Citat:
Ursprungligen postat av
Struntstrumpa
Jag har vid 3 tillfällen blivit misshandlad av min (nu) fd. Sista gången efter jag lämnat honom, då han flög på mig ute på gatan. Han har också genom att ha sönder min lgh och bil, orsakat mig stora kostnader. Han är narcissist, och när jag insåg det och när han slog mig, stack jag förstås.
Polisen har viktigare saker för sig och har lagt ner anmälan då ord står mot ord. Polisen menar att jag kan ha slagit mig själv 🙄
Jag vill hämnas, men hur? Jag vill förstöra hans liv för all framtid. Han har ju inget jobb jag kan sabba för det har han gjort själv. Hjälp mig tänka ut vad jag kan göra utan att också sabba för mig själv.
Förutsättningar:
- Han har inget jobb just nu
- Han bor i litet hus i skogen
- 2 barn han inte har vårdnad om/umgänge med
- Hans familj vet redan allt men är lika störda
- Inga vettiga vänner
- Han är farlig och våldsam (kriminell)
Idéer?
Det där är svårt men jag hoppas du hittar nån väg att hämnas för kvinnomisshandlare ska fan inte komma undan.
Tänkte först att du ska bränna ner hans stuga men risken är väl att han kan tjäna på det med försäkringen som han givetvis kommer krydda rejält med hans grejer.
Hur försörjer han sig? Han jobbar inte säger du, stämplar han? Nåt kriminellt skit? Om du känner till hans kriminella grejer, tipsa polisen. Visserligen bara om det är grova saker, annars lägger polisen bara ned fallen.
Hoppas du hittar nån grej mot aset!