2024-05-29, 15:49
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nej, jag tycker givetvis inte att det är rimligt att man köper en släpvagn i Stockholm, om man har sommarbostad 50 mil därifrån. Vem fan skulle göra det? Om Måns nu skulle behöva en släpkärra till sommarbostaden på 330kvm i Kattvik, så köper han den självfallet på Blocket i Skåne.

Måns har haft en lägenhet i Stockholm och när det pratades om att de skulle säljas skulle en ny köpas köpte han den när den gamla sålts och skulle dra ner saker till Kattvik? Eller för at dra till en ny lägenhet i STH som bara det inte skrivits om? Så när köptes kärran? Men men... intressant att du orkar bli så upprörd över en släpkärra.
Citera
2024-05-29, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Nej det är man inte. Homosexuella ligger med enbart män..
Om transpersonen har en X och en Y-kromosom så kan homosexuella män ligga med transpersonen utan att "äventyra" sin status som homofil.
Senast redigerad av Kokekaffe 2024-05-29 kl. 16:19.
Citera
2024-05-29, 15:57
Medlem
DjPuttes avatar
MZ har själv förnekat det på IG att det inte är han, Så slut diskuterat om MZ det är någon helt annan!
Citera
2024-05-29, 16:01
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
MZ har själv förnekat det på IG att det inte är han, Så slut diskuterat om MZ det är någon helt annan!

Går det bra nu?

"Han har förnekat att det inte är han?"

Nyktra till, eller uttryck dig tydligare.

Jag tror heller inte att det är M.Z., mer stämmer in på B.I., men jag bryr mig inte så mycket om den sexuella (dubbel)läggningen, som att det kan handla om ett köp av sexuella tjänster.
Citera
2024-05-29, 16:09
Avslutad
Knappast att det skulle bli så mycket problem på hemmafronten om det varit B.I, han är singel och turnerar redan runt. Det är någon med fru och barn helt klart.
Citera
2024-05-29, 16:15
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Knappast att det skulle bli så mycket problem på hemmafronten om det varit B.I, han är singel och turnerar redan runt. Det är någon med fru och barn helt klart.

Det kan ju betyda att det är lite kaos inom familjen (familjen Wahlgren) tack vare detta i kombination med Nicklas Wahlgrens sexköp och Hans Wahlgren frånfälle nyligen? Men vad fan vet man. Stoppa Pressarna kanske dragit på stora växlar?
Citera
2024-05-29, 16:17
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Precis när han träffat en ny tjej?
Hon upprepar detta om "bevis" som en papegoja på amfetamin, trots att hon inte har ett enda bevis.

Kollar man posthistoriken så ser man att familjen Wahlgren Ingrosso verkar vara ett fullständigt maniskt intresse för matilda.asp0404.
Citera
2024-05-29, 16:21
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Har Måns erkänt eller har du IG i svenska?

Jag tror inte heller att det inte är han, men jag kan ha fel.
Senast redigerad av HobbyHitler 2024-05-29 kl. 16:23.
Citera
2024-05-29, 16:28
Medlem
Twitterturkens avatar
Media brukar vara rätt frikostiga med vilka som kallas för stjärnor, så är väl någon person som var med Idol från 2012.
Citera
2024-05-29, 16:28
Medlem
barkeepers avatar
Oscar Zia?
Citera
2024-05-29, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen

B.I har flickvän:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/93OL19/ashton-wood-pekas-ut-som-benjamin-ingrossos-karlek
Citera
2024-05-29, 16:37
Medlem
Cakewets avatar
Han var väl sugen på en transa för att krydda sitt sexliv, transor finns inte överallt att tillgå så han fick väl betala en som kunde göra jobbet utan att behöva jaga runt. Vad är det konstiga/problemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in