2024-05-25, 15:02
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VizslaSilver
Ryska myndigheter har undertecknat en order som tvingar invånare i den ockuperade ukrainska regionen Zaporizjzja till värnplikt.

Jävla ryzz-svin.
Dom får väl nöja sig med separatisterna/ fascisterna som stödde deras invasion!
Citera
2024-05-25, 15:03
Medlem
X3treams avatar
En bra dag, Idag firar vi 500000 ryssar som är döda eller satt i obrukbart skick diplomatiskt skrivet av mig... Detta ska firas, och vi ser framför oss en sommar dör 2000 ryssar kommer avlivas dagligen, våra pengar har en stor betydelse av detta resultat, så njut alla fredsälskare som står emot ondskan.

Ett annat tydligt tecken att Ukraina vinner är desperationen här i tråden av rysstroll som spammar något enormt just nu, vad betyder det på? jo de förlorar givetvis, varför annars spamma?
Citera
2024-05-25, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Men frågan är om någon kan sätta sig upp mot Putin/FSB? De plockar bort alla kritiker utan att någon verkar kunna göra något åt det. Den härskande klicken blir mindre; militären och oligarkerna förlorar makt.

Putin gör precis som Hitler gjorde när det totala nederlaget närmade sig. Hoppas inte att han tar sitt liv bara så vi missar hans sista framträdande i Haag.
Citera
2024-05-25, 15:06
Avstängd
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silfverrygg
Partisanrörelsen Atesh i farten. Denna gång inne i rysseriets mörkaste hjärta. Och tydligen håller ryssar på att gå med dem. Det går bra för ryssen och dess härjningar?

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010421668.html

Klockrent att slå mot infrastruktur och särskilt tågets. Utan fungerande logistik är det kört för ryssen. Bara att börja spränga rälls inne i orchland så är mycket vunnet!
Citera
2024-05-25, 15:06
Medlem
Silfverryggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Men frågan är om någon kan sätta sig upp mot Putin/FSB? De plockar bort alla kritiker utan att någon verkar kunna göra något åt det. Den härskande klicken blir mindre; militären och oligarkerna förlorar makt.

Behövs bara nån med en Tokarev förr eller senare. Inte ens putte kan stå emot en kula
Citera
2024-05-25, 15:07
Medlem
leachs avatar
Ytterligare ett SU-25 har blivit jordfräs.

⚡️🇺🇦Ukrainian military personnel from the 110th Separate Mechanized Brigade report the downing of another 🇷🇺Russian Su-25 attack aircraft
https://x.com/front_ukrainian/status/1794353000544412046
Citera
2024-05-25, 15:08
Avstängd
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VizslaSilver
Ryska myndigheter har undertecknat en order som tvingar invånare i den ockuperade ukrainska regionen Zaporizjzja till värnplikt.

Ja bara att gå med leka spion och spränga orch befälet i bitar!
Citera
2024-05-25, 15:09
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Väst och nato ångrar nog att dom basunerade ut så mycket att vi kämpar med ukraina till sista ryssen är ute ur ukraina.
Allt annat som sker så står väst och nato med nerdragna byxor inför hela världen.
Som en byråkratisk papperstiger med en helsikes massa toppmöten på löpande band och ingen verkstad.
Kina ser detta också.
Räcker det inte med att se orcherna rulla i golfbilar för att se vilkas byxor som är nerdragna så ska jag inte försöka mig på att förklara 😄😄😄
Citera
2024-05-25, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Ett annat tydligt tecken att Ukraina vinner är desperationen här i tråden av rysstroll som spammar något enormt just nu, vad betyder det på? jo de förlorar givetvis, varför annars spamma?

Samtidigt är detta ständiga spammande direkt kontraproduktivt. Tror inte jag är den enda som brukar skänka en slant till olika välgörenhetsorganisationer i Ukraina varje gång jag läser ett inlägg som gör mig särskilt förbannad. Har blivit tusentals kronor genom året, allt tack vare våra trådvatniks. Så skriv på bara, för varje inlägg hjälper jag till (på ett litet hörn) att fixa fler döda ryssar.

Samtidigt bör man nog inte underskatta den oerhörda skada detta ständiga spammande gör för rysslands internationella image. Hade jag varit chef för enheterna som sitter och spammar sönder forum som Flashback hade jag nog föreslagit att dessa individer kunde sättas in i Storm Z-förband istället. På så vis kanske de skulle göra lite nytta iaf.
Citera
2024-05-25, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
En bra dag, Idag firar vi 500000 ryssar som är döda eller satt i obrukbart skick diplomatiskt skrivet av mig... Detta ska firas, och vi ser framför oss en sommar dör 2000 ryssar kommer avlivas dagligen, våra pengar har en stor betydelse av detta resultat, så njut alla fredsälskare som står emot ondskan.

Amerikanska isw skriver 150 000 ryssar har tagits ur bruk hitills.
Var får du ditt hittepå snömos ifrån??
Citera
2024-05-25, 15:25
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Från seriösa källor, googla det.
ISW rapporterar bara säkerställda antal,
alla andra professionella bedömare säger mellan 4-500.000
Citera
2024-05-25, 15:28
Medlem
X3treams avatar
Citat:

Nu är ju dessa siffror från satan USA och i Washington, tror nog du inte kan använda dig av dessa, du har förkastat allt från USA hitintills så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in