2024-05-31, 06:37
Medlem
disquss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Polisen tvekade först men fan sedan förklaringen logisk.
Med stor sannolikhet så har artisten visat en Blocket-annons för polisen. Polisen har sedan kontaktat säljaren för att kontrollera om artisten spekulerat på släpet eller om en affär varit planerad i närtid. Jag ser ingen annan möjlighet till att det skulle handla om någon annan typ av vittnesuppgifter som gör att man väljer att avskriva misstankarna.
Citera
2024-05-31, 06:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av disqus
Med stor sannolikhet så har artisten visat en Blocket-annons för polisen. Polisen har sedan kontaktat säljaren för att kontrollera om artisten spekulerat på släpet eller om en affär varit planerad i närtid. Jag ser ingen annan möjlighet till att det skulle handla om någon annan typ av vittnesuppgifter som gör att man väljer att avskriva misstankarna.

Ja, polisen kunde ju även frågat varför han väljer att göra köpet kontant och inte med swish. Om jag sålt något för 6000 hade jag inte velat ha det i cash.
Citera
2024-05-31, 07:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av disqus
Det var min första tanke också. Priset på släpkärran var nog detsamma som ligget.
Citera
2024-05-31, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Men jösses vad tröga folk är, det är ingen som har köpt något släp

Det fattar jag med. Men han kan liksom inte köpa ett släp utan körkort. Det gör ju folk inte eller hur?
Citera
2024-05-31, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olivera
Tror inte att BI skulle beskrivas på det sättet, med tanke på att media alltid överdriver i såna här lägen ”känd skådespelare” och så är det nån som varit med i en film för tre år sen typ. BI gör turnerar ju internationellt och är en av Sveriges kändaste personer, de skulle slå på en mycket större trumma då.

Dessutom är inte BI från mello/tv på det sättet som antyds, enligt mig. Jag ser däremot inget som talar emot D.S.

Är väl den där jävla Danny Saucedo.
Alltid varit sjukt sus i mina ögon
Citera
2024-05-31, 08:12
Medlem
Jag är besviken.. flashback brukar kunna leverera, verkar inte det denna gång dessvärre..
Citera
2024-05-31, 08:13
Medlem
Tydligen andra transan som artisten träffat

https://stoppapressarna.se/svenskt/popstjarnan-pakommen-med-ny-transa/
Citera
2024-05-31, 08:38
Medlem
Är det kille på bilden på SP så är det varken M eller B då båda är betydligt hårigare på bröstet.

DS eller VL tror jag..
Citera
2024-05-31, 08:39
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterhand
Lägg ner snacket om B.I nu!!! Det är inte han. Sluta gissa!!!

Citat:
Man kan bara garva åt folket här roliga är att 90% här skulle göra det samma

Citat:
Hög klass på inläggen här

Vad ska vi då kalla dina enda tre inlägg i Flashbacks historia?

Storrunkaren Benjamin avstod nog ett par av de dagligt återkommande 10-15 onanisessioner han brukligt har med sin masterhand. Istället hittade han en Transa och tog därav ut 6000 för att få sej lite extra fun and joy.
Citera
2024-05-31, 08:40
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Är det kille på bilden på SP så är det varken M eller B då båda är betydligt hårigare på bröstet.

DS eller VL tror jag..

Bilden har inget med texten att göra öht. Så låt dig inte luras av den.
Citera
2024-05-31, 08:41
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangutangensmamma
Det fattar jag med. Men han kan liksom inte köpa ett släp utan körkort. Det gör ju folk inte eller hur?

Varför inte det?
Det finns väl anhöriga som kan använda.

Eftersom vi inte vet vad det var för släp iheller, kanske var en speciell modell för ett specifikt projekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76

DS eller VL tror jag..

Vad vet du, gör du daglig kontroll på deras bringa? Det finns rakhyvel 2024 om du missat det.

Med det sagt tror inte jag heller det är M, B eller D
Senast redigerad av Aakke 2024-05-31 kl. 08:43.
Citera
2024-05-31, 08:50
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Kan det va Benjamin Ingrosso?

GRATTIS, du löste fallet redan i trådens 10e inlägg, snyggt jobbat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in