2024-05-26, 16:59
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Spelar ingen roll om det var 0-2 eller 0-6, guldet var bara glömma efter den matchen och det är överkörning!

Äsch, allt handlar inte om titlar kompis. jag trodde det var efter Villa som dom skulle glömma guldet. 😁
Citera
2024-05-26, 17:41
Medlem
Bartman777s avatar
Är det best of 2 mellan Leeds och Southampton? Eller är det bara en match?
Citera
2024-05-26, 17:42
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Äsch, allt handlar inte om titlar kompis. jag trodde det var efter Villa som dom skulle glömma guldet. 😁
Fast i slutändan så handlar allt om titlar
Citera
2024-05-26, 17:44
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Extra roligt nu i efterhand där dom hade tagit CL vom dom vunnit mot City. 😁

När Wenger eller Arteta vann FA-cupen så räknades det inte som riktiga titlar, men nu när Klopp avslutar med ligacupen så räknas den som en riktig titel. 😂

Jo det är ju komiskt, men för Spurs är ju att stoppa Arsenal samma sak som att vinna en trofé, så de skrattar la sist ändå

Aa känns som att det där alltid går fram och tillbaka det där. Någon vinner den och firar, medan alla andra snackar ner pokalen fram tills de själva vinner den igen. Jag vet att jag hade firat om Arsenal vann ligacupen iallafall, så det är inget jag har emot Liverpool. Det blir dock ba konstigt med dubbelmoralen när uppfattningen skiftar så mycket.
Citera
2024-05-26, 17:49
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Är det best of 2 mellan Leeds och Southampton? Eller är det bara en match?

Bara en match. Förlängning om oavgjort, och till sist straffar om den inte blir avgjord under den tiden.
Citera
2024-05-26, 17:52
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Bara en match. Förlängning om oavgjort, och till sist straffar om den inte blir avgjord under den tiden.
Tack!
Citera
2024-05-26, 17:56
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Fast i slutändan så handlar allt om titlar

Varför finns det då miljontals fans över hela världen som följer och betalar pengar för att se lag som t.ex. Crystal Palace som aldrig vunnit en enda titel? 🙄
Citera
2024-05-26, 17:57
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Varför finns det då miljontals fans över hela världen som följer och betalar pengar för att se lag som t.ex. Crystal Palace som aldrig vunnit en enda titel? 🙄
Tror du inte dom också drömmer att någon dag få se sitt lag ta en titel?
Citera
2024-05-26, 18:11
Medlem
HycklarSveriges avatar
Gratulerar till Southampton som blir uppflyttade! Blir la förmodligen ruschkanan ner till Championship nästa säsong igen.
Citera
2024-05-26, 18:14
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Tror du inte dom också drömmer att någon dag få se sitt lag ta en titel?

Då tycker vi olika om saken. Jag blir t.ex. mer påverkad av att se ett lag gråta av glädje över att ens lyckas vinna en match i fotbolls-VM än att se ett gäng brassar, fransmän eller italienare gråta över att dom vinner VM.
Citera
2024-05-26, 18:17
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Då tycker vi olika om saken. Jag blir t.ex. mer påverkad av att se ett lag gråta av glädje över att ens lyckas vinna en match i fotbolls-VM än att se ett gäng brassar, fransmän eller italienare gråta över att dom vinner VM.
VM är ju en annan sak, men säg Leicester eller Fulham, vilket lag har varit roligast? Vinna ligan oväntat eller hålla till i ingenmansland
Citera
2024-05-26, 18:22
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
VM är ju en annan sak, men säg Leicester eller Fulham, vilket lag har varit roligast? Vinna ligan oväntat eller hålla till i ingenmansland

Fast i slutändan handlar det ändå om samma sak, vad du känner när du ser ditt lag spela fotboll. Blir du glad av att se ditt lag spela fotboll oavsett om dom inte vinner titlar så är det väl härligt? Skulle vara en mardröm att enbart vara nöjd/glad när ditt lag vinner titlar, isåfall hade jag börjat följa Bayern Munchen typ. 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in