Citat:
Ursprungligen postat av
Free12
Nej, det är det roliga med rivalitet och gäller att både kunna ge och ta

Tror du inte alla lag känner lite samma sak då?
Haha, Spurs kanske gör det för enkelt för andra lag. Tror spelarna gör/gjorde sitt allt och skiter i Arsenal men allt med Tottenham skriker förlorare
Alltså jag fattar grejen och var väl även snack som gick då att man vill spela "sitt spel" oavsett vad, men det blev ju några rejäla käftsmällar där som var ganska pinsamma att se och då kan man tycka att det hade varit bättre att ta en "hedervärd" förlust.
Den som inte kan ge och ta med glimten i ögat tar sig själv på för stort allvar

Jo, så är det säkert. Jag är ju som sagt subjektiv i ämnet så jag ser ju bara det hela ur en synvinkel så alla andra upplever säkert samma sak.
Där är jag med dig. Jag tyckte det ändå märktes att spelarna försökte mot City, men dom hade inte klassen att rubba i slutändan. Så är det bara. Å förlorarmentaliteten sitter rätt djupt rotad ja

Men jag kommer aldrig klandra deras lag för den förlusten. Kan bara skratta åt deras patetiska fans som önskade förlust.
Ja, där är jag helt med dig och det är lite där jag tycker Arteta gör det bra ändå. Han har klubbens grundfilosofi med offensiv fotboll som bas, men han drar sig inte för att anpassa sig i enskilda matcher när så krävs. Det kan jag absolut stå bakom.