2024-05-24, 22:31
Medlem
KingHisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Wiggers and niggers.
Jag bor inte i Sth, tack och lov.

Mitti, sosseblaska?
https://www.mitti.se/nyheter/pojke-atalad-for-skott-vid-faltoversten-6.27.38810.005b8b6d45
SvD?
https://www.svd.se/a/v5Jqql/en-skadad-efter-skjutning-pa-ostermalm

Karma att det finns lika mycket blattar på Östermalm som i resten av Stockholm.
Spring nu ned på centralen och skramla gör refugers welcome, quisling.

Rör mig inte längre än Karlaplan - Lidingö, tar taxi resten av vägen, bra att du inte bor hos oss, du hade troligen inte passat in.

Blattar finns på Sture-Ömalm men de bor inte där, de har inte råd, precis som dig, ni turistar. Sedan åker ni hem.
Citera
2024-05-24, 22:57
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingHiss
Rör mig inte längre än Karlaplan - Lidingö, tar taxi resten av vägen, bra att du inte bor hos oss, du hade troligen inte passat in.

Blattar finns på Sture-Ömalm men de bor inte där, de har inte råd, precis som dig, ni turistar. Sedan åker ni hem.
'oss'?
uppkomlingar med nya pengar som tror ni är något? Nej, tack gode gud att jag inte bor 'hos er' längre.
Där jag bor finns inga blattar, och inga gangsters, men de finns nära, som överallt.
Antar att jag kan tacka vänstermuppar som dig för det, du stod väl självgod på Centralen 2015 och hyllade 'refugees welcome'. Röstar på liberalerna, eller MP, 'för klimatet', med din stora SUV.
Faktum kvarstår, gängkriminaliteten finns även på Karlaplan, och Lidingö, eftersom ni röstade för det.
Serves you right
Citera
2024-05-24, 23:02
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Må vara så men just kulturer och religioner blev problemet. Du ser. Även om Sverige är sekulariserat så bygger det i grunden på kristna värderingar i många fall inkluderande och accepterande synsätt, precis som Europa.

Vi har oftast inget problem med att ta till oss ”utomstående” men dessa vill inte anpassa sig på grund av just religiösa och kulturella problem.
Nej, kristendomen i Norden bygger på nordiska värderingar, kristendomen i Europa, Afrika, Sydamerika eller ens i USA ser inte likadan ut. Kristendomen i Europa har formats av europeer i mångt och mycket, men den är från början judisk och har gjort vita svaga.
De vill inte anpassa sig pga att vi inte är samma folk, arabiska muslimer hatar indiska och afrikanska och vice versa,allt handlar om ras och kulturen som den rasen har skapat.
Vi vill inte att de ska anpassa sig, det är bättre för alla om vi lever så spekulerat som möjligt för då blir det lättare att skicka hem dem sen
Citera
2024-05-24, 23:10
Medlem
KingHisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
'oss'?
uppkomlingar med nya pengar som tror ni är något? Nej, tack gode gud att jag inte bor 'hos er' längre.
Där jag bor finns inga blattar, och inga gangsters, men de finns nära, som överallt.
Antar att jag kan tacka vänstermuppar som dig för det, du stod väl självgod på Centralen 2015 och hyllade 'refugees welcome'. Röstar på liberalerna, eller MP, 'för klimatet', med din stora SUV.
Faktum kvarstår, gängkriminaliteten finns även på Karlaplan, och Lidingö, eftersom ni röstade för det.
Serves you right

Kul med dina påhitt jag röstar kristet. Märks också att du saknar argument. Jag var i London 2015-2017, tjänade bra och njuter av det nu. Som sagt inga märkbara gäng här, men du läser ju Aftonbladet, så får väl sätta ribban därefter.
Citera
2024-05-24, 23:11
Medlem
KingHisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Nej, kristendomen i Norden bygger på nordiska värderingar, kristendomen i Europa, Afrika, Sydamerika eller ens i USA ser inte likadan ut. Kristendomen i Europa har formats av europeer i mångt och mycket, men den är från början judisk och har gjort vita svaga.
De vill inte anpassa sig pga att vi inte är samma folk, arabiska muslimer hatar indiska och afrikanska och vice versa,allt handlar om ras och kulturen som den rasen har skapat.
Vi vill inte att de ska anpassa sig, det är bättre för alla om vi lever så spekulerat som möjligt för då blir det lättare att skicka hem dem sen

Tur att du är minoritet
Citera
2024-05-24, 23:13
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Kul med dina påhitt jag röstar kristet. Märks också att du saknar argument. Jag var i London 2015-2017, tjänade bra och njuter av det nu. Som sagt inga märkbara gäng här, men du läser ju Aftonbladet, så får väl sätta ribban därefter.
New money. Som jag trodde, alltså.
Citera
2024-05-24, 23:13
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Tur att du är minoritet
Intressant svar, menar du vita i världen då, eller hur tänker du?
Citera
2024-05-24, 23:23
Avslutad
70-talet var en bra tid!
Citera
2024-05-25, 00:06
Medlem
2n00b4Us avatar
Det fanns, men det var inte i närheten lika illa som det är idag. Idag är det bara deprimerande att röra sig ute, om man jämför med hur det såg ut i början av 2000-talet. 2000-talet framstår som rena drömsamhället då. Förr kändes det som att man kunde undvika att röra sig i vissa områden för att slippa problem. Idag går det liksom inte att undvika, spelar ingen roll vart du bor eller vilken skola du går i osv. Om du ex. besöker en badstrand idag skulle du kunna tro att du var utomlands. Alla institutioner idag är antingen trasiga eller korrupta, man kan inte heller räkna med att alla talar svenska.
Citera
2024-05-25, 00:15
Bannlyst
Fox news reportage från Malmö en sådär 2002-2003 något....

https://www.youtube.com/watch?v=MeyDh9IYghA
Citera
2024-05-25, 00:17
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av article
Har Sveriges invandringsproblem varit ett problem sedan 2010-talet?

Jag är verkligen nyfiken på hur Sverige var på 2000-talet.

Var invandringsproblemet allvarligt vid den tiden?
Nej det var inga allvarliga problem då och det är inga allvarliga problem nu heller. Stora problemet är att den är för låg då vår regering är full av rasister
Citera
2024-05-25, 00:24
Medlem
bertil-the-mans avatar
Började väl redan på 60-talet när juggemaffian etc började etablera sig.

Mitt intryck är dock att man som övre medelklass kunnat segregera dig ganska bra fram till senaste 10 åren. Nu är Sverige mer demokratiskt, folk i Vasastan, Bromma och Danderyd drabbas nu också, det är antagligen därför det börjat diskuteras mer.

När Sonny och Conny som ensamma svenskar i Skärholmen klagade över invandringen på 90-talet kallades dom rasister och dumförklarades, nu Carl Johan och Hampus i Bromma börjat uttrycka liknande åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in