2024-05-21, 22:47
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim
Skojar du? Då kanske hon får radera alla bilder från föregående år för det är extremt tydligt att hon gör sina läppar. Leker hon Angelina Jolie med att hon föddes sådär? Bara stå för att du gjort dina läppar ffs som typ halva världens tjejer tyvärr.

Finns det bildexempel du kan delge här?
Citera
2024-05-22, 00:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Kolla hennes sparade storys. Finns en som heter typ öland eller nåt.
Citera
2024-05-22, 02:53
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Kolla hennes sparade storys. Finns en som heter typ öland eller nåt.

Jag har inte Instagram själv, så kan inte se storys.
Citera
2024-05-22, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Tycker inte Joar är top 4 snyggast. Finns några killar som åkt ut som är snyggare än honom enligt mig. Men det är väl vilket utseende man dras till. Sonja kanske gillar den surfar locken. För mig är det en skräll att han kommit såhär långt

Håller med. Och sättet han pratar på... Ick
Citera
2024-05-22, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen
Joni hette han förut, varit med i ”Fem killar i veckan” Ingen aning om info ifrån lexbase dock.

Han var även med i Ensam mamma söker år 2017...
Citera
2024-05-22, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Någon annan som stör sig på det anglifierade ”tack för att du delar” som hon säger i tid och otid?

Lite avtändande med tjejer som inte behärskar det svenska språket. Tycker ofta det säger en del.

Har bara hört det uttrycket inom AA, NA möten och andra möten för beroende....kan det härstamma från det? Hon verkar kunna behärska alkohol iaf. Eller så har hon bara fastnat för det uttrycket, randomly 😊 gillar Sonja så menar inget illa med detta, bara kopplade direkt till "gemenskapen"
Citera
2024-05-22, 08:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gatoloco
Har bara hört det uttrycket inom AA, NA möten och andra möten för beroende....kan det härstamma från det? Hon verkar kunna behärska alkohol iaf. Eller så har hon bara fastnat för det uttrycket, randomly 😊 gillar Sonja så menar inget illa med detta, bara kopplade direkt till "gemenskapen"

Hennes mamma har väl varit/är involverad i de kretsarna? Känner inte till nåt om det själv men det var ett inlägg här om att Sonja växt upp under inte så bra förhållanden.
Citera
2024-05-22, 10:46
Medlem
Citat:
Han var även med i Ensam mamma söker år 2017...

Japp, läste de här efter jag postade om Fem killar i veckan 😆
Citera
2024-05-22, 12:38
Medlem
Citat:
Alltså, generellt tycker jag det inte är något konstigt i att säga ”tack för att du delar med dig” när någon har berättat något som är känsligt. Det är mer den uppenbara översättningen av ”thanks for sharing” som blir ”tack för att du delar” som låter rätt pantat på svenska i mitt tycke.
Citera
2024-05-22, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Alltså, generellt tycker jag det inte är något konstigt i att säga ”tack för att du delar med dig” när någon har berättat något som är känsligt. Det är mer den uppenbara översättningen av ”thanks for sharing” som blir ”tack för att du delar” som låter rätt pantat på svenska i mitt tycke.
Nej, det låter bara nedlåtande.
Citera
2024-05-22, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nico77
Klart det håller. Bara att kolla på Trista and Ryan Sutter https://edition.cnn.com/2023/12/08/entertainment/ryan-trista-sutter-anniversary/index.html

Alla är inte kompletta och helt inkompetenta mähän.

Det var på den tiden som programmet hade med helt vanliga människor, inte bara mediek*ta influensers

För övrigt är Joar i mina ögon mycket mer attraktiv än William, både till utseende och sätt.
Citera
2024-05-22, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Hennes mamma har väl varit/är involverad i de kretsarna? Känner inte till nåt om det själv men det var ett inlägg här om att Sonja växt upp under inte så bra förhållanden.

Jo, i ett poddavsnitt om psykisk ohälsa, där hennes dåvarande sambo Daniel Beijner (som f ö verkar vara ett egoistiskt svin) intervjuar Sonja om hennes uppväxt, framkommer att den präglades av frånvarande föräldrar (hon fick kontakt med sin far för bara 6-7 år sedan), alkoholmissbruk, våld (hon har både blivit misshandlad & misshandlat andra) & sexuella övergrepp som hon både bevittnat gentemot sin mor & blivit utsatt för själv.
Jag vill inte gå in på detaljer för hon har tydligen bett Daniel att ta bort avsnittet efter att de gjort slut och det kan jag förstå, för det är verkligen en eländig historia som hon inte alls hade behövt bjuda omvärlden på. Som jag ser det är det ett under att hon är så fräsch, söt & verkar så sprudlande glad & positiv & jag hoppas & unnar henne verkligen att finna en stabil, snäll livskamrat. Hon har levt & hennes kompisar börjar yngla av sig. Om William är rätt person vete fan. Hur mycket av sin bakgrund & stökiga tonårstid som hon verkligen bearbetat vet jag inte, men hon verkar vara på en bra plats i livet just nu även om jag tror att hennes tunga bagage gör sig påmint då & då. Jag tycker man kan ana det i en del sekvenser i Bachelorette där hon reflexmässigt ryggar tillbaka när någon av killarna försöker lägga armen om henne. Det var därför det gjorde extra ont att se henne bli fasthållen & tongue raped av den äckliga smilfinken Oscar. Misstänker att det kan ha väckt en del gamla trauman till liv…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in