2024-05-27, 21:26
Medlem
Unbynbjornfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Det kan ju inte vara värre än lastbilsgäddan "mannen med osten".
Äckligare kuk har jag aldrig skådat

https://dumpen.se/2022/02/05/mannen-med-osten-napp-igen/

kanske storabjörnens https://dumpen.se/2023/10/04/bigbear-napp-287-umea/
Citera
2024-05-27, 21:51
Medlem
Måste ändå säga att konfran var riktigt bra, speciellt för att vara ”Patrik-driven”.
Citera
2024-05-27, 21:53
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Det kan ju inte vara värre än lastbilsgäddan "mannen med osten".
Äckligare kuk har jag aldrig skådat

https://dumpen.se/2022/02/05/mannen-med-osten-napp-igen/

Hur vet du hur den ser ut när den är censurerad? Eller är det bara jag som inte får någon ocensurerad bild på smegmaballe via din länk?
Citera
2024-05-27, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Tycker Unionen slängde honom under bussen rätt duktigt. Att han blir utköpt är nog ingen vild gissning. Hans fackliga karriär är över.

Polisanmäld också. Oklart för vad.

https://via.tt.se/pressmeddelande/3492941/unionen-pausar-2e-vice-ordforandes-uppdrag?publisherId=20109&lang=sv

Vad i detta är att kasta honom under bussen?
Unionen meddelar att han är pausad/avstängd från sitt uppdrag. Det är väl rimligt oavsett vilket yrke en gädda har.
Att Unionen går ut med det innan det blir skriverier är ett smart drag för att försöka skydda sitt varumärke.

Polisanmälan är jag lite mer frågande kring, detta är inte ett brott relaterat till hans arbete och bör således inte generera en polisanmälan från hans arbetsgivare.
Citera
2024-05-27, 22:06
Medlem
Hur är 422 m-rtin joh-nsson kopplad till pride?
Citera
2024-05-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitetEgo
Unionen meddelar att han är pausad/avstängd från sitt uppdrag. Det är väl rimligt oavsett vilket yrke en gädda har.
Att Unionen går ut med det innan det blir skriverier är ett smart drag för att försöka skydda sitt varumärke.

Polisanmälan är jag lite mer frågande kring, detta är inte ett brott relaterat till hans arbete och bör således inte generera en polisanmälan från hans arbetsgivare.

Kan ju väldigt fort ha trätt fram någon som han betett sig otillbörligt mot. En spekulation så klart, men gäddorna är inte sällan sexförbrytare sedan tidigare.
Citera
2024-05-27, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollAWillSave
Vilket gör skillnaden mellan vem han är och hur han presenterade sig konstigare. Han hade inga problem med kvinnliga chefer. Men annars när han skämtade var det oftast om att låta stumpan rida (Oftast någon han sett på vägen) eller om en kvinnlig kollega hade fina bröst osv. Annars ältade han negativitet om diverse saker på arbetsplatser och specifika chaufförer.

Hoppas det!

#421 Vet inte vad lastbilschaffisar har för jargong på jobbet, men misstänker att den är väsenskild ifrån kontorsråttornas, för det där låter ju bara vidrigt, att kommentera kollegors bröst osv låter inte riktigt klokt 😞
Citera
2024-05-27, 22:16
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitetEgo

Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kan ju väldigt fort ha trätt fram någon som han betett sig otillbörligt mot. En spekulation så klart, men gäddorna är inte sällan sexförbrytare sedan tidigare.

IT avdelningen kan ha kollat igenom hans enheter eller sökhistorik, Spekulationer så klart
Citera
2024-05-27, 22:22
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Tycker Unionen slängde honom under bussen rätt duktigt. Att han blir utköpt är nog ingen vild gissning. Hans fackliga karriär är över.

Polisanmäld också. Oklart för vad.

https://via.tt.se/pressmeddelande/3492941/unionen-pausar-2e-vice-ordforandes-uppdrag?publisherId=20109&lang=sv
Boom!
Rätt agerande dock. (Till skillnad från Centerpartiet)
Citera
2024-05-27, 22:23
Medlem
Burnwines avatar
Hur kan dumpen veta vad #422 gillar för porr som dom publicerat på hemsidan? Eller har jag missat att han själv skickade screenshots på olika portvideos?
Citera
2024-05-27, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DorisRickardsson
Hur är 422 m-rtin joh-nsson kopplad till pride?

På Dumpen finns en bild där det ser ut som han håller tal på Pride.

Unionen verkar dammsuga nätet efter gamla artiklar om sin härliga HBTQI-profil. Men lite finns kvar att hitta med google.

T.ex. när han och en kollega "delar ut Unionens hbtqi-pris till Vattenfall Kunservice Ab, för deras arbete med hbtqi-inkludering... Aaron Kroon som tog emot priset på Stockholm Prides digitala pridetåg. "

Unionen ville ha lite härlig mångfald och cred hos HBTQ folket.

Och så gick det så här...lite som det gick för C i EU-parlamentet...
Citera
2024-05-27, 22:25
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
IT avdelningen kan ha kollat igenom hans enheter eller sökhistorik, Spekulationer så klart

Ja det måste varit något i den stilen. Det kanske är brottsligt att använda sin jobbmejl när man reggar konton och dylikt?

Bra iallafall att man hittade något att polisanmäla. Fler arbetsgivare borde göra sin egen lilla utredning när personalen hamnar på Dumpen. Och även familjemedlemmar borde göra en egen ”husrannsakan” och se över om det finns anledning att polisanmäla.

Hade min gubbe suttit i min soffa och spelat in runkfilmer till ban när jag är på jobbet, oj oj oj, jag hade slängt ut kräket och gått igenom allt som går att gå igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in