2024-05-28, 00:57
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Quaison var på matchen idag. Frågade honom om det är dax att komma hem. Fick en lurig blick.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Dags för en ny sign on a la Guidetti då 😄
2024-05-28, 03:45
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Fördelen med en kass vår är väl att vi kommer få behålla alla våra spelare i sommar. Visst lär väl Salech dra intresse redan men det ska till nåt exceptionellt då. Jeng tycker jag stått och stampat, men han har vissa grejer som är exceptionella för sin ålder så han skulle kunna bli såld på talangen.

Hursomhelst behöver vi värva en offensiv mittfältare för där har vi ingenting som håller måttet. Och en ny förstamålvakt, väldigt lägligt att Mitovs kontrakt går ut. Persson tillbaka på det så är vi nog på banan igen.
Jeng är alltid välkommen i AIK om det är rea i Sirius.
2024-05-28, 05:10
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Är egentligen inte namnen utan rollerna jag är ute efter (även om Adegbenro skulle kunna vara aktuell även som specifik spelare).

Kan vi inte spela Hümmet är vi extremt svaga framåt. Ska vi spela Tokmac där så blir det kompromisser i trean bakom istället. Till ett rimligt pris vore därför en Ishak låg risk/hög reward Inte sett/hört ngt konkret rykte om honom... bara en naiv önskan om att Bosse läser här och exekverar

Instämmer, det behövs minst ytterligare en bra spelare till den positionen. Som det är nu blir det problem om Hümmet saknas. Pengarna finns ju så vi får hoppas Bosse läser här och följer våra tips.

Citat:
Olunga har jag bara sett en skön lirare på SF hetsa om. Hade ju varit en kul joker såklart men om Ishak är svår så lär ju han vara omöjlig närmsta 3-4 år.

Jag brukar inte läsa där men har gjort det ibland. Är väl någon person som jag har för mig heter PK (Prestationskultur eller något liknade?) som brukar gilla att leka leka/spela GM-2024 och värva halva jordklotet till Djurgården, dessutom i vart och varannat inlägg, året runt... till de andras stora irritation.

Men jo, jag håller med, Olunga är nog väldigt osannolik att få in, åtminstone de närmsta åren. Tyvärr!
2024-05-28, 05:14
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Känns inte superaktuellt va
Dvs han håller gärna dörren öppen men jobbar främst andra alternativ. Var det inte någon som pratade om Rinne och AIK nyligen på FB eller inbillar jag mig? LOL.

Vi får väl se, jag vet lika lite som du. Sitter mest här och spekulerar och sprider rykten som alla andra...

Men jag tolkar artikeln ungefär som du. I första hand önskar har spela i en större liga än Allsvenskan. Men går inte det hoppas han få spela i Djurgården.
2024-05-28, 09:10
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Instämmer, det behövs minst ytterligare en bra spelare till den positionen. Som det är nu blir det problem om Hümmet saknas. Pengarna finns ju så vi får hoppas Bosse läser här och följer våra tips.

Jag brukar inte läsa där men har gjort det ibland. Är väl någon person som jag har för mig heter PK (Prestationskultur eller något liknade?) som brukar gilla att leka leka/spela GM-2024 och värva halva jordklotet till Djurgården, dessutom i vart och varannat inlägg, året runt... till de andras stora irritation.

Men jo, jag håller med, Olunga är nog väldigt osannolik att få in, åtminstone de närmsta åren. Tyvärr!

Man kanske ska ta prestationskulturs inlägg med en skopa salt.. Han har ju en träffsäkerhet i nivå med a.e.g härinne.. Snubben har fan presenterat allt från div 3 spelare till Haaland i sina tips.
2024-05-28, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jeng är alltid välkommen i AIK om det är rea i Sirius.
Gick ju bra senast ni värvade en back från Sirius.
2024-05-28, 09:50
Medlem
Quaison va på matchen igår,och flörtar lite med sociala medier inlägg "hoppas va på plan "
E han på g hem tro?
Hur blir de,måste han inte dumpa sina agenter för få spela med Aik igen?
2024-05-28, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Exakt min tanke
2024-05-28, 10:56
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Man kanske ska ta prestationskulturs inlägg med en skopa salt.. Han har ju en träffsäkerhet i nivå med a.e.g härinne.. Snubben har fan presenterat allt från div 3 spelare till Haaland i sina tips.

Jo, der var väl ungefär min poäng...
2024-05-28, 11:32
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san

100 procent gånger mer värt och bättre utfall isåfall.
2024-05-28, 12:16
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Quaison va på matchen igår,och flörtar lite med sociala medier inlägg "hoppas va på plan "
E han på g hem tro?
Hur blir de,måste han inte dumpa sina agenter för få spela med Aik igen?
Kanske han måste men inte behöver han agenter som håller honom i handen för att skriva ett kontrakt med AIK. Hur som helst så har han en månad kvar på kontraktet i Saudi.
2024-05-28, 12:37
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Gick ju bra senast ni värvade en back från Sirius.
Björnström kom väl iofs via Ryssland. Han var inte helt usel mot Blowit för övrigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in