2024-05-28, 17:49
Medlem
nowlickits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Inte bara det.
Flashmaner verkar ha missat vad det står i TS..

"Han är en av Sveriges största artister."

Markoolio.... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Har för övrigt inte släppt en fullängdsplatta sen 2012.

Aldrig läst en kvällstidning tidigare? Markoolio skulle lätt kunna kallas "en av Sveriges största artister" och "popstjärna" i media.
Citera
2024-05-28, 17:50
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Det är ju rent strikt ett homosexuellt beteende ja. Men det har fan inget med att vara gay att göra. Vi bögar tänder på manliga attribut.

Man måste ha en slags bisexuell läggning för att tända på personer som ser ut som en kvinna men har kuk... Inget fel med det men kom inte och kalla det bögigt!

Jag förstår din syn på saken, blanda inte ihop bögar med, ja vad det nu är, men för oss heterosexuella så känns det bögigt när två män har sex med varandra, oavsett hur fan de har spökat ut sig. Vi är alla olika helt enkelt Jag opponerade mig mest bara emot att det skulle vara raka motsatsen, i övrigt har jag ingen bestämd uppfattning. Men bi- låter väl kanske som närmast rätt. I detta fallet med popstjärnan är det inte helt klart för mig vad som skett mer i detalj. Att det är en han framgick, men vet vi åt vilket håll transpersonen är lagd, vet vi att det är en man utklädd till kvinna, eller kan det lika gärna vara en kvinna utklädd till man? Har de framkommit?
Senast redigerad av flashmaner 2024-05-28 kl. 17:53.
Citera
2024-05-28, 17:52
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jockeboy?

Popstjärna?
Citera
2024-05-28, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passito
Och tagit bort Zelmerlöw från hennes namn under profilbilden.

Och Måns har pratat öppet om hur han varit otrogen mot alla sina flickvänner tidigare. Skön kille 🤦‍♀️
Citera
2024-05-28, 17:54
Medlem
Passitos avatar
Citat:
Att tända på något som ser ut som en kvinna är motsatsen till homosexualitet, din dumme fan.

? För kvinnor har ofta en kuk?
Citera
2024-05-28, 17:54
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:

Är inte han känd för att vara en snygg pojke? Tänker att det borde finnas transsexuella som vill ligga med honom gratis. Det kan iof vara någon sjuk fantasi som Måns vill leva ut som ingen skulle göra gratis. Typ nått med avföring eller urin..
Citera
2024-05-28, 17:55
Medlem
Jag tänker Darin.
Snäll pojke som kommit ut ur garderoben.
Plus att han har varit i Thailand tidigare.

Edit: ser nu att enlig andra i tråden så pekar mycket på Måns så jag kan ha fel här
Senast redigerad av dazzy 2024-05-28 kl. 17:58.
Citera
2024-05-28, 17:56
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nowlickit
Aldrig läst en kvällstidning tidigare? Markoolio skulle lätt kunna kallas "en av Sveriges största artister" och "popstjärna" i media.

Ja visst, precis som du skriver, han är omnämnd som popstjärna i media sedan decennier tillbaka. Så ur det perspektivet kan det absolut vara han. Men jag hoppas inte.
Det är bara nyfödda IQ-befriade ärthjärnor som inte vet om att han är både en popstjärna, skådespelare och kändis från många olika stora TV-produktioner, precis som nämndes.
Citera
2024-05-28, 17:59
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Det är ju rent strikt ett homosexuellt beteende ja. Men det har fan inget med att vara gay att göra. Vi bögar tänder på manliga attribut.

Man måste ha en slags bisexuell läggning för att tända på personer som ser ut som en kvinna men har kuk... Inget fel med det men kom inte och kalla det bögigt!

Många män som inte accepterat sin homosexualitet tycker det känns "tryggt" att experimentera med transor. Då kan de intala sig att de inte är gay när de knullar med en annan man. Det är första steget för dem att acceptera sin sexualitet
Citera
2024-05-28, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowlickit

Absolut inte "popstjärna", förstår du inte ens vad ord betyder skall du inte öppna munnen åt andra.

Lär dig lyssna och bli vuxen.

Måns Zelmerlöw kan segla in som det. Men i din störda värld seglar Markoolio in under samma tak som Måns.
Citera
2024-05-28, 18:01
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Många män som inte accepterat sin homosexualitet tycker det känns "tryggt" att experimentera med transor. Då kan de intala sig att de inte är gay när de knullar med en annan man. Det är första steget för dem att acceptera sin sexualitet

Så kan det säkert också vara ibland!
Citera
2024-05-28, 18:01
Medlem
flashmaners avatar
Citat:

Ja, det är ju onekligen en del "indicier" som gör honom mer misstänkt än övriga. Jösses vilket hårt fall det kommer att bli om det är han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in