• 1
  • 2
2024-05-09, 22:28
Medlem
Snubben har haft sin kanal på Youtube sedan 2012 och vi är nog många som sett honom åtminstone en gång tidigare under alla år.

Har inte själv sett något av hanns content dom senaste åren men såg nu att han troligtvis fått cancer i urinblåsa, binjure och levern: https://x.com/figgehn/status/1786425232447701424

Oerhört tragiskt då han verkar vara en genuint trevlig kille och håller tummarna för att hon får leva länge till.

Här är hanns YouTubekanal: https://m.youtube.com/@figgehn_/featured
Citera
2024-05-20, 12:18
Medlem
Han gick nyligen ut med att han inte kommer överleva sommaren.
Citera
2024-05-21, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankystain
Han gick nyligen ut med att han inte kommer överleva sommaren.

Jag har för mig att han skrev att han inte kommar överleva tills nästa sommar inte efter redan den här sommaren för då skulle det gå utför otroligt snabbt.
Citera
2024-05-27, 09:59
Medlem
Han lade ut sin sista video idag och han har bara några månader kvar.
Citera
2024-05-27, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xedrup
Han lade ut sin sista video idag och han har bara några månader kvar.

Här är länk till videon: https://youtu.be/dftApJ2ZDg4?si=DjASQU704Uip_7la

Swishade en liten gåva så han åtminstone kan köpa en oxy eller två som han tvingas knapra en del.
Citera
2024-05-27, 14:27
Medlem
Horrorgrams avatar
Alltså han måste ju haft maximal jävla otur. Undrar om hans släkt har de typ farmor morfar osv:/
Citera
2024-05-27, 18:04
Medlem
Sanslöst att han legat på sjukhus i månader (!?) utan att man hittade cancern. Antar dom aldrig kände en anledning att köra honom genom en röntgen..

Körd situation. Allt man kan göra är att sitta och hålla tummarna att man slipper ha samma otur. gg..
Citera
2024-05-27, 19:49
Medlem
VillageOblivias avatar
Väldigt tråkiga nyheter. Jag följde inte figgehns egen kanal, men han figurerade då och då i MonteFjantons turnévloggar och verkar vara en rolig kille och god vän till gänget.

Måste säga att hans no bullshit-inställning till sjukdomen är beundransvärd, man kan bara hoppas på att en själv skulle kunna se så nyktert på situationen efter ett sådant besked.
Citera
2024-05-27, 20:17
Medlem
snowman.80s avatar
Har följt Fredrik i många många år.

Otroligt trevlig och härlig människa på alla sätt o vis.

Vill minnas att han har blivit allvarligt sjuk vid tidigare tillfällen och nu detta...

Kändes overkligt när jag läste om hur allvarligt cancern hade spridit sig.

All den underhållning man fått så är det helt klart värt en swish!
Citera
2024-05-27, 20:30
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillageOblivia
Väldigt tråkiga nyheter. Jag följde inte figgehns egen kanal, men han figurerade då och då i MonteFjantons turnévloggar och verkar vara en rolig kille och god vän till gänget.

Måste säga att hans no bullshit-inställning till sjukdomen är beundransvärd, man kan bara hoppas på att en själv skulle kunna se så nyktert på situationen efter ett sådant besked.

Ja sen undrar man när han liksom ska sova på kvällen om allt då kommer ikapp. Tanken på döden, att aldrig mer få se sin familj sina vänner osv. Fyfan.

Hemskt.
Citera
2024-05-27, 23:35
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Såg thumbnailen på videon och började titta och hoppades på någon twist, men den kom tyvärr aldrig.. Har inte följt killen men jag minns att jag sett några klipp. Bland annat ett på kanalen "Inga Konstigheter" där han gör en repris på Edwards Bloms klassiska "Bakisost" som jag kikat på några gånger

Oerhört tragiskt att en så pass ung person drabbas och att det är så pass långt gånget att det inte finns något att göra dessutom. Cancer är verkligen jättehemskt.. Förstår inte hur han kan ta det hela så pass lugnt
Citera
2024-05-28, 01:08
Jäkligt tragiskt. Sen att han verkar ta allt med ett leende... Man undrar om den psykiska kraschen kommer komma för honom framåt slutet..? Lev och njut Figgehn, jag vet att du betytt mycket för den yngre generationen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in