2024-05-31, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Är det inte klarlagt att det är Måns Zelmerlöw? Hans brutta tog ju bort honom som vän på Instagram för någon dag sedan läste jag. Hade knappast gjort det om det inte varit honom.
Och du är dum i huvudet på riktigt? Den familjen är i kris då och det betyder enligt dig att Måns går till en transhora?
Du har inte tänkt på att det kanske beror på något helt annat?
Det som isf borde vara rätt klarlagt att detta är fake News! Det är enbart en jävla massa egna gissningar och spekulationer.
Vänta nu kan det vara orup? Han har inte syns till på insta på några dagar, då måste det ju vara honom! 😠
Citera
2024-05-31, 02:11
Medlem
Jimjamjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Är det inte klarlagt att det är Måns Zelmerlöw? Hans brutta tog ju bort honom som vän på Instagram för någon dag sedan läste jag. Hade knappast gjort det om det inte varit honom.
Så Måns klappade i för tjejen sin å sen drog å köpte sig en karl i kjol? Hahaha i så fall är han fan en riktig man som pelat ur 🤣🤣😅 askönt.
Citera
2024-05-31, 02:22
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LLFFILLFMD
Såg han uppträda på grönan härom veckan, och oavsett läggning var han absolut ingen fjant,. Riktigt grym snubbe.
Han känndes som en ung freddie mercury, så gay är bog rätt, men absolut inget fjant

Det får stå för dej, han är i mina ögon en fjant men vi lever i ett fritt land så olika åsikter tillåts. Vad vi dock kan förenas i är att Benjamin är bög och gillar släpvagnar..
Citera
2024-05-31, 02:46
Medlem
MZ bor i England och BI har inte ens körkort. Hur troligt är det att någon av dem skulle köpa en släp?
Citera
2024-05-31, 02:48
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissBobby
MZ bor i England och BI har inte ens körkort. Hur troligt är det att någon av dem skulle köpa en släp?

Men jösses vad tröga folk är, det är ingen som har köpt något släp
Citera
2024-05-31, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Men jösses vad tröga folk är, det är ingen som har köpt något släp
Det vet jag. Men är polisen så tröga att de inte fattar att personer som bor utomlands eller i innerstan inte köoer släp? Vilket var ursäkten för uttaget av pengarna.
Citera
2024-05-31, 04:11
Avstängd
Citat:
Ingen har köpt nåt släp. Det var hittepå för att han hade plockat ut 6000 i kontanter. Det är väl vad det kostar för en helnatt med en hen.
Citera
2024-05-31, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Ingen har köpt nåt släp. Det var hittepå för att han hade plockat ut 6000 i kontanter. Det är väl vad det kostar för en helnatt med en hen.
Ingen betalade något. Att BI eller MZ skulle köpa en släp fattar nog till och med dagens inkompetenta polis är fejk. En bor inte i landet och den andra saknar körkort och bor i innerstan.
Citera
2024-05-31, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Hur vet du att det inte är han?

Allting pekar mot honom, så du får allt komma med lite mer än "det är inte han"!

Tror inte att BI skulle beskrivas på det sättet, med tanke på att media alltid överdriver i såna här lägen ”känd skådespelare” och så är det nån som varit med i en film för tre år sen typ. BI gör turnerar ju internationellt och är en av Sveriges kändaste personer, de skulle slå på en mycket större trumma då.

Dessutom är inte BI från mello/tv på det sättet som antyds, enligt mig. Jag ser däremot inget som talar emot D.S.
Citera
2024-05-31, 06:03
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ingen betalade något. Att BI eller MZ skulle köpa en släp fattar nog till och med dagens inkompetenta polis är fejk. En bor inte i landet och den andra saknar körkort och bor i innerstan.

Jag är visserligen också skeptisk till släpkärreversionen, men rent hypotetiskt skulle ju MZ kunna hävda att en sådan behövs till sommarstugan som han och C verkar äga i södra Sverige.

https://www.expressen.se/noje/zelmerlows-drom-med-lyxiga-huset-i-skane--/?gaa_at=eafs&gaa_n=ARTJ-U-A1boGlyCMCcz22rr1KtsD1j9oRjKTWH2WWT_-SFfmR-OH0qonh9kn&gaa_ts=66594f0b&gaa_sig=TU7fv7SuGJFkpeE -KzVj5Iy-Cp50c-t3fUJTR5qeJcIOMxfs6esjQLLsQPaybn1l63JzAPV1sD90mMOc UzZWcg%3D%3D
Senast redigerad av GilGrissom82 2024-05-31 kl. 06:08.
Citera
2024-05-31, 06:05
Medlem
Citat:

MZ har sommarhus i Skåne.

Men ursäkten om släpkärran var kanske en ren lögn och då spelar det ju inte så stor roll om man har körkort eller inte.
Citera
2024-05-31, 06:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
MZ har sommarhus i Skåne.

Men ursäkten om släpkärran var kanske en ren lögn och då spelar det ju inte så stor roll om man har körkort eller inte.

Polisen tvekade först men fan sedan förklaringen logisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in