Citat:
Ursprungligen postat av
Snyggast.i.Speedo
Ukraina behöver inte bedriva någon propaganda. Det räcker med att ryssarna ensidigt bedriver sin propaganda för att väcka avsky hos normalbegåvade människor. Rysstrollens lögner i denna tråden förstärker avskyn och förvärrar bilden av diktaturens Ryssland.
Ja, så är det. Innan jag började läsa den här tråden, och intressera mig för rysk inrikespolitik, hade jag ändå en ganska positiv syn av ryssland. Tänkte mig Bolshoiteatern, Kasparov, Stravinsky, ... Visste att de var lite halvknepiga och hade stora problem med alkolism, men på det stora hela ändå en hyfsat positiv bild.
Men efter att sett de enorma mängder dynga våra trådryssar hasplat ur sig, efter att ha sett inslag från ryska debattprogram, efter att ha sett den enorma sadism ryska soldater uppvisat, efter jag läst på om rysk "dedovschina-kultur", efter att jag sett hur ryska ledare kallblodigt offrar sina soldater i mänskliga köttvågsanfall utan att folket protesterar, ..., så har jag fattat att ryssland som land är väldigt, väldigt, efterblivet.
Det är bra för världen att ryssland håller på att förpassa sig själv till ett irrelevant skitland i stil med valfritt -stan land. Det är bra att Europa som helhet har vaknat upp till den dyngan vi haft inpå våra gränser.
Så.... grattis alla ryssar som bidrar med att sprida dynga i den här tråden dygnet runt, ni har fått mig att bli väldigt anti-ryssland.