2024-05-29, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Detta permanenta problem med SDs uppenbara Putinanknytning kommer att kosta lite nu tror jag.
Edboms twittrande kan naturligtvis inte rättas till med en skämtutbildning.
I sammanhanget påminns alla om landsförrädare till SD anknutna gubbar såsom Jansson,Gamov,Almkvist med flera.

Edbom torde vara en av alla droppar som urholkar stenen..och SD kommer att påminnas om sina landsförrädartendenser hela valrörelsen in till EU valet nu.

Det kommer att bli betydligt mera tjafs.Det är helt nödvändigt när det möjligen finns en gigantisk trojansk häst i form av SD i riksdagen.

Det var naturligtvis ingen tillfällighet att Jimmie The Speltorsk började mumla om att sätta gränser för hjälpen till Ukraina.

Jimmie The Speltorsk gillar ju Putin i smyg,och denna känsla finns inom hela det ruttna partiet SD.
Klart att ni som avskyr SD tror att " nu så nu är det över!!"

Patetiskt!

SD 22.5% så det kostade nog inte allt för mycket. Dessutom är väl SD det partiet som är mest kritiska emot Ryssland? Du får försöka igen din råtta.
Citera
2024-05-29, 17:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleybiden
Såklart att vänsterpacket vägrar svara. SD på 22.5% i senaste mätningen!

En så kallad förtroendemätning är det ingen som bryr sig om.

Vem är vänsterpacket?
Hur menar du att SD ska kunna få inflytande i regeringen utan förtroende?
Citera
2024-05-29, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ultragainus
Vem är vänsterpacket?
22,5% i senaste mätningen lilla gubben.
Citera
2024-05-29, 18:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleybiden
22,5% i senaste mätningen lilla gubben.

På min tid fick man i l alla fall lära sig att 22,5% < 50,1%.
Så hur ska SD få ihop återstående 27,6%, dvs mer än dubbla sitt resultat innan de inte behöver bry sig om vad andra tycker om dem menar du?
Citera
2024-05-29, 19:37
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidTension
Vänligen länka 1% då. Ditt smuts.
Vänligen lär dig svenska då så att du förstår var du ska titta.
Citera
2024-05-29, 23:32
Medlem
Dax för Jimpa att stänga kom.avd. och anställa personer som har en professionell inställning sitt uppdrag. Omogna yngre män med visat agerande är knappast bra för SD.
Citera
2024-05-30, 11:08
Avstängd
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTrouble
Dax för Jimpa att stänga kom.avd. och anställa personer som har en professionell inställning sitt uppdrag. Omogna yngre män med visat agerande är knappast bra för SD.

Ja rensa upp på riktigt borde de göra men nu är ju SD inte som andra!

Har nog för mycket skit på folk för att kunna sparkas!
Citera
2024-05-30, 11:42
Medlem
Snart EU val med en mängd enormt viktiga frågor. Men nu ska allt handla om den här låtsasnyheten, trollgate.

Sossarna gör allt för att undvika verkliga sakfrågor. Massinvandringshotet, islam, EU äs framtid, kriget i Ukraina, den organiserade brottsligheten,
Citera
2024-05-30, 22:42
Medlem
LiquidTensions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Här är hela mitt inlägg som du valde att svara på och bryta ut första meningen från:

"
Du försöker argumentera genom att skälla på fina S som inte ens är inblandade. Det är Trump-metoden jag varnade för, inte många går på det.

Tråden handlar om SD's trollskandal och hur det har påverkat Åkessons och SD's förtroende hos allmänheten.

Sd-anhängare har varit så stolta för att Åkesson kämpat sig upp i förtroendemätningarna genom åren och denna skandalen, och tror jag, hur Sd har hanterat densamma, har tyvärr fått Sd att rasa med 7%.

Sen kan man diskutera om det är speciellt viktigt om folk som inte röstar på Sd har förtroende för Åkesson. Men tro mig, skandalen har INTE varit nyttig för förtroendet.
"

Noterar att mods har rensat bort många av dina känslostyrda OT-inlägg här i tråden. Bra.

Mitt fetade. Önsketänkande. När ska ni vänsterskadade lära er att skilja på fantasi och verklighet? Det mesta tyder på att TV4s haveri och Expressens fake news inte haft någon effekt alls på förtroendet för SD, snarare tvärtom.

Citat:
Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson har stärkt sitt förtroende bland väljarna. Uppgången beror främst på att andra politiker tappat förtroende, visar en ny mätning från Aftonbladet/Demoskop.

https://www.svd.se/a/41we5g/okat-fortroende-for-akesson-bland-sveriges-valjare
Citera
2024-05-30, 22:59
Medlem
LiquidTensions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultragainus
Vem är vänsterpacket?

SD är enligt alla mätningar fortsatt största parti i Tidö vilket ger dem inflytande oavsett vad du, M eller KD-väljare tycker. Väljarstöd avgör, inte era känslor.
Citera
2024-05-30, 23:42
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Snart EU val med en mängd enormt viktiga frågor. Men nu ska allt handla om den här låtsasnyheten, trollgate.

Sossarna gör allt för att undvika verkliga sakfrågor. Massinvandringshotet, islam, EU äs framtid, kriget i Ukraina, den organiserade brottsligheten,

S försöker framstå som ett seriöst parti i migrationsfrågan för kommande svenska riksdagsval. Man vill givetvis inte att fokus ska ligga på S migrationspolitik inom EU. Viktigt att prata om Åkesson och troll.

Kalla Fakta väckte mig till liv. Nu blir det en röst på blåa Jag tänkte inte ens rösta i EU- valet.
Citera
2024-05-31, 08:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidTension
SD är enligt alla mätningar fortsatt största parti i Tidö vilket ger dem inflytande oavsett vad du, M eller KD-väljare tycker. Väljarstöd avgör, inte era känslor.

Det stämmer ju inte. SD behöver minst 175 mandat av Riksdagens total 349. Så länge de inte har 175 mandat behöver de få förtroende från andra partier för att samarbeta och få genom politik. Börjar KDs och Ms väljarstöd till sina egna partier att vackla för att M och KD samarbetar med SD så kommer KD och M behöva justera sitt samarbete. SD kommer troligtvis aldrig få mer ca 100 mandat själva. Därmed är förtroende på vissa sätt viktigare än valresultatet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in