13:01
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Pungus
Nej privatperson som när jag träffar på dig, kommer se till att slutar med dina idiotfasoner i kollektivtrafiken. Det kommer en dag att vi ses och då blir det så.
Så du menar på allvar att skulle tro att du spöar alla som du ser planka kommunalt? 😅
Visst gubben<3 va arg på staten istället som sålt ut vår kommunaltrafik till kinesiska riskkapitalister

Kommunaltrafiken skulle gå plus på bara reklamen även om det va gratis
Citera
2024-06-01, 13:02
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagonalspiral
Som tågvärd har du mandat att fysiskt dra ut plankare ur tåget, just saying.
Jag kanske tänker på biljettkontrollanter då
Citera
2024-06-01, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KulStyving
Tågvärden har arbetsuniform, hur går det att missa en sådan liten detalj?

Tycker det är rätt stor spridning hur dessa ser ut, så det kan man nog missa.
Citera
2024-06-01, 13:37
Medlem
Kan inte läsa artikeln. Fick de tag på de riktiga bovarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in