Citat:
Ursprungligen postat av
Tratten52
Vilken modell och hur stor gräsmatta har du? Jag har 600m2
STIHL iMow RMI jag har hälften av vad du har, när den stannar, då får man knappa in den fyrsifriga koden bara eller sparka lite så då går den igen, krånglar sällan.