2024-05-22, 00:14
Medlem
mariannejohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymbasker
Oavsett om du gjorde det eller inte och vad folk än tycker så enligt dom lagar och förordningar som Sveriges riksdag har beslutat så har du isånnafall avtjänat straffet och har således rätt att fortsätta leva fritt i samhället.

vad gör du på fritiden ? Har du stött på någon i byn som kanske inte fysiskt attackerat dig men tänker mer ”mörka blickar” eller glåpord efter dig på stan. Eller blir du lämnad ifred för folk tror du ska stycka dom?

Hur ser dina IT-kunskaper ut ? Inget där du vill utbilda dig med ?

På fritiden målar jag lite grann, gör gravyr i glas och sånt som du kan se på min instagram. Fotografering har jag också upptäckt de senaste åren. Sen tittar jag mycket på film och serier också.

Inga glåpord men sk. "Mördar-selfis" är det vissa som velat komma och ta några gånger sedan 2020. Inget jag direkt tycker om men det är som det är.

Blir så extremt trött av att sitta framför en skärm så it- utbildning är inte min grej, sedan har jag för mig att de allra flesta it-företag inte har något i belastningsregistret.
OnlyFans finns ju alltid men så desperat efter pengar är jag ju inte än.
Citera
2024-05-22, 00:42
Medlem
ArtorTintin1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
På fritiden målar jag lite grann, gör gravyr i glas och sånt som du kan se på min instagram. Fotografering har jag också upptäckt de senaste åren. Sen tittar jag mycket på film och serier också.

Inga glåpord men sk. "Mördar-selfis" är det vissa som velat komma och ta några gånger sedan 2020. Inget jag direkt tycker om men det är som det är.

Blir så extremt trött av att sitta framför en skärm så it- utbildning är inte min grej, sedan har jag för mig att de allra flesta it-företag inte har något i belastningsregistret.
OnlyFans finns ju alltid men så desperat efter pengar är jag ju inte än.

Vad får dig att tro att du bara kan skriva här och håna offret genom att berätta om dina sjuka dagliga aktiviteter för oss!?
Citera
2024-05-22, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtorTintin1
Vad får dig att tro att du bara kan skriva här och håna offret genom att berätta om dina sjuka dagliga aktiviteter för oss!?

Öppet forum och för att vissa här in intresserade.
Laborera gärna om hur det hånar offret och hur mina hobbys är sjuka😅
Citera
2024-05-22, 18:19
Medlem
Citat:

Oavsett vad folk tycker så finns det Ingenting i världen som förändrar det förflutna.

Vart står du rent politiskt då? Är du gråsosse eller vänster som alla i Norrbotten eller ? Och hur va kvinnoanstalt vs vanlig anstalt. Hur blev du bemött där inne ? Finns väll ”knäppare” folk än du på sånna ställen tänker jag så att du inte blev behandlad som Paria precis…
Citera
2024-05-22, 19:18
Medlem
ArtorTintin1s avatar
Citat:

Så din hjärna fungerar normalt nu då? För enligt dig var du en psykopat när du begick mordet men du kanske manipulerade dig igenom din dom som den typiska psykopat du verkligen är?
Citera
2024-05-22, 20:53
Medlem
Citat:
Oavsett vad folk tycker så finns det Ingenting i världen som förändrar det förflutna.

Vart står du rent politiskt då? Är du gråsosse eller vänster som alla i Norrbotten eller ? Och hur va kvinnoanstalt vs vanlig anstalt. Hur blev du bemött där inne ? Finns väll ”knäppare” folk än du på sånna ställen tänker jag så att du inte blev behandlad som Paria precis…

Jag är en aktiv vänsterpolitiker, ja. Men inte på de tyska sättet eller vad man ska säga.

Om jag skulle säga såhär så om jag någonsin sitter igen så kommer jag söka mig till en långtids herr avd eller ROavd framför en kvinnlig anstalt. Avsevärt mycket bättre där i allt från människosyn till sysselsättning.

Ja det finns ju väldigt mycket olika människor på anstalterna så det är ju nog ingen som jag sett på manlig anstalt som har behandlats som en piraja
Citera
2024-05-22, 23:53
Medlem
Citat:
Jag är en aktiv vänsterpolitiker, ja. Men inte på de tyska sättet eller vad man ska säga.

Om jag skulle säga såhär så om jag någonsin sitter igen så kommer jag söka mig till en långtids herr avd eller ROavd framför en kvinnlig anstalt. Avsevärt mycket bättre där i allt från människosyn till sysselsättning.

Ja det finns ju väldigt mycket olika människor på anstalterna så det är ju nog ingen som jag sett på manlig anstalt som har behandlats som en piraja

Haha ah vad är en ROavd, vilka satt du med då? Några kändisar? Alltså kända från uppmärksammade brottsfall. Satt du bara riksen på klass 1 och sen direkt till 2:a eller satt du länge på klass 1 anstalt?
Citera
2024-05-23, 00:12
Medlem
Citat:
Haha ah vad är en ROavd, vilka satt du med då? Några kändisar? Alltså kända från uppmärksammade brottsfall. Satt du bara riksen på klass 1 och sen direkt till 2:a eller satt du länge på klass 1 anstalt?

Ja det gjorde jag men det är ju inte personer jag pratar om.

Ro avdelningar är klass 2 avd som man söker sig till om man kommer från en långtids avd på klass 1 anstalt.

Satt på G2A på Kumla, Paviljong F på Norrtälje, våning 6 på Västervik norra och Bella på hinsan
Senast redigerad av mariannejohansson 2024-05-23 kl. 00:15.
Citera
2024-05-23, 08:42
Medlem
Mercedes avatar
Citat:

Kommer du byta kön igen då menar du?
Känns lite skevt om transpersoner ska kunna välja själva, medans kvinnor SKA sitta med kvinnor och män SKA sitta med män.

Det uttalandet (fetade) visar ju bara mer på att du bytte kön i fängelset för att få byta till kvinnlig anhalt.

Gräset är inte alltid grönare på den andra sidan..
Citera
2024-05-23, 10:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Känns lite skevt om transpersoner ska kunna välja själva, medans kvinnor SKA sitta med kvinnor och män SKA sitta med män.

Det uttalandet (fetade) visar ju bara mer på att du bytte kön i fängelset för att få byta till kvinnlig anhalt.

De kan inte välja efter eget behag, utan man utgår ifrån juridiskt kön.
Transpersoner kan byta tillbaka - givetvis- precis som alla andra kan byta kön efter utredning och godkännande.
Sannolikt är det något lättare att byta tillbaka till sitt ursprungskön än att få tillstånd att byta första gången. (Jag gissar det)
Citera
2024-05-23, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede

Vart får du det till att jag vill byta kön igen?🤣
Citera
2024-05-25, 01:37
Medlem
MrFolds avatar
Citat:

Ja, det är ett öppet forum. Men trådens huvudämne är dock mordet/dråpet på din vän Vatchareeya och din roll i det som dömd gärningsman. Eftersom du hänger här kanske du kan svara på en fråga:

- Den där dagen när Vatchareeya hälsade på dig i din lägenhet, dagen då hon dog, vad hade du egentligen för säng eller sängar då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in