Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Ja, det är vad som PRAKTISKT sker när man ställt upp en hög för NARA att hämta, och sen tar donalds och hens medarbetare bort dokument.
Det är definitionen att stjäla när det är inte ens eget.
Och sen på detta så säger donalds via advokat att alla dokument är återlämnade, och bevisligen var dom aldrig alla återlämnade.
Nej det är vad den korrupta Merlick Garland, nara och msm påstår. Med de senaste avmaskade häkningsförhandlingar visar en direkt koppling till vita huset och att de inte hade ett skit att gå på. Det har även framkommit att de fifflat med bevisen, som den berömda bilden med classifed-mappar utspridda på sovrumsgolvet. Jag called det direkt när jag såg den!!!
Trump avklassade alla dokument innan han lämnade vita huset och får enligt presidental act behålla det han vill. Trump och Nara hade kommunikation om dokumenten och hur det förvaras, de var där bara veckor innnan raiden och såg förvarningen och bad honom sätta upp ett extra lås. Sen börjar nara bitcha och hör en höna av en fjäder. Nara har ingen befogenhet över presidential act.
Det som egentligen hänt är att Trump avklassade en massa hemliga dokument som enbart en president kan. Dessa avslöjar Obamas, Clintons, Bushs och många fleras hemligheter. Deep state fick panik när inte visste vad Trump hade på dem och raidade Mar-a-lago för att komma över dessa dokument och hindra det från att nå allmänheten. De anklagar även Trump för brott för att påfrästa honom finansiellt och mentalt.
Tro mig, den där raiden var ett grovt övertramp som de kommer få ångra djup. Plot-twisten blir när innehållet i mapparna blir publikt.