2024-05-31, 02:40
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Det uppfattas som en politisk rättegång.
Det är mycket mycket större än bara en rättegång. Om det blir inbördeskrig i USA blir det kaos i hela världen.

"inbördeskrig" ROTFLMAO

det white trash som röstar på den falska trumpeten klarade inte ens av att genomföra en framgångsrik stormning av kongressen, allt slutade med att de stod inne i the house chamber och fjantade sig med selfies iförda maskeradkostymer och döda djur.

Skulle dom starta ett inbördeskrig? Jag får nog sluta läsa den här tråden nu innan jag garvar ihjäl mig
Senast redigerad av flashmaner 2024-05-31 kl. 02:47.
Citera
2024-05-31, 02:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Hörde jag rätt, upp till 14 års fängelstraff ?
Vem blir nu Bidens motståndare?

Vågar någon axla den rollen, med tanke på att gammal begravd smuts kan riskera kandidaterna åtal och fängelsestraff.

Fängelse blir det inte. Förstagångsförbrytare samt ej något våldsbrott.
Citera
2024-05-31, 02:50
Medlem
Vad rättegången handlar om är inte brott och straff utan en kamp mellan konservatism och nymarxism.
Dvs att bevara det traditionella USA (Trump) eller globalism (Biden).

Om det kan man tycka vad man vill.

Trump är konservativ. Biden är nymarxist.

Nymarxism handlar om anti-nationalism, invandring, LBTQ osv osv

Dessa ideologier står nu mot varandra i det mest konservativa landet i världen.
Det är omöjligt att förena dessa idelogier.

Globalister gläds åt Trumps fällande dom. Konservativa ser det som ett stort hot.

Det här kommer inte att sluta väl.
Citera
2024-05-31, 02:52
Medlem
Mikaelias avatar
Kommer inte att hända ett skit. Människor med pengar som Trump kommer alltid att ha gräddfil.
Citera
2024-05-31, 03:01
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkmordsbenagen
Fängelse blir det inte. Förstagångsförbrytare samt ej något våldsbrott.

34 punkter, samtliga klassade som felony. Jag tror nog visst att det blir fängelse. Men det är inte en självklar utgång.
Senast redigerad av Trollfeeder 2024-05-31 kl. 03:07.
Citera
2024-05-31, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Vad rättegången handlar om är inte brott och straff utan en kamp mellan konservatism och nymarxism.
Dvs att bevara det traditionella USA (Trump) eller globalism (Biden).

Om det kan man tycka vad man vill.

Trump är konservativ. Biden är nymarxist.

Nymarxism handlar om anti-nationalism, invandring, LBTQ osv osv

Dessa ideologier står nu mot varandra i det mest konservativa landet i världen.
Det är omöjligt att förena dessa idelogier.

Globalister gläds åt Trumps fällande dom. Konservativa ser det som ett stort hot.

Det här kommer inte att sluta väl.
De kan ju inte fängsla honom. Om han nu får kampanja någorlunda ifred så har han en god chans att vinna valet trots det väntande valfusket. Den här rättegången var ju århundradets fars enligt alla juridisk experter som jag finner trovärdiga (t ex Jonathan Turley och Alan D.) Domaren och åklagaren var politiska hack. Alla utanför det demokratiska etablissemangets kontroll protesterar, pressens makt är mindre än tidigare. Att Trump vinner ett överklagande är givet men detta kommer att ske först efter valet. Vi får hoppas att amerikanska väljare i genomsnitt är smartare än TDS-psykfallen som hyllar demokraternas fascism.

Man får hoppas att fler och fler får upp ögonen för att detta är ren fascism och politisk förföljelse. Den havererade inrikes och utrikespolitiken kanske gör det lättare för folk att vakna.
Citera
2024-05-31, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Kommer inte bli inbördeskrig över detta, sitt ner i båten.

Om Trump förhindras delta i valet kommer det bli totalt kaos. Garanterat.
Citera
2024-05-31, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
"inbördeskrig" ROTFLMAO

det white trash som röstar på den falska trumpeten klarade inte ens av att genomföra en framgångsrik stormning av kongressen, allt slutade med att de stod inne i the house chamber och fjantade sig med selfies iförda maskeradkostymer och döda djur.

Skulle dom starta ett inbördeskrig? Jag får nog sluta läsa den här tråden nu innan jag garvar ihjäl mig

Du har inte mycket koll.
Du får nog se de närmaste dagarna vad som kommer hända.
Citera
2024-05-31, 03:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
34 punkter, samtliga klassade som felony. Jag tror nog visst att det blir fängelse.

Nej, du kan sluta runka till den tanken.

Blir han vald till president får han möjligheten att benåda sig själv.

Dessutom kommer allting att överklagas också, vilket kommer ta en jävla tid. Något år förmodligen.
Citera
2024-05-31, 03:11
Medlem
Är ju primärt white trash, incels, religösa fanatiker, iq befriade och annat skräp som röstar på mongot
Citera
2024-05-31, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
De kan ju inte fängsla honom. Om han nu får kampanja någorlunda ifred så har han en god chans att vinna valet trots det väntande valfusket. Den här rättegången var ju århundradets fars enligt alla juridisk experter som jag finner trovärdiga (t ex Jonathan Turley och Alan D.) Domaren och åklagaren var politiska hack. Alla utanför det demokratiska etablissemangets kontroll protesterar, pressens makt är mindre än tidigare. Att Trump vinner ett överklagande är givet men detta kommer att ske först efter valet. Vi får hoppas att amerikanska väljare i genomsnitt är smartare än TDS-psykfallen som hyllar demokraternas fascism.

Man får hoppas att fler och fler får upp ögonen för att detta är ren fascism och politisk förföljelse. Den havererade inrikes och utrikespolitiken kanske gör det lättare för folk att vakna.

Helt rätt!
Citera
2024-05-31, 03:14
Medlem
zergrushs avatar
Straff utdöms mindre än en vecka innan republiQanernas årliga maffiasammankomst:
https://en.wikipedia.org/wiki/2024_Republican_National_Convention
2024 Republican National Convention
It is scheduled to be held July 15 to 18, 2024, at the Fiserv Forum in Milwaukee, Wisconsin.
Lock him up!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in