Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
Eftersom att du, inte en enda gång sen du registrerade dig på Flashback mig veterligen, har svarat på en enda fråga gällande dina resonemang eller när någon bett dig utveckla hur du tänker och du samtidigt skriver kommentaren ovan - ska jag då tolka det som att du i stort sett var gång du blir ifrågasatt inser du att du gör bort dig?
I sådant fall så applåderar jag din självinsikt för det är precis så alla vi andra här ser på din närvaro.
Du skulle ju svara på när judarna kidnappade den grekiska demokratin, för det var ju den Holmqvist syftade på, eller hur?
Saken är bara den att du inte kan det. Du ryckte känslomässigt ut för att försvara din kamrat, som du alltid gör, för att sedan försöka svamla bort det hela.
Nej, det var inte den Simon syftade på, utan han tror att demokratin infördes med folkliga intressen i åtanke, vilket visar hur naiva och systemtrogna de här typerna ändå är. Som när man hävdar att "det är inte längre en kamp mellan vänster och höger, det är en kamp mellan globalism och nationalism", vilket visar att man tidigare trott på systemet. Eller som när man försvarar kristendomen, ett verktyg för att nå judarnas mål att förena nationerna.
Du kunde inte heller nu kommentera mina synpunkter på er efterblivna israelkritik, utan fällde istället frustrerat en pinsam kommentar om att göra judebarn, samt ett "ööh, vi krossa judevälde!", en struktur ni uppenbarligen inte förstår er på.
Goldstein, du är så här psykiskt instabil och är utbildad psykolog. Det här är ju ren lyteskomik

Får ni inga restriktioner när det gäller beteenden utåt på t ex FB, eller är det fritt fram att ge vilken usel bild av rörelsen som helst?