2013-11-28, 09:19
Medlem
Latoxens avatar
Vilken konstig tråd

Hörru bilhandlarn Eh08

Är det en bra firma eller?
Citera
2013-11-28, 09:40
Medlem
rosamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eh80
Men snälla rusmag när någon skriver öknamnet på personen och hans riktiga namn och namnet på hans lille bror och att han har åtta syskon då måste de va någon som känner honom och är avundsjuk på just den personen eller????? Idiottttttt.
Eller så är det någon som sitter på kunskap om personen. Jag har kunskap om många personer utan att vara det minsta avundsjuk på dem. Vem är idiottttttten här egentligen?
Citera
2013-11-28, 16:10
Medlem
Swexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eh80
Men snälla rusmag när någon skriver öknamnet på personen och hans riktiga namn och namnet på hans lille bror och att han har åtta syskon då måste de va någon som känner honom och är avundsjuk på just den personen eller????? Idiottttttt.
Helt underbart!
Citera
2013-11-28, 16:13
Bannlyst
Köp aldrig bilar av blattar är mitt tips

Oseriösa jävla luffare är dom, lurar 99% av sina kunder sen åker dom hem å myser med sina mammor
Citera
2013-11-30, 12:01
Medlem
Swexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaAnus
Köp aldrig bilar av blattar är mitt tips

Oseriösa jävla luffare är dom, lurar 99% av sina kunder sen åker dom hem å myser med sina mammor
Då vet vi det. Håller inte med.
Citera
2018-06-20, 21:43
Medlem
blood_ins avatar
Nån som har nåt uppdaterat om denna firma? Har nån bil som kan vara av intresse men läser här och blir osäker. Men inga inlägg på flera år så nån uppdatering vore av värde.
Citera
2018-07-02, 22:11
Medlem
Tompa-123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blood_in
Nån som har nåt uppdaterat om denna firma? Har nån bil som kan vara av intresse men läser här och blir osäker. Men inga inlägg på flera år så nån uppdatering vore av värde.

Köp INGEN bil där. Sjukt oseriösa
Citera
2018-07-03, 09:25
Medlem
ninjatorrents avatar
Va där och fyllde min AC billigt. Skulle aldrig betala för deras bilar dem känns sjukt oseriösa. Dålig magkänsla helt enkelt
Citera
2018-07-03, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blood_in

Finns en lite nyare tråd om företaget i fråga under Aktuella brott och kriminalfall, bara det säger väl en hel del

(FB) Spekulant misshandlad av anställda på bilfirma i Borås 2017-05-02
Citera
2024-05-30, 22:46
Medlem
Dotards avatar
Bilfirma i Borås krävs på nästan tre miljoner – ”synnerligen allvarliga brister” upptäckta.

https://www.bt.se/boras/bilfirma-i-boras-kravs-pa-nastan-tre-miljoner-synnerligen-allvarliga-brister-upptackta/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in