• 1
  • 2
2024-05-28, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Menade att du kan logga in på "https://www.minabibliotek.se/" och läsa din tidning där om den finns där. Det är gratis och enkelt.
Vaaa! Attans också, varför har ingen berättat det för mig. Tack, du har sparat mig 129 kr/ per månad.
Citera
2024-05-28, 05:41
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Vaaa! Attans också, varför har ingen berättat det för mig. Tack, du har sparat mig 129 kr/ per månad.
Varsågod farmor! du betalar ju ändå för det över skatten så nyttja det lite då också
Citera
2024-05-28, 07:33
Medlem
Sonny00s avatar
Just digitala tidningsprenumerationer är ju lite speciella. Om en tidning har 100 000 betalande prenumeranter och 10 000 nya börjar prenumerera efter att ha fått erbjudandet ”3 månader för 10 kr” så innebär ju detta ingen merkostnad för tidningen. Det är ju annorlunda vid papperstidningar. Då ska fler tidningar tryckas och distribueras vilken kostar en slant.

Själv har jag digital DN för 25 kr/månad sedan ett par år tillbaka. När ”billigperioden” går mot sitt slut så avslutar jag prenumerationen. Ganska snart dyker det upp ett nytt erbjudande.
Citera
2024-05-28, 07:51
Medlem
feemaxxxs avatar
De erbjuder gratisperioder för att de tycker att det är viktigt att informera medborgarna och det är bara god vilja. Speciellt DN

DN låser upp sajten med anledning av EU-valet
”Vi vill att så många som möjligt ska ha tillgång till oberoende journalistik inför valet”, säger Sofie Österström, chef för DN:s politikredaktion

DN låser upp sajten med anledning av kriget i Ukraina
DN låser upp sajten med anledning av riksdagsvalet
DN låser upp sajten med anledning av Corona
DN låser upp sajten med anledning av läget i värdlen

Första stycket var ironisk. DN är jävla luffare ALLTID "låser upp sajten.....". De vet att det är många som forsätter att betala efter gratisperioden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in