2024-05-30, 08:00
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Har ingen transaktion skett eller går det inte bevisa att någon transaktion skett?

Mest troligt att det ej går att bevisa, Transan förnekar givetvis med löfte om mer pengar om allt lugnar ner sej, den i ämnet erfarne Morbror Niklas är rådgivare för lilla smygbögen Benjamin.
Citera
2024-05-30, 08:10
Medlem
Den straffrättsliga immuniteten som Kungen har gäller även fam. Wahlgren
Är det Benjamin, är redan nyckeln kastad
Citera
2024-05-30, 08:11
Medlem
svampdamps avatar
Räknas Loa Falkman som en popstjärna? Han har varit med i lite poppiga remixes bl.a. i Melodifestivalen.
Citera
2024-05-30, 08:21
Avstängd
pojkpingiss avatar
Omar R*dberg har ju en rejäl böckling-vibe, kan han vara förövaren eller offret tro? Hur vanlig är trafficking inom svensk pop 2024? Är Cheiron-studion inblandat? Många frågor!!!
Citera
2024-05-30, 08:24
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Tror inte det är Måns. Killen har huge sex appeal. Han behöver inte göra mycket för att tjejerna ska ligga med honom. Killen har vart sexmissbrukare men att han ska betala för att ligga med en transa, knappast.
Tror dom flesta transarna i Sverige skulle ligga gratis med han eller betala för det.

Att hans fru samtidigt gör stora grejer på sociala medier, tror jag är en extrem slump.

Om hon inte brukar ta bort han så har dom definitivt bråkat om något stort.

Läste precis om att hon tycker en kvinnas kropp är sexigare en hennes man.
Skulle aldrig personligen varit ihop med en sådan tjej. Låter som hon är mer bs än straight. Han har ju tidigare nämnt att han fick kämpa hårt för att få henne dessutom. Skulle inte förvåna mig om hon kommer ut som lesbisk och bara använde Måns för att få barn eller var nyfiken. Trots att Måns är många tjejers dröm kille.

Det finns ju många som gjort det men ändå är mycket mer kända än Måns.

Hugh Grant till exempel.

Nu tror jag inte att det är Måns.
Citera
2024-05-30, 08:26
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Räknas Loa Falkman som en popstjärna? Han har varit med i lite poppiga remixes bl.a. i Melodifestivalen.

Jag skulle absolut säga att Falkman är popstjärna! Han spelade ju böckling i filmen Pensionat Oskar av Jonas Gardell 1995, inte omöjligt att han har ett "finger" med i spelet!
Citera
2024-05-30, 08:26
Medlem
Bögar gillar killar, brukar inte gilla transor som försöker se ut som tanter....
Citera
2024-05-30, 08:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av larsgust
Bögar gillar killar, brukar inte gilla transor som försöker se ut som tanter....
Tror det är vad som fanns i kalsongtrosan som var av största intresset. Klart att Benjamin stoppade in den i skitskruven.
Citera
2024-05-30, 08:44
Medlem
Hannitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Tror inte det är Måns. Killen har huge sex appeal. Han behöver inte göra mycket för att tjejerna ska ligga med honom. Killen har vart sexmissbrukare men att han ska betala för att ligga med en transa, knappast.
Tror dom flesta transarna i Sverige skulle ligga gratis med han eller betala för det.

Att hans fru samtidigt gör stora grejer på sociala medier, tror jag är en extrem slump.

Om hon inte brukar ta bort han så har dom definitivt bråkat om något stort.

Läste precis om att hon tycker en kvinnas kropp är sexigare en hennes man.
Skulle aldrig personligen varit ihop med en sådan tjej. Låter som hon är mer bs än straight. Han har ju tidigare nämnt att han fick kämpa hårt för att få henne dessutom. Skulle inte förvåna mig om hon kommer ut som lesbisk och bara använde Måns för att få barn eller var nyfiken. Trots att Måns är många tjejers dröm kille.

Beundrarinnor som släpper till helt "gratis" har ofta förväntingar på mer än bara sex, så därför är det inte ovanligt att kändisar gärna går till prostituerade istället.

Nej, jag tror inte heller att Måns är den skyldige i detta fall.
Nu har han dessutom gått ut och dementerat det.
Citera
2024-05-30, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
En riktig fulare av Stoppapressarna. Drar till med en gärningsmannaprofil som passar klockrent på Mums-Måns och tvingar på sätt ut honom att dementera att han minsann inte har köpt sex. Samtidigt tvingas han bekräfta att det är problem med frugan Ciara och SP har uppnått sitt mål.

Ger konstiga signaler men vore konstigt att dementera i kvällspressen och sen vara den misstänkte själv.
Citera
2024-05-30, 08:49
Medlem
Är det ingen som har lite mer fakta?
Citera
2024-05-30, 08:53
Medlem
slidsekret88s avatar
Muppar! Hur kan ni inte fatta att det är Danny Saucedo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in