Citat:
Ursprungligen postat av
DroidBishop
Nej, det finns inga vittnen eller bevis som styrker att ett faktiskt brott av graden "felony" har begåtts. Du har Stormy Daniels och Michael Cohen vars vittnesmål var så groteskt uppenbart missvisande att jag tror till och med den korrupte domaren i fråga inte kunde använda dom och all media även liberala som CNN och MSNBC avfärdade dom på rak arm. Cohen har dessutom erkänt att han stulit från Trump och han är en känd lögnare.
Det är en fråga om felklassifiering som är så patetiskt löjlig att ingen vid sinna sinnes fulla bruk anser att det ska ge något straff förutom en formell bot till någon ekonomiavdelning.
Att det skulle röra sig om valfusk är också felaktigt och domaren förbjöd försvaret att presentera sitt vittne som är en expert på just frågor om valfusk att tekniskt bevisa att det inte var valfusk.
Det enda "brott" som begåtts här, är ett bokföringsfel i en annars laglig transaktion.
Stormys vittnesmål kunde ha blivit krossat av Melania tex, och ändå kallades inte hon.
Sen alla detaljer gjorde stormy mycket trovärdig, och sen har vi det lilla faktumet att betalade henne också för hålal tyst.
Så där föll den för dig som en fura.
Och det Cohen säger styrks av andra vittnen.
Bara för du blundar, så betyder inte det att bevisen och vittnen inte skulle existera.
Inte heller kan du kompartmetalisera bort något, för då berättar du bara att du inte vill och att du bestämt dig att donalds ska stå över lagen.
Frågan är hur du inbillar dig din okunskap skulle berätta något här, för det enda du berättar är att du inte vill veta av det som bevisar donalds bokföringsbrott och brott mot kampanjlagarna.
Eller ska donalds stå över lagen menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
ilikepancakes
Hur menar du att Biden var inblandad i det han precis dömts för?
Bra fråga.
Och en intressant detalj, donalds hade aldrig behövt göra brotten från början ens.
Och nu gråter de över att donalds får ta ansvar för sina brott.
Tycker det är rätt märkligt faktiskt, för inte faan skulle jag försvar en demokrat som gör brott.(Och nej, konspirationer funkar inte, bara bevis och vittnen.)
Mitt enda tag av de som är här och försvarar donalds, det är att de alla anser donalds står över lagen, men de vågar inte säga det.