2024-05-30, 21:13
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Ärligt talat blir ni inte sugna att ansöka? Jävlar vilken marknadsföring man får som kille. Han där som gifte sig med Märta och drev egen blogg drunknade väl i frierier efteråt.

Kanske inte så bra PR för Jimmy dock. Jag vet inte vad som har hänt men jag får en dålig känsla av honom. Svårt att förklara men han utstrålar negativa vibrationer. Någon mer andligt orienterad flashbackare som utläser samma aura?

Du låter väldigt andligt orienterad som tycker det är en bra idé att ställa upp för att få kvinnliga beundrare efteråt. Väldigt andligt tänkt.

Men ansök för fan. Räkna dock, om du kommer med, att folk kommer läsa din ”aura”, och det allt annat än positivt. Så när på ingen går ur den serien utan trauma efteråt.
Citera
2024-05-30, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReidarRedare
Ingen kommer tro mig eftersom detta kommer från mitt konto som jag skapat precis nu. Jag kan inte trolla fram en profil med 500 inlägg bara för att ni ska tro mig.

Jag vet vad som hänt mellan L och j. Vid mer än ett tillfälle har j tagit på och i Ls kön, när han trott att hon har sovit. Han har börjat ta på henne och sedan har han frågat om hon sover. Hon har självklart vaknat direkt vid första beröring men inte vågat svara utan trott att han ska ha slutat om hon låtsas sova vidare. Men han har då fortsatt. Hon har vi dessa tillfällen känt sig förstelnad och inte kunnat få ut ett ord.

j har i synk medgett vad han gjort, men inte tyckt att det har varit något konstigt.

Att j fick vara med i eftersnacket är mycket märkligt då han inte får/fick för produktionen komma till inspelningen av vad hände sen.

L har inte gjort någon anmälan vid händelsen vilket är mycket vanligt för denna typ av offer. Produktionen har varit på henne mailledes om att hon inte får säga något för att då kommer hon anmälas för förtal.

Jag kan inte heller gå ut offentligt då även jag kan anmälas för förtal. (Det är förtal även om det är sant)

Tro vad ni vill om detta, men det är sanningen. (Hypotetiskt)

”j har i synk medgett vad han gjort”

Vad menas med synk? Har han alltså medgett inför andra inblandade i produktionen att detta har hänt? Typ i samtal mellan honom, L och deras psykolog? Eller kanske t o m framför kamerateamet?
Citera
2024-05-30, 21:21
Medlem
Whynotlin22s avatar
Citat:
Ärligt talat blir ni inte sugna att ansöka? Jävlar vilken marknadsföring man får som kille. Han där som gifte sig med Märta och drev egen blogg drunknade väl i frierier efteråt.

Kanske inte så bra PR för Jimmy dock. Jag vet inte vad som har hänt men jag får en dålig känsla av honom. Svårt att förklara men han utstrålar negativa vibrationer. Någon mer andligt orienterad flashbackare som utläser samma aura?

När han tog fram gitarren och sjöng på bröllopsfesten kände jag att han var en tönt.. och pinsam.
Citera
2024-05-30, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mickk

Vad menas med synk? Har han alltså medgett inför andra inblandade i produktionen att detta har hänt? Typ i samtal mellan honom, L och deras psykolog? Eller kanske t o m framför kamerateamet?

Om det stämmer så har både Kalle och ansvariga utgivaren blåljugit i media. Och hur tänker hon, nepotism-drottningen i Eftersnack som ska vara en sån feminism om dessa rykten?
Citera
2024-05-30, 21:30
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:

Jimmie har lyckats gå från svärmorsdröm som hängde på ålderdomshemmet till psykopat o potentiell våldtäktsman. Starkt jobbat!

Märtas beteende känns ju vettigt jämfört med Linneas.
Citera
2024-05-30, 21:31
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickk

Synk är bransch-lingo för 'intervju' i Tv/film-sammanhang.
Citera
2024-05-30, 21:51
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Dom flesta hade nog blivit nervösa och oroliga när man blir matchad med en störd människa.

Störd hur då?
Citera
2024-05-30, 22:06
Medlem
Citat:

Fick dåliga vibbar redan när han satte sig o sjöng o spelade på bröllopet.

Bekräftelsen på det är när han sitter som en babianhanne (de har också tätt mellan ögonen) i sin husbil o bevakar sin flock.

Just babianbilden dyker upp varje gång jag ser o läser om honom. Att lägra sina kvinnor är hans privilegium oavsett vad de tycker om det.
Citera
2024-05-30, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Om det stämmer så har både Kalle och ansvariga utgivaren blåljugit i media. Och hur tänker hon, nepotism-drottningen i Eftersnack som ska vara en sån feminism om dessa rykten?

Hon kanske inte känner till dem. Tror hon bara ser den klippta versionen och vet lika mycket som vi
Citera
2024-05-30, 22:11
Medlem
Citat:

Ja, upplever starkt samma. Kan dock inte helt sätta fingret på vad han bär med sig. Gjorde det direkt från första början. Tänkte att det skulle bli mycket drama kring honom också.
Citera
2024-05-30, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Ja, upplever starkt samma. Kan dock inte helt sätta fingret på vad han bär med sig. Gjorde det direkt från första början. Tänkte att det skulle bli mycket drama kring honom också.

Verkligen! Vajben gick rakt genom rutan från start.
Citera
2024-05-30, 22:14
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whynotlin22
När han tog fram gitarren och sjöng på bröllopsfesten kände jag att han var en tönt.. och pinsam.
Just det, det hade jag glömt. Tack för att du påminde mig.

Där ringde varningsklockorna. Inbilsk och brist på självinsikt. Framförandet var för långt, han varken spelar eller sjunger tillräckligt bra för att underhålla ett helt rum, så länge. Det var inte romantiskt, det handlade om att se och lyssna på Jim. Inte Jim som ville vända sig till kvinnan, personen Linnea.

Redan där begick han våldtäkt. Oral våldtäkt på ett helt bröllopsfölje.

Vem f-n väljer att introducera sig själv med ett entourage av gamla bridgekärringar? Endast okej om man själv är en gammal bridgekärring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in