Citat:
Ursprungligen postat av
carl-henric
Samtidigt är detta ständiga spammande direkt kontraproduktivt. Tror inte jag är den enda som brukar skänka en slant till olika välgörenhetsorganisationer i Ukraina varje gång jag läser ett inlägg som gör mig särskilt förbannad. Har blivit tusentals kronor genom året, allt tack vare våra trådvatniks. Så skriv på bara, för varje inlägg hjälper jag till (på ett litet hörn) att fixa fler döda ryssar.
Samtidigt bör man nog inte underskatta den oerhörda skada detta ständiga spammande gör för rysslands internationella image. Hade jag varit chef för enheterna som sitter och spammar sönder forum som Flashback hade jag nog föreslagit att dessa individer kunde sättas in i Storm Z-förband istället. På så vis kanske de skulle göra lite nytta iaf.
ja deras argumentationen är på den nivån att man blir bara än mer negativ till ryzzen, det är något konstigt med det hela, de måste ha rätt fria ramar för hur fe skall agera typ: du skall skriva hundra negativa inlägg om ukraina / väst/us per arbetspass,sedan sker ingen analys av vad de skrivit och hur det påverkar motparten,,det hela är mycket amatörmässigt,