2024-05-31, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Bögar och transor brukar vanligtvis vara mycket kåtare än brudar.

Så det är väldigt märkligt om en snygg och framgångsrik kille som Måns.Z behöver pröjsa för att få till det. Ytterst jävla märkligt!
Daniel Nyhlén är en av de äckligaste människor jag vet. Troligen finns ingen som helst sanning, på samma sätt som det oftast är.

Men hur flashback kan gissa på Måns, som inte har någon koppling alls till transvärlden är löjligt! Måns avskyr transpersoner på samma sätt som de allra flesta av oss, även om han pga sin karriär inte tillåts erkänna det.

Danny är bög och Benjamin kan vara det. Jag tror ändå att allt bara är skitprat från äcklet.
Citera
2024-05-31, 18:53
Avslutad
Anton Enwald (ej bekräftad)
Bor på Södermalm, stenkast från Östermalm
Skild från sin fru sedan 2022
Ingen ny partner enligt uppgift?
Popartist och låtskrivare
Smygbög klockan ringer i denna intervju där han pratar om sina scenkläder:

Länk https://www.hant.se/melodifestivalen/anton-ewald-om-karleken/9104739
Citera
2024-05-31, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saarne
Anton Enwald (ej bekräftad)
Bor på Södermalm, stenkast från Östermalm
Skild från sin fru sedan 2022
Ingen ny partner enligt uppgift?
Popartist och låtskrivare
Smygbög klockan ringer i denna intervju där han pratar om sina scenkläder:

Länk https://www.hant.se/melodifestivalen/anton-ewald-om-karleken/9104739
Är han en av landets största artister och folkkär? Jag var tvungen att söka på namnet och jag vet fortfarande inte vem det är
Citera
2024-05-31, 19:00
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Nu handlade det om att ha sex med en transa för det är det enda vi vet har hänt.

Hur vet du att det har hänt?

Och hur kan du i så fall påstå att vi inte vet att det har tagits ut 6000kr som INTE har använts till att köpa en släpvagn!?
Citera
2024-05-31, 19:01
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Daniel Nyhlén är en av de äckligaste människor jag vet. Troligen finns ingen som helst sanning, på samma sätt som det oftast är.

Men hur flashback kan gissa på Måns, som inte har någon koppling alls till transvärlden är löjligt! Måns avskyr transpersoner på samma sätt som de allra flesta av oss, även om han pga sin karriär inte tillåts erkänna det.

Danny är bög och Benjamin kan vara det. Jag tror ändå att allt bara är skitprat från äcklet.
Jamen gud så dumt! Menar du på fullt allvar att du tror Danny, som precis blivit farsa, har dippat i transträsket 🙄. Testa nåt annat!
Citera
2024-05-31, 19:01
Medlem
Citat:
Att påstå att någon är misslyckad som människa för att han legat med en transa är ju bra korkat.

Det är nog snarare att köpa sex som gör en misslyckad.
Citera
2024-05-31, 19:04
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Hur vet du att det har hänt?

Och hur kan du i så fall påstå att vi inte vet att det har tagits ut 6000kr som INTE har använts till att köpa en släpvagn!?

Är du korkad på riktigt? Det ENDA vi faktiskt vet är att någon legat med en transa.
Citera
2024-05-31, 19:08
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Är du korkad på riktigt? Det ENDA vi faktiskt vet är att någon legat med en transa.

Är det verkligen bekräftat att någon pippat böckling, eller låg hen inte bara i faggorna att idka göka med vederbörande?
Senast redigerad av pojkpingis 2024-05-31 kl. 19:17.
Citera
2024-05-31, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Är han en av landets största artister och folkkär? Jag var tvungen att söka på namnet och jag vet fortfarande inte vem det är

Tips, sök på Anton Ewald och inte Anton Enwald.
Citera
2024-05-31, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Jamen gud så dumt! Menar du på fullt allvar att du tror Danny, som precis blivit farsa, har dippat i transträsket 🙄. Testa nåt annat!
Nej, det tror jag inte! Jag skrev ju att det hela med största sannolikhet är skitprat, men av de tre misstänkta är det en som är otänkbar och två möjliga. Jag är ändå övertygad om att det inte är någon av dem, men ville påtala det tramsiga i att ens jämföra de tre med varandra.
Citera
2024-05-31, 19:16
Medlem
Smegmas avatar
Bedrövligt att inte FB har tagit reda på namnet på den poppiga stjärtryttaren. Ett fett jävla underbetyg!
Citera
2024-05-31, 19:17
Bannlyst
Eftersom det inte blev nåt sexköp så blir det heller aldrig nåt åtal, vilket innebär att vi aldrig kommer kunna bevisa vem det gäller.
I papperskorgen med tråden i brist på diskussionsunderlag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in