2024-06-01, 01:31
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nej. Dom vet ju inte vilka dom ska matchas med i förväg nämligen och är tvungna att gå in i det från början. Sedan är det inte bara att avsluta hur som helst heller med en gång om det inte känns okej.

Är du helt jävla dum i huvudet eller? Mest troligt.
Alla som deltar i programmet kan dra sig ur när som helst.
Senast redigerad av Brajebrasomfan 2024-06-01 kl. 01:36.
Citera
2024-06-01, 02:23
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
Bryr mig inte. Vill DU ha ett bra liv undvik svenska tjejer. Lev inte DITT liv genom någon annan.

Säkert bra råd men nu gillar jag dock drama och kaos mer än ett bra liv, vad fan det nu är.
Citera
2024-06-01, 03:01
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Deltagarna är för lika varandra för att det ska bli riktigt intressant. Särskilt tjejerna. Vilken djävla dockfabrik görs de i?
Citera
2024-06-01, 05:08
Medlem
NiccoJs avatar
Jimmi, den lugglöse nattpullaren. Tycker det scenariot stämmer lite väl bra med vad man ser i programmet för att avfärdas. ”Ni ska inte sova ihop!” osv.

Emmy o Rosanna är båda mycket snygga och lär förbli attraktiva tills de blir gamla kärringar.
Anastasia o Linnea är unga tjejer med stabil övervikt, de kommer fortsätta bli allt större o allt mer motbjudande. Lägg därtill den psykiska o svårhanterliga personlighet som dessa tröstätande kvinnor ofta har. Spring för livet Jimmi.
Citera
2024-06-01, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Oskyldig till motsatsen bevisats men det är ju inte ett otänkbart scenario att Jim skulle kladdat på Linnea när hon sover/halvsover. Det kan förstås uppfattas som äckligt. Som sagt, ingen kan i detta skede garanterat veta men känns ju faktiskt inte otroligt med tanke hur han konstant klängde på henne på dagtid.

Det riktigt läbbiga blir väl hur man som kvinnlig medarbetare på Jimmis arbetsplats, när detta visats på TV och snurrat i media, ska kunna ha en god relation till sin chef. Hur ska tilliten kvarstå där?
Citera
2024-06-01, 09:12
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
... Uppenbarligen kan Anastasia inte få Torsten iaf eftersom han inte är attraherad av henne.

Saken är att det handlar om elefanten i rummet - fetma. Anastasia har ett vackert ansikte, när hon inte ser ut som Marge Simpson. Övervikt har blivit normaliserat och något man ska stå för i samhället idag, men det signalerar inte hälsa och det är inte attraktivt.
Citera
2024-06-01, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Någon som vet om Torsten har varit med många tjejer? Är det därför han verkar så kräsen med utseendet?

Han säger att han aldrig varit kär och har någon slags Disney-bild av hur kärlek ska vara. Verkar väldigt omogen och min gissning är att han aldrig tidigare varit i ett förhållande och nästintill oskuld.
Citera
2024-06-01, 09:26
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
... Även om Torsten och Anastasia inte är fysiskt speciellt attraherade av varandra så är det en större deal breaker för Torsten för fysisk attraktion är förmodligen bland det viktigaste för honom i en partner.

Det är en dealbreaker för alla. Torsten önskade en "kurvig" tjej, oklart om det är han själv eller produktionen som inte vet vad som är vad.

Oavsett attraktionsgrad, vi är alla i behov av att bli betagna och få kåtslag och det är inte bara förunnat sexor och uppåt. Det är helt enkelt den här produktionen som är USLA på sin uppgift.
Citera
2024-06-01, 09:42
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Det riktigt läbbiga blir väl hur man som kvinnlig medarbetare på Jimmis arbetsplats, när detta visats på TV och snurrat i media, ska kunna ha en god relation till sin chef. Hur ska tilliten kvarstå där?
Värst om man brukar sitta o sova på jobbet🥺
Citera
2024-06-01, 09:56
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
... Nu vet jag inte vad som hänt, MEN om ett övergrepp har skett så är det vidrigt av Jimmi. Sen så tror jag inte SVT hade sänt årets säsong ifall något sådant hänt...

Det är nog en fråga om samtycke. Och om 'samtycke' tycker folket olika. Här är lagstiftningen skarp idag men förstås inte omöjlig för SvT att finessa sig under med deltagarnas historia. Och så länge inte L säger annat ska tittarna lugna sig.

Hon sa ifrån efteråt. Men när? Min egen sympati faller för vuxna kvinnor när dem inte säger till direkt, är det inte ändamålsenligt just då, så dagen efter. Det går inte att upptäcka sig senare ha blivit våldtagen eller utsatt för övergrepp veckor tidigare. Jag tror hon hade signalerat att avsluta men att produktionen bad henne delta i parhelgen med husbilarna.

Jag får kalla kårar av J från #1.
Citera
2024-06-01, 10:33
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Ser ut som en helt vanlig kropp, inget fel på henne men ser helt normal ut för sin ålder??

Ja, hon ser bra ut. Och hon verkar snäll också!
Citera
2024-06-01, 10:38
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Är det bekräftat nu att Jimmi varit och pillat på Linnea när hon sov, eller är det fortfarande en löjlig trådsanning?

Är det inte sant så borde Linnea själv gå ut med att dementera det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in