2024-05-29, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
Varför skulle han vara det ?

Jag skrev bara att jag hoppades. Det är ändå extremt få män som kan tänka sig att ha sex med en transa.
Att vara i en fast relation och ha barn är nog ändå en skyddande faktor.
Citera
2024-05-29, 21:02
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Men han säger uttryckligen att personen som gripits på Östermalm är någon annan.

Man blir inte gripen pga sexköp..MZ svamlar och försöker prata bort det
Citera
2024-05-29, 21:05
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
AD-block klipper slutet av artikeln.

Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Är du blind?

” Utredarna skrattade först åt det han sa, men sedan när de väl kollade upp det så blev de paffa, det visade sig stämma. Det fanns en naturlig förklaring, allt lät helt uppdiktat men ett helt oberoende vittne kunde intyga att det stämde, säger uppgiftslämnaren.
Enligt uppgift ska det handla om ett kontantuttag på sextusen kronor som emellertid skulle utgöra en handpenning för ett köp på Blocket tidigt på morgonen efter den aktuella natten.
Ett trovärdigt vittne, helt oberoende av popstjärnan, kunde intyga att artisten verkligen skulle köpa en släpvagn dagen efter.
Popstjärnan uppges vara lättad över att polisen tror på hans och transans ord.
– Han vill lägga det här bakom sig nu och försöka reparera relationen på hemmaplan. Det är jobbigt just nu. Om han träffat transan igen känner jag inte till, jag tror inte det.”

Men då måste det ju vara han med tanke på vad hans sagt och vad som står i artikeln. MEN Släpvagsköpet är ju ganska off brand men han har ju en villa i kattvik och behöver kanske vagnen till nåt projekt där,
Citera
Medlem
rtyu12345s avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yERpdJ/mans-zelmerlow-om-falska-ryktet-om-sexkop-det-far-vara-nog-nu

han gillar ju att klä ut sig
https://www.youtube.com/watch?v=UQmUQoUfaWM
Citera
Medlem
Kan alla bara släppa att det är ett sexköp det är frågan om. Troligtvis otrohet då det är lite rörigt på hemmaplan. BI kan nog släppas oxå, vad ska han med släp till som inte ens har körkort, att han skulle köpt det till någon polare känns långsökt!
Citera
2024-05-29, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeppoLundgren
https://stoppapressarna.se/svenskt/popstjarna-misstankt-i-bordellharva-med-transsexuell/

Från artikeln:

"Han är en av Sveriges största artister."

och

"Popstjärnan är mycket framgångsrik och har medverkat i flera stora tv-produktioner. Sångaren har en image av ”helylle” och en dom för sexköp hotar karriären."
Danny tror jag
Citera
2024-05-29, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Är det så? Det är ändå ett brott med fängelse i straffskalan. Då trodde jag att man greps.
Citera
2024-05-29, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Är det någon som gissat på Plura Jonsson än? Han har ju varit med i många och omtyckta teveprogram genom åren. Men han kanske mer är en rockstjärna än en popstjärna?

Tänkte också Plura efter en joint
Citera
2024-05-29, 21:10
Medlem
testpatrullens avatar
Hade inte varit förvånad alls om det är Danny efter "sno-lampa-från-barn"-gate som tydligt visade att han har lite svårt för det där med gränser.
Citera
2024-05-29, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 700BJames
Tänkte också Plura efter en joint
Plura skulle aldrig orka så han kan vi definitivt utesluta.
Citera
2024-05-29, 21:13
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa

Han blev säkert gripen men sedan framgick det att han inte betalat för sexet med transan.

Inget olagligt gjort av Mumsmums men varit otrogen med en transa.

Det enda han sa till pressen var att han inte köpt sex.

Resten har ingen med att göra förutom hans fru
Citera
2024-05-29, 21:14
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazerdome
Plura skulle aldrig orka så han kan vi definitivt utesluta.

Hans polare Mauro då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in