Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Vet inte vad du pratar om för studier som inte finns. Mig veterligen testade man de olika vaccinsorterna på 30 tusen individer i cirka 6 månaders tid, innan de släpptes till allmänheten. Tittar du på antalet avlidna runt om i världen så börjar det ju falla kraftigt vid tiden för när man börjar vaccinera.
Klent immunförsvar säger du? Tja, om det vore så att det vore en fördel ska man väl göra allt för att sänka det. Börja i sådana fall med att utesluta alla former av kosttillskott. Märkligt då för övrigt att äldre tycks drabbas hårdast av covid, om deras immunsvar är svagast och det skulle utgöra en fördel.
Själv börjar jag fundera på om jag är fullständigt immun mot såväl vaccin som viruset. Får ingen reaktion what so ever.
Ja och om du hade läst vad folk skrev i tråden istället för att tjata om att kavla upp ärmarna så hade du vetat att den dubbel blind studie som gjordes inte visade nån vinst när det gäller all cause mortality. Snarare tvärtom... Det fanns en trend för ökad dödlighet men Pfizer såg till att avsluta studien konstigt nog ;-)
Dessutom ändrades tillverkningen vilket introducerade bakterie dna fragment. Vad det resulterade i vet ingen
Så nä, finns inga riktiga studier baserat på dubbel blind som visar nytta med mrna injektioner. Enbart att mrna minskade risken för att få covid för den ursprungliga varianten. Rätt meningslöst idag då tom du skriver att mrna inte skyddar längre.