Citat:
Ursprungligen postat av
FredochFrid
Naturligt att förtroendet minskar efter ett sådant här avslöjande, bevisat svart på vitt att SD använder sig av ohederliga och okonventionella politiska metoder. TV4 har gjort ett bra jobb med sin granskande journalistik, jag och många med mig är tacksamma.
Hur menar du att "vänsterslöddret på TV4 lyckats med sin kupp"? Det är väl SD som själva skjutit sig i benen genom att bedriva organiserad trollverksamhet?? Trots hemlighetsmakeriet blir till råga på allt tagna på bar gärning med det, uselt jobbat av SD.
”Organiserad trollverksamhet”? Du låter som en riktig sosse. Dessa konton håller på med satir, något som sossar likställer med råttgift så länge det handlar om dem själva.
TV4 och S får det att låta som att SD är värre än Putin, passande inför valet. De tjatar högljutt om ord såsom ”odemokratiska” och ”nazisttyskland” i vanlig ordning, men ännu än gång så misslyckas de att presentera något konkret förutom satiriska meme-bilder.
Kan du länka något SD postat som du tycker är ohederligt?
Att en sosse tar upp ”ohederliga metoder” kan jag tyvärr enbart asgarva åt, du måste väl ändå ha koll på vilka extremt ohederliga metoder S har och fortfarande använder sig av. Inget annat parti kommer ens i närheten, det är inte ens en tävling.