2024-05-24, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av javalover
Jag behöver en färsk länk.

https://t.me/+DvvxgjgJKc40ZTE0

Välkommen!
Citera
2024-05-24, 23:11
Medlem
stickan888s avatar
Jag tycker inte att han ser ut att vara helsvensk
Citera
2024-05-24, 23:19
Medlem
#421 Vad fan tänkte han när han gav sig ca 40 år i gäddrabatt. Att någon ska tro att en rynkig vithårig gubbe är en tonårskille? Han måste väl nästan bara varit ute efter bilder initialt? 🤔

Sedan undrar man vad han har för störning som tänker på sex dagarna i ända. Det är runkande, skriverier om hur kåt han är, mängder med dic pics och telefonen full med porr. Det känns inte sunt. Bra av fiskaren att faktiskt markera mot äckligheterna och inte bara spela med. Hunden tar ju priset. Tror knappast att han har kvinnliga bekanta som har sex med sin hund, nej, det där har han googlat fram och fått för sig "är läckert". USCH!
Citera
2024-05-24, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
#421 var kanske en kort konfrontation rent interaktionsmässigt men bjuder på både varselväst och att backa jävligt långt med en långtradare.

Rätt imponerande ändå - skulle jag backa min SUV samma sträcka med det stresspåslaget gäddan måste haft hade jag kraschat.

https://dumpen.se/2024/05/24/daddycool-napp-421-sollentuna/
Ja, yrkesmannaskickligheten är det inget fel på. Jag tänkte samma när jag såg filmen, jävligt farligt att som Patrik gå efter och jaga honom när han backar i full fart med lastbil och släp. Stressen måste ha sprutat ur öronen på 421-an. Hade han hunnit se ett barn eller en hund som kanske sprungit ut från någon sidogata i den farten? Dock imponerande att inte krocka.
Citera
2024-05-24, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Jag tycker inte att han ser ut att vara helsvensk
Det har du nog rätt i, jag fick samma intryck.
Arab troligtvis.
Citera
2024-05-24, 23:28
Medlem
stickan888s avatar

Snubben fick inte behålla jobbet, skriver Sara på Dumpens feja
Citera
2024-05-24, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Ja, yrkesmannaskickligheten är det inget fel på. Jag tänkte samma när jag såg filmen, jävligt farligt att som Patrik gå efter och jaga honom när han backar i full fart med lastbil och släp. Stressen måste ha sprutat ur öronen på 421-an. Hade han hunnit se ett barn eller en hund som kanske sprungit ut från någon sidogata i den farten? Dock imponerande att inte krocka.
Barn eller hund?
Då får han ju stånd direkt.
Citera
2024-05-24, 23:30
Medlem
Citat:
Yrkesmannaskicklighet hmm…….
Hur menar du då?
Det svängde mycket åt sidorna och han skrapade även i så det hördes.
Citera
2024-05-24, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Yrkesmannaskicklighet hmm…….
Hur menar du då?
Det svängde mycket åt sidorna och han skrapade även i så det hördes.
Jag hade inte kunnat backa en personbil med släp i den farten. Han gjorde det med en stor tung lastbil med trailer. Hade du kunnat göra om det? Och med det stresspåslaget.

Citat:
Ursprungligen postat av stickan888

Snubben fick inte behålla jobbet, skriver Sara på Dumpens feja
Perfekt. Då har han jättemycket fritid och inget att förlora nu.
Senast redigerad av Xanda 2024-05-24 kl. 23:39.
Citera
2024-05-24, 23:39
Medlem
Citat:
Jag hade inte kunnat backa en personbil med släp i den farten. Han gjorde det med en stor tung lastbil med trailer. Hade du kunnat göra om det? Och med det stresspåslaget.
Spelar ingen roll om jag hade kunnat göra det eftersom jag inte har körkort för lastbil med släp.
Jag gissar att han har körkort för lastbil med släp och jag är inte imponerad.
Citera
2024-05-24, 23:46
Medlem
StigEngstroms avatar
Kom igen nu, med tanke på att han precis blivit konfronterad av dumpen med Patrik springandes efter så backar han JÄVLIGT bra.
Punkt!
Citera
2024-05-25, 00:06
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Kom igen nu, med tanke på att han precis blivit konfronterad av dumpen med Patrik springandes efter så backar han JÄVLIGT bra.
Punkt!

#421 har backat förr helt klart. Men låter ändå som hans växellåda vill säga honom något. Exakt vad vet jag inte men den skriker i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in