2024-05-28, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
What? Är det sant? Är det något som hänt just nu? I så fall ÄR det ju han.

Kan det vara denna som det hänvisas till i o m "stråkorkester"?
https://notposten.e-line.nu/Notbocker/Strak_Ensemble___Orkester/Strak_Ensemble___Orkester/Musik_for_strakorkester__Heroes?id=7780236

som jag nämnde tidigare

Citat:
Ursprungligen postat av grizzlykuma
Måns Zelmerlöw när han spelar sina låtar med en stråkorkester (vilket nämns i artikeln)
https://youtu.be/q1ew_2F91gQ?si=B5hKQ6bzpy_4Kqqf
Citera
2024-05-28, 19:37
Medlem
Nachoalistens avatar
Fy fan va groteskt. Tankarna gick direkt till korvryttaren Darin, kan det vara han tro?
Citera
2024-05-28, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
What? Är det sant? Är det något som hänt just nu? I så fall ÄR det ju han.

Kan det vara denna som det hänvisas till i o m "stråkorkester"?
https://notposten.e-line.nu/Notbocker/Strak_Ensemble___Orkester/Strak_Ensemble___Orkester/Musik_for_strakorkester__Heroes?id=7780236

Jag tror mer att det är Benjamin Ingrosso som hade ett program i tv4 där han gjorde sin musik med en stråkorkester.
Citera
2024-05-28, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Nej nej nej, möjligtvis efter 27 starköl på söder.
Ser man att det har varit en man så är det en man, hjärnan bestämmer

Ja, fast grejen är ju att hjärnan badar i så många intryck att det blir lite svårt att ordna upp allt. Tex har ju män ofta väldigt snygga ben, en kort kjol, höga klackar och blanka sexiga nylonstrumpor på det så är ju den delen kanske porrigast på hela krogen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Ståorkester?

Stråkorkester menar jag
Citera
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Markoolio verkar vara en alldeles för vettig och hygglig person för att hålla på med sånt här bakom ryggen på sin tjej. Jag tror det lutar åt någon med lite typisk medelklass bakgrund, dom brukar ha mest töjbar moral.

Fast att se på en transkvinna och döma ut i från reaktionerna säger väl inget om bi eller heterosexualitet?

Många transor ser ju avsevärt sexigare och porrigare ut än merparten av alla tråkiga svenska kvinnor som är klädda och för sig som hösäckar.

Nu för tiden får man ju vara glad om man ser en högklackad sko en gång i månaden. Det är väl i princip bara transor kvar som har en aura av kvinnlighet, när det kommer till det yttre.

Ja det är väl snarare där det kör ihop sig lite, i alla fall för egen del.

Litterärt starkt inlägg som så ofta!
Citera
2024-05-28, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nachoalisten
Fy fan va groteskt. Tankarna gick direkt till korvryttaren Darin, kan det vara han tro?
Nej, han är inte med i utredningen av kokainkungen samt hans musik har inte gjort i arrangemang för stråkorkester. Alla bevis tyder på att det är Benjamin Ingrosso!
Citera
2024-05-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matilda.asp0404
Alla bevis tyder på att det är Benjamin Ingrosso!

Fast det kan väl inte ens "Stoppa pressarna" se som en skandal, det är väl knappts ens en nyhet om det skulle vara han. Han verkar ju helt översexuell.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Litterärt starkt inlägg som så ofta!

Tack, jag såg av din kommentar tidigare att döma att vi har lite samma syn på saken, det känns alltid bra när man tänker lika som dig då minskar risken att man är helt ute och cyklar.
Senast redigerad av rotebro-conny 2024-05-28 kl. 19:47.
Citera
2024-05-28, 19:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ja, fast grejen är ju att hjärnan badar i så många intryck att det blir lite svårt att ordna upp allt. Tex har ju män ofta väldigt snygga ben, en kort kjol, höga klackar och blanka sexiga nylonstrumpor på det så är ju den delen kanske porrigast på hela krogen.

Så kan inte jag tänka eller känna, när jag ser det i deras ögon så skulle det inte fungera alls.
Men kul för dig!
Citera
2024-05-28, 19:55
Medlem
Har svårt att se att det skulle vara Danny, Benjamin Ingrosso, Eric Saade eller Måns Z.

Oavsett vad man tycker om dem, deras musik eller image så finns det inte minsta tvekan till en sak. De badar i 10-poängare och kan få vilken kvinna/tjej de vill. Spelar ingen roll vem det är, hur lyckligt gift hon är eller hur många barn hon har. Kommer Benji-boy med ett erbjudande så hinner han inte avsluta meningen innan tjejen har dragit av sig trosorna och slängt sig ner på sängen.

Om de är intresserade av snopp emellanåt (killsnopp eller transsnopp) så lär situationen vara exakt samma. Således saknas det motiv att köpa sex. De kan gå utanför dörren och Stockholms snyggaste tjej, bögkille alternativt transa kastar sig över dem.

Media, i synnerhet skitblaskan Stoppa Pressarna, har en tendens att blåsa upp kändisar i sådana här sammanhang. Det blir mycket mer intressant när de försöker få det att låta som att det är Sveriges popkung nr. 1 som gått och gjort det här. Det genererar klick från oss alla = mer annonsintäkter till tidningen. Sedan visar det sig att det var en kille som kom trea i idol år 2009 och varit med i TV två gånger efteråt.

Jag tror den skyldige är en obetydlig D-kändis som någon knappt kan namnet på.
Citera
2024-05-28, 19:55
Medlem
2n00b4Us avatar
Finns det inte gott om transsexuella personer på dejtingappar?
Citera
2024-05-28, 19:59
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matilda.asp0404
Jag tror mer att det är Benjamin Ingrosso som hade ett program i tv4 där han gjorde sin musik med en stråkorkester.
Ja, det står nog mellan dessa två.
Det som talar för Måns är att hans fru i veckan avföljt honom på Instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in