2024-05-29, 01:02
Medlem
E type
Citera
2024-05-29, 01:02
Avstängd
Det heter alltid att det var en engångsgrej och vilken attans otur att bli ertappad just då. Sen undrar jag varför Benjamin går omkring med mörka solglasögon på sig inomhus? Kollegerna vet ju ändå att han relativt korkad ut bakom dessa. Har alltid tyckt han ser lite efterbliven ut. Han har ju i alla fall erkänt att han köpte sex av en transa. Hela familjen har bara sex i skallen och berättar för svenska folket om sina fantasier och onanistunder. Mamma Pernilla ansåg ju också för några år sen att ingen svensk var snygg nog för henne och därför levde hon själv.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-29 kl. 01:34.
Citera
2024-05-29, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Yoni-massage är inte sex. Det är nåt helt annat. Det är bara slidmassage. Inte alls som en penismassage om du trodde det.

Bara? För lesbiska kvinnor är det inte så bara.
Citera
2024-05-29, 01:34
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Det heter alltid att det var en engångsgrej och vilken jävla otur att åka dit just den gången. Sen undrar jag varför Benjamin går omkring med mörka solglasögon på sig inomhus? Kollegerna vet ju ändå att han relativt korkad ut bakom dessa. Har alltid tyckt han ser lite efterbliven ut. Han har ju i alla fall erkänt att han köpte sex av en transa. Hela familjen har bara sex i skallen och berättar för svenska folket om sina fantasier och onanistunder. Mamma Pernilla ansåg ju också för några år sen att ingen svensk var snygg nog för henne och därför levde hon själv.
Såå, är det bekräftat nudå? Satte en hunka på att det var han och kärringen satte emot. Flinar ända upp till örsnibbarna om det är sant!
Citera
2024-05-29, 01:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Såå, är det bekräftat nudå? Satte en hunka på att det var han och kärringen satte emot. Flinar ända upp till örsnibbarna om det är sant!
Ja, det stod att personen sa att det var en engångsgrej och skämdes. Benjamin gör sig också svåråtkomlig och vill inte tala ut vilket dom gör om precis allt i vanliga fall. Finns nog inget vi inte vet om den härliga familjen.
Citera
2024-05-29, 01:47
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ja, det stod att personen sa att det var en engångsgrej och skämdes. Benjamin gör sig också svåråtkomlig och vill inte tala ut vilket dom gör om precis allt i vanliga fall. Finns nog inget vi inte vet om den härliga familjen.
Då är det han! kärringen kan behålla hunkan, detta gjorde ändå min kväll/natt. Han är en liten fjolla i alla fall, jag har alltid rätt!

BÖGBENJAMIN!
Citera
2024-05-29, 01:48
Medlem
Citat:
Det heter alltid att det var en engångsgrej och vilken attans otur att bli ertappad just då. Sen undrar jag varför Benjamin går omkring med mörka solglasögon på sig inomhus? Kollegerna vet ju ändå att han relativt korkad ut bakom dessa. Har alltid tyckt han ser lite efterbliven ut. Han har ju i alla fall erkänt att han köpte sex av en transa. Hela familjen har bara sex i skallen och berättar för svenska folket om sina fantasier och onanistunder. Mamma Pernilla ansåg ju också för några år sen att ingen svensk var snygg nog för henne och därför levde hon själv.

Fast det står ju att han INTE erkänt sexköp men ska ha ”berättat för nära vänner” att han skäms o det va en engångsföreteelse o att han bara va nyfiken! Dvs ”skvaller på stan” som stoppa pressarna ”hört”! Vilket betyder prick ingenting!

Jag har ju otroligt svårt att tro att OM nu B sagt dessa saker till någon nära vän han verkligen litade på att den vännen läckt ut det…

Sen tror jag ju att det är rätt stor chans att det ÄR han det handlar om! Men det finns inget trovärdigt erkännande än iaf!
Citera
2024-05-29, 02:02
Medlem
MrsEjPKs avatar
Citat:

Onekligen har du en poäng....och är man inte smygbög så sätter man inte på en snubbe med kusse ist för penis.Alltså en straight normal karl skulle aldrig göra det.
Tror iaf jag som kvinna .

Trodde aldrig detta om Benjamin om det är han,vilket det verkar vara....och hans morbror Niklas åkte fast för att köpa någon prostituerad el vad det var.Inte utan att man börjar undra vad som pågår i familjen Wahlgren/Ingrosso...
Citera
2024-05-29, 02:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Fast det står ju att han INTE erkänt sexköp men ska ha ”berättat för nära vänner” att han skäms o det va en engångsföreteelse o att han bara va nyfiken! Dvs ”skvaller på stan” som stoppa pressarna ”hört”! Vilket betyder prick ingenting!

Jag har ju otroligt svårt att tro att OM nu B sagt dessa saker till någon nära vän han verkligen litade på att den vännen läckt ut det…

Sen tror jag ju att det är rätt stor chans att det ÄR han det handlar om! Men det finns inget trovärdigt erkännande än iaf!
Ändå var han hos prostituerade och ville hellre ha transan är den som inte var det. Ja, han nekar till att ha betalat och det är klart för då hamnar han under radarn. Tror du på fullt allvar att människan skulle erkänna allt då han vet att det kommer bli åtal? Hans morbror nekade ju också där i början tills han erkände att massagen gällde pillesnoppen. Benjamin har alltid varit skum i mina ögon och bögstämpeln sitter som ett smäck. Har nog aldrig hört talas om att han träffar någon tjej fast han borde ha dussintals som vill sola sig i glansen.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-29 kl. 02:18.
Citera
2024-05-29, 02:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Onekligen har du en poäng....och är man inte smygbög så sätter man inte på en snubbe med kusse ist för penis.Alltså en straight normal karl skulle aldrig göra det.
Tror iaf jag som kvinna .

Trodde aldrig detta om Benjamin om det är han,vilket det verkar vara....och hans morbror Niklas åkte fast för att köpa någon prostituerad el vad det var.Inte utan att man börjar undra vad som pågår i familjen Wahlgren/Ingrosso...
Jag är inte förvånad. Dom berättar ju i detalj om sina sexuella drifter. Jag har aldrig trott en minut att Benjamin är hetero. Han har säkert varit stamgäst på knarkkungens sexpartyn också där det var gränslöst. Sexfesterna pågick i flera dygn och då har man petat i sig rejält med droger för att orka med. Har för mig att det bara var karlar med och kanske en och annan transa?
Senast redigerad av Vipan 2024-05-29 kl. 02:16.
Citera
2024-05-29, 02:29
Medlem
Citat:
Ändå var han hos prostituerade och ville hellre ha transan är den som inte var det. Ja, han nekar till att ha betalat och det är klart för då hamnar han under radarn. Tror du på fullt allvar att människan skulle erkänna allt då han vet att det kommer bli åtal? Hans morbror nekade ju också där i början tills han erkände att massagen gällde pillesnoppen. Benjamin har alltid varit skum i mina ögon och bögstämpeln sitter som ett smäck. Har nog aldrig hört talas om att han träffar någon tjej fast han borde ha dussintals som vill sola sig i glansen.

Men jag svarade ju på Ditt påstående om att Han har ju iaf erkänt att han köpt sex!
Vilket jag förtydligade att enligt den länkade artikeln så framgick det INTE att han erkänt det, utan tvärt om.
Det va min poäng!
Citera
2024-05-29, 02:33
Medlem
Jag gissar på Niklas Strömstedt. Var inte han på någon bastuklubb för ett tag sedan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in