2024-05-27, 16:50
Medlem
Halte Haralds avatar
Men spotta ut västkustsalladen nu och fram med namnet.
Citera
2024-05-27, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Isabella är den mest eftersökta personen just nu i Halmstad, tror ni det göder hennes ego att få så mycket uppmärksamhet?

Tack för att jag får chansen och avge ett svar till
Jesusandme I dagens Sportbladet står det bla
att ditt HATOBJEKT Isabella Falk är anställd av Halmstads Bollklubb
som HÅLLBARHETSANSVARIG . Svälj den
Hon har enligt mig skött sitt jobb
KVINNOR KAN
Citera
2024-05-27, 17:48
Avstängd
Halmstads madrass.
Citera
2024-05-27, 18:01
Medlem
Men herregud, man blir ju fan mörkrädd när man läser den här tråden! Uppenbarligen handlar detta om en person som inte ska vara runt unga människor, men ändå skriver folk skit om kvinnan som faktiskt var modig nog att ryta ifrån! Det spelar väl ingen roll vem HON är eller gör, det viktiga är vad klubben tänker göra med honom. Men man undrar ju hur sjuka folk i stan är om man går till nån slags försvar för den här mannen.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/wge9zP/varningen-skrattades-bort-i-halmstads-bk-det-ar-pinsamt
Citera
2024-05-27, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disques
Tack för att jag får chansen och avge ett svar till
Jesusandme I dagens Sportbladet står det bla
att ditt HATOBJEKT Isabella Falk är anställd av Halmstads Bollklubb
som HÅLLBARHETSANSVARIG . Svälj den
Hon har enligt mig skött sitt jobb
KVINNOR KAN

"Hållbarhetsansvarig? Ett flummord som ingen ens vet vad det betyder. En totalt onödig uppgift hos företag och organisationer. Typiskt är det kvinnor som inte kan något som utnämns till "hållbarhetsansvarig".
Citera
2024-05-27, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickey-D
"Hållbarhetsansvarig? Ett flummord som ingen ens vet vad det betyder. En totalt onödig uppgift hos företag och organisationer. Typiskt är det kvinnor som inte kan något som utnämns till "hållbarhetsansvarig".

Stackare , nu träffar jag på svensk som inte arbetar i ett seriöst företag
Citera
2024-05-27, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av investigation
Men herregud, man blir ju fan mörkrädd när man läser den här tråden! Uppenbarligen handlar detta om en person som inte ska vara runt unga människor, men ändå skriver folk skit om kvinnan som faktiskt var modig nog att ryta ifrån! Det spelar väl ingen roll vem HON är eller gör, det viktiga är vad klubben tänker göra med honom. Men man undrar ju hur sjuka folk i stan är om man går till nån slags försvar för den här mannen.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/wge9zP/varningen-skrattades-bort-i-halmstads-bk-det-ar-pinsamt

KLOKA ord i ett mörker .Vart är Sverige på väg
Citera
2024-05-27, 18:25
Medlem
Y-FRONT.GROOVYBABYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svinkel
Hette tidigare Cucarano i efternamn och var något av en vandringspokal i Halmstad. Väldigt törstig efter just uppmärksamhet.

Ett passande efternamn må jag säga. Min typ av fruntimmer.
Citera
2024-05-27, 18:38
Medlem
Om det är MK.. vilket är högst troligt, då jag vistades på Örjan i över 10 år som frivillig så var detta något som nämndes mååååånga gånger. Att MK hade förkärlek för pojkar. Otroligt allvarligt med tanke på de positioner mannen haft i klubben. Han har ju direkt kunna påverka en fotbollskarriär i de positioner han haft. Dessutom nästan oumbärlig för Klubben då han typ varit inblandad i allt. Och hans kontakt nät med folk och sponsorer är enormt. Och troligen även inom svenska fotbollsförbundet. Därför är HBK så nervösa och tysta och anlitar en extern ansvarig för media kommunikation. Bättre och gå ut och säga som det är, sekt är inte långt ifrån... Sanningen....
Citera
2024-05-27, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av caggen
Om det är MK.. vilket är högst troligt, då jag vistades på Örjan i över 10 år som frivillig så var detta något som nämndes mååååånga gånger. Att MK hade förkärlek för pojkar. Otroligt allvarligt med tanke på de positioner mannen haft i klubben. Han har ju direkt kunna påverka en fotbollskarriär i de positioner han haft. Dessutom nästan oumbärlig för Klubben då han typ varit inblandad i allt. Och hans kontakt nät med folk och sponsorer är enormt. Och troligen även inom svenska fotbollsförbundet. Därför är HBK så nervösa och tysta och anlitar en extern ansvarig för media kommunikation. Bättre och gå ut och säga som det är, sekt är inte långt ifrån... Sanningen....

Vad har de mest framgångsrika fått utstå tro för att få en plats och speltid...
Citera
2024-05-27, 18:46
Medlem
lemmy124s avatar
Fan vad sunkiga HBK verkar vara. Att det gått rykten under lång tid om en ledare som tallar på barn, och när någon talar ut - då attackerar supportrar och folk inom föreningen henne och försöker misskreditera henne med anledning av hennes bakgrund. Tyckt dem varit ett gäng jävligt osköna bönder allmänt. Tex när dem tvingade barn att sitta utan tröjor på sittplats för dem haft bortalagets färger. På en neutral sektion dessutom. Så står dem och flinar gjorde dem med. Nu visar det sig att dessa håller pedofiler om ryggen, ner i superettan med er. Ingen klass.
Citera
2024-05-27, 18:58
Medlem
Varför går en hora ut och baktalar en ledare först när hon lämnat klubben? Fick hon för lite betalt?

Detta kommer att slå tillbaka på henne själv och en dag blir hon Trumpad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in