2024-05-27, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattaasikterna
Hur lyckades du?

Om du lser trden s ser du att vi var mnga som fick tillbaka fr ett par veckor sedan. Fick tillbaka 30 tusen. Men nu verkar det vara fr sent. Fr mnga mailar dem och nu verkar de flesta bara stunta i det tyvrr...
Citera
2024-05-27, 14:05
Medlem
Jaha,

uttag frn Revolut till mitt handelsbankskonto nekades allts frn min bank. Kan allts inte ta del av mina pengar. Jvla byrkrati till helvetes land. Det r enbart fr att Revolut r spelrelaterat. r helt ny i svngen, hur i hela helvete, p ren svenska, (frbannad,) br ni er t fr att ta del av era frtjnta pengar? Det hr r ju helt fruktansvrt.

Gr det att bestlla ett Revolut kort och p s stt ta ut pengar, alt bestlla grejor p ntet och betala fr vnners varor som de ist swishar eller vad r mitt alternativ hr?
Citera
2024-05-27, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Om du lser trden s ser du att vi var mnga som fick tillbaka fr ett par veckor sedan. Fick tillbaka 30 tusen. Men nu verkar det vara fr sent. Fr mnga mailar dem och nu verkar de flesta bara stunta i det tyvrr...

ok. konstigt. Vad tjnar dom p och bara ge tillbaka till vissa? D r de ju inte rentvdda nd.
Citera
2024-05-27, 14:49
Medlem
Svarar transactworld tillika "Support8" andra hr? Jag vntat ver 1 vecka p refund, ingenting terbetalning medans andra ftt frn de va? Ngon tidagare nmnde de r plitliga, har ftt refunds frn de. Har ngon ftt senaste tid frn de?

Mvh
Senast redigerad av Puttetutte421 2024-05-27 kl. 15:14.
Citera
2024-05-27, 15:30
Medlem
Har ngon ftt svar, utbetalning frn "Elegro" senaste dagarna?
Citera
2024-05-27, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Jaha,

uttag frn Revolut till mitt handelsbankskonto nekades allts frn min bank. Kan allts inte ta del av mina pengar. Jvla byrkrati till helvetes land. Det r enbart fr att Revolut r spelrelaterat. r helt ny i svngen, hur i hela helvete, p ren svenska, (frbannad,) br ni er t fr att ta del av era frtjnta pengar? Det hr r ju helt fruktansvrt.

Gr det att bestlla ett Revolut kort och p s stt ta ut pengar, alt bestlla grejor p ntet och betala fr vnners varor som de ist swishar eller vad r mitt alternativ hr?

Ja det r inga problem, ha det som resepengar eller ngot, eller allt du ska handla i andra valutor, Revolut har bra vxlingskurser. Du kan bestlla bde fysiskt kort eller bara kra ett virtuellt kort som du lgger in mobilen och betalar med nr du r ute.
Du kan ocks kopplat Revolut till PayPal och vissa kryptoplattformar om det lockar dig.
Citera
2024-05-27, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttetutte421

Fick tillbaka 16 tusen frn Elegro frra veckan. Vet inte hur de r nu dock. De kanske ocks brjat ignorera. Knns som man r fr sent ute om man brjar ta kontakt nu...
Citera
2024-05-27, 15:35
Medlem
Jaha d vann zimpler.. snart r
Dom vl tbx
Citera
2024-05-27, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Jaha d vann zimpler.. snart r
Dom vl tbx

Det r inte skert, det kan mycket ocks bara ha handlat om att slippa betala vitet p 25 miljoner.

Men vi fr se vad som hnder.
Citera
2024-05-27, 16:12
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Fick detta frn (Nun -Tech) idag.

Dear Sir,

"we have taken careful note of the elements that you have brought to our attention.

However, we invite you to contact the site directly which you used to acquire the goods and services you wished to benefit from.

Indeed, our role is limited to fulfilling regulatory vigilance obligations.

Kycoin is our utility token which allows this site and its users, including you, to benefit from its identification services.

Thank you.

Yours sincerely,"

Kan ngon hjlpa mig med svar till de, vad sga tillbaks? Ngon som har ork eller ider? Finns det ett auto skick igen, en mall man kan ta del av?

Jag har inte hngt med i trden alls, vad r det ni alla diskuterar? r det ngon sida ni har problem med?
Citera
2024-05-27, 16:21
Medlem
Citat:
Fick svar idag av elegro.

Hello,

We wanted to inform you that we have initiated the refund process.

The funds will arrive on your source card within 5-7 business days, depending on your bank's processing time.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Support Team
Citera
2024-05-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melonbig
Fick svar idag av elegro.

Hello,

We wanted to inform you that we have initiated the refund process.

The funds will arrive on your source card within 5-7 business days, depending on your bank's processing time.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Support Team

Nr mailade du dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in