2024-05-30, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasaduva
"Today i rehearsed my first Wonka-song with Göteborgsoperan’s Orchestra. It sounded absolutely Scrumdiddlyumptious!"
Och en bild på stråkorkester

Jävligt otaktiskt att lägga upp ngt kring stråkarna om man har gjort bort sig, artiklar skrivs, rykten går
Citera
2024-05-30, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AP1975
Strömstedt tog jag upp tidigare i tråden. Kring sida 40. Flög inte då. Men han är ju känd för dessa saker sedan tidigare.

Slänger in en ny spelare i tombolan .

Albi* Le* Meld*u

Skum kuf på riktigt. Alltid tyckt han sänder ut en aura av dekadens.

Ah sorry! Kanske inte helst sannolikt men ändå - han känns snäll, menlös och lättlurad på något sätt. Både att han skulle kunna råka hamna i situationen plus köpa blocketsläp med cash. Nyllet har väl vart på Jenny och honom rätt hårt för ett par år sedan, ev att de anmälde SP men skrev iallafall inlägg. Med Niklas aura skulle det inte förvåna mig, Andreas mer bekräftelsebehov och ev är det kort-man-försöker-verka-längre som gör att hans vibe är lite märklig. Albin ja på många sätt men ändå inte - han dricker väl inte längre och har oerhört svårt att tro att han köper ett släp i Sthlm.

När sanningen kommer fram ska det bli kul att se hur fel jag har - antagligen får mitt medelåldriga självförtroende en törn när det visar sig vara ett namn som jag inte ens känner till
Citera
2024-05-30, 17:28
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Här är han. Hela bilden från Stoppa pressarna.

https://mmc.tirto.id/image/2016/08/25/TIRTO-shutterstock_149627162.jpg

Bilden länkades nyss i tråden Allt skvaller om Måns Zelmelöv.

Det där ser ut som eagle eye cherry
Citera
2024-05-30, 17:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kudjo
Benjamin har inte ens körkort eller intresse för det…

Han ser lite fjollig ut men skulle inte outta sig själv sådär.. Han har iaf 2 hjärnceller mot övriga i familjen..

Tror mer på DS
Citera
2024-05-30, 17:31
Moderator
blomvattnares avatar
Undvik att posta bara ett namn utan att ens visa om det är en gissning eller ett påstående.
Komplettera även med varför det gissas på det ena eller det andra namnet.

/Mod
Citera
2024-05-30, 17:33
Medlem
NollFemNollFems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Här är han. Hela bilden från Stoppa pressarna.

https://mmc.tirto.id/image/2016/08/25/TIRTO-shutterstock_149627162.jpg

Bilden länkades nyss i tråden Allt skvaller om Måns Zelmelöv.
Det där är väl ett random stockphoto, inte en faktisk bild på den utpekade?
https://tineye.com/search/6f31bfa2b21d1bd4b3ea6060ccbda19d56e196d8?sort=scor e&order=desc

Detsamma gäller fler av de bilder som stoppapressarna bildsatt artikeln med.
https://tineye.com/search/b63253eeb4bd4f7c872be1838a004aa3c5e78492?sort=scor e&order=desc
https://tineye.com/search/ffbc9c51e35bccd5eecc451a41e05972151184a7?sort=scor e&order=desc
osv...

Så inte direkt någon idé att utgå från de bilderna för att försöka lista ut eller "bevisa" vem den utpekade är.
Senast redigerad av NollFemNollFem 2024-05-30 kl. 17:37.
Citera
2024-05-30, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kudjo
Benjamin har inte ens körkort eller intresse för det…
Där kom bekräftelsen på att han är bög.
Extremt omanligt att inte ha körkort.
Citera
2024-05-30, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NollFemNollFem
Det där är väl ett random stockphoto, inte en faktisk bild på den utpekade?
https://tineye.com/search/6f31bfa2b21d1bd4b3ea6060ccbda19d56e196d8?sort=scor e&order=desc
Om det är bild på sexköparen så är han i alla fall inte vit utan han är färgad.
Men håller med om att det ser ut att vara ett stockphoto.
Citera
2024-05-30, 17:38
Medlem
Hur är det med Omar Rudberg? Gillar han tjejer eller killar, eller mittimellan som det verkar vara i det här fallet?
Citera
2024-05-30, 17:41
Medlem
Vasaduvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Ah sorry! Kanske inte helst sannolikt men ändå - han känns snäll, menlös och lättlurad på något sätt. Både att han skulle kunna råka hamna i situationen plus köpa blocketsläp med cash. Nyllet har väl vart på Jenny och honom rätt hårt för ett par år sedan, ev att de anmälde SP men skrev iallafall inlägg. Med Niklas aura skulle det inte förvåna mig, Andreas mer bekräftelsebehov och ev är det kort-man-försöker-verka-längre som gör att hans vibe är lite märklig. Albin ja på många sätt men ändå inte - han dricker väl inte längre och har oerhört svårt att tro att han köper ett släp i Sthlm.

När sanningen kommer fram ska det bli kul att se hur fel jag har - antagligen får mitt medelåldriga självförtroende en törn när det visar sig vara ett namn som jag inte ens känner till

A L M är inte längre skriven i Sverige. Så inte omöjligt - kanske därför kontanter..
Citera
2024-05-30, 17:41
Avstängd
Fick hör nyss att klanen Wahlgren/Ingrossos instagramkonton är helt tysta idag vilket tillhör ovanligheterna. Förmodligen sitter dom och kokar ihop hur dom ska komma undan i den här härvan med hedern i behåll. Enligt personen som följer klanen så skriver dom allihop exakt varenda dag i vanliga fall och berättar detaljerat vilka sysslor dom har. Är övertygad om också att samtliga i tokiga familjen är inne i tråden och snokar.
Citera
2024-05-30, 17:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Han ser lite fjollig ut men skulle inte outta sig själv sådär.. Han har iaf 2 hjärnceller mot övriga i familjen..

Tror mer på DS
Jag tycker tvärtom att han ser ovanligt korkad ut. Saknar allt vad som är manligt och beter sig efterblivet. Om man runkar 16 ggr per dag och familjen skriver ut det i media visar hur efterblivna dom är allihop. En orsak till varför Benjamin måste höja ribban och tar en transa. Allt för att folk inte ska tro han är bög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in