Citat:
Ursprungligen postat av
London
Är egentligen inte namnen utan rollerna jag är ute efter (även om Adegbenro skulle kunna vara aktuell även som specifik spelare).
Kan vi inte spela Hümmet är vi extremt svaga framåt. Ska vi spela Tokmac där så blir det kompromisser i trean bakom istället. Till ett rimligt pris vore därför en Ishak låg risk/hög reward

Inte sett/hört ngt konkret rykte om honom... bara en naiv önskan om att Bosse läser här och exekverar
Instämmer, det behövs minst ytterligare en bra spelare till den positionen. Som det är nu blir det problem om Hümmet saknas. Pengarna finns ju så vi får hoppas Bosse läser här och följer våra tips.
Citat:
Olunga har jag bara sett en skön lirare på SF hetsa om. Hade ju varit en kul joker såklart men om Ishak är svår så lär ju han vara omöjlig närmsta 3-4 år.
Jag brukar inte läsa där men har gjort det ibland. Är väl någon person som jag har för mig heter PK (Prestationskultur eller något liknade?) som brukar gilla att leka leka/spela GM-2024 och värva halva jordklotet till Djurgården, dessutom i vart och varannat inlägg, året runt... till de andras stora irritation.
Men jo, jag håller med, Olunga är nog väldigt osannolik att få in, åtminstone de närmsta åren. Tyvärr!