2024-05-29, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Är du förvånad egentligen?
Att hon ljuger och fabulerar kan man ju misstänka när man läser hennes krönikor. I den här krönikan berättar hon att hon fick en pojkvän när hon var 10 år. En kille som var 23 år och som hon träffat på heta linjen som hon och hennes kompisar brukade ringa till. Nu var det så att heta linjen var en sak som existerade mellan 1982 till 1995. Nu är det så att Sol är född 1993 så hur får hon ihop detta då.
https://dumpen.se/2024/05/16/sols-kronika-8/
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-05-29 kl. 08:06.
Citera
2024-05-29, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Att hon ljuger och fabulerar kan man ju misstänka när man läser hennes krönikor. I den här krönikan berättar hon att hon fick en pojkvän när hon var 10 år. En kille som var 21 år och som hon träffat på heta linjen som hon och hennes kompisar brukade ringa till. Nu var det så att heta linjen var en sak som existerade mellan 1982 till 1995. Nu är det så att Sol är född 1993 så hur får hon ihop detta då.
Menade att Dumpen dels tar in en sådan människa utan minsta kvalitetskoll och dels att de åtnjuter den swish hon inbringar...
Citera
2024-05-29, 08:01
Medlem
Citat:
Menade att Dumpen dels tar in en sådan människa utan minsta kvalitetskoll och dels att de åtnjuter den swish hon inbringar...
Har slutat läsa vad som skrivs på Dumpen då det ofta har så många faktafel och brister så det är uppenbart att det är hopdiktade noveller. Tyvärr har Dumpen i mina ögon noll trovärdighet när det gäller det som skrivs på deras sida. Väldigt tragiskt när det gäller ett så pass alvarligt ämne.
Citera
2024-05-29, 08:07
Medlem
Citat:
Har slutat läsa vad som skrivs på Dumpen då det ofta har så många faktafel och brister så det är uppenbart att det är hopdiktade noveller. Tyvärr har Dumpen i mina ögon noll trovärdighet när det gäller det som skrivs på deras sida. Väldigt tragiskt när det gäller ett så pass alvarligt ämne.
Delar den uppfattningen. Totalt missbruk av vår grundlag.
Citera
2024-05-29, 08:29
Medlem
Citat:
Delar den uppfattningen. Totalt missbruk av vår grundlag.
Dom får gärna jaga pedofiler men dom skrivna novellerna kan dom hoppa över då det inte finns något syfte med att publicera ihop diktade historier.
Citera
2024-05-29, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Sanna har själv skrivit upprepade gånger att det är gäddor och/eller deras sympatisörer som hotat henne.

Men det vet vi ju inte med säkerhet mr Pussy då dom högst osannolikt skrivit sitt namn som avsändare på vykortet. Däremot är det en kvalificerad killgissning från din sida.
Du är inne på ett hett spår.

Det blir fan så mycket bättre om fd fiskare Sanna uttalar sig kring detta om hen vill än att du rapar massa skit i tråden.
Citera
2024-05-29, 10:28
Medlem
Citat:
Att hon ljuger och fabulerar kan man ju misstänka när man läser hennes krönikor. I den här krönikan berättar hon att hon fick en pojkvän när hon var 10 år. En kille som var 23 år och som hon träffat på heta linjen som hon och hennes kompisar brukade ringa till. Nu var det så att heta linjen var en sak som existerade mellan 1982 till 1995. Nu är det så att Sol är född 1993 så hur får hon ihop detta då.

Vad hände med Dumpens andra krönikör Nicole? Hon skrev ganska bra faktiskt men fick bara till en krönika och det är ju lite klent.

Enligt egen utsago kostade det på att ta klivet över till den mörka sidan då flera i bekantskapskretsen tog avstånd men det var det ju värt.
Kanske inte kom överens med härskarinnan?
Samarbetssvårigheter är ju annars Dumpens signum.
Citera
2024-05-29, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Vad hände med Dumpens andra krönikör Nicole? Hon skrev ganska bra faktiskt men fick bara till en krönika och det är ju lite klent.

Enligt egen utsago kostade det på att ta klivet över till den mörka sidan då flera i bekantskapskretsen tog avstånd men det var det ju värt.
Kanske inte kom överens med härskarinnan?
Samarbetssvårigheter är ju annars Dumpens signum.
Nicole hon som hade en CP-skada verkade rolig men hon försvann också.
Citera
2024-05-29, 11:49
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Jag reagerar varje gång! Höjden var heta linjen som avregistrerades 1995, då var krönikören 2år. Och läsarna på dumpen skriver, Ååh du är så stark. Återigen det är inte seriöst. Det tävlas om påhittade historier, och ingen källkritik alls.
Citera
2024-05-29, 12:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag reagerar varje gång! Höjden var heta linjen som avregistrerades 1995, då var krönikören 2år. Och läsarna på dumpen skriver, Ååh du är så stark. Återigen det är inte seriöst. Det tävlas om påhittade historier, och ingen källkritik alls.

Hon var en väldigt erfaren tvååring. Du vet, livets hårda skola och all that, hater.
Citera
2024-05-29, 12:07
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Heta linjen har väl funnits senare i någon tappning, dock inte Televerket, men där var knappast ungarna heller. Snarare prostituerade.

Någon form av författarskap, skönlitterära kunskaper har skribenten, viket gör det till mindre trovärdig berättelse, om de är sanna så är de kraftigt filtrerade av någon.
Citera
2024-05-29, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Heta linjen har väl funnits senare i någon tappning, dock inte Televerket, men där var knappast ungarna heller. Snarare prostituerade.

Någon form av författarskap, skönlitterära kunskaper har skribenten, viket gör det till mindre trovärdig berättelse, om de är sanna så är de kraftigt filtrerade av någon.
Visst fanns något som skulle efterlikna heta linjen men där kostade det 19.90 minuten att ringa. Där brukade dom ringa dit. Tycker du själv det låter trovärdigt. Dessutom skriver hon. ”En dag började jag prata med Jonas, han gav mig sitt mobilnummer, efter ett tag fick han även mitt, ” Då var hon 10 år 2003.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in