Citat:
Ursprungligen postat av
anomalign
SD, ett stort svenskt riksdagsparti har avslöjats bedriva trollfabrik. Det är en stor skandal och nåt som väcker avsky hos mer eller mindre alla rimliga, vuxna människor. SD har visat sig vara skamlöst ljugande sabotörer av det offentliga samtalet, och i vissa fall ansvarslösa landsförrädare som den där SD-ryssen. Att uttrycka motvilja till den sortens ljusskygg verksamhet som SD har bedrivit, och som de säger sig planera att fortsätta bedriva, det är helt okej, tycker jag.
Jag tror inte folk bryr sig alls om man inte befinner sig långt ute på vänsterkanten. Några memesidor med några tusen följare på Facebook är inte något man sätter kaffet i vrångstrupen över.
Som du säkert har sett så har SDs stöd ökat. Folk är trötta på att se negrer och araber i massor. Folk är trötta på invandrarvåldet. Folk är trötta på att det när som helst kan ske ett terrordåd i vårt land. Folk är trötta på att statskassan dräneras av helt värdelösa folkslag.
Missade du att en pappa blev skjuten mitt på dagen för att han sa åt ett blattegäng för några veckor sedan?
Vinden har vänt trots sossarnas försök att sopa problemen under mattan.