2022-06-14, 19:43
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
fick mitt blod prov som vissar 1.2 nmol/L test vilket är jävla lågt men vissar bara att sarmsen är äkta.

Ovanstående säger inte ett dyfft om dina SARMS är äkta eller inte, det kan lika gärna vara så att du stoppar i dig winstrol eller annan oral steroid och att det nära nog nollar din egenproduktion.
Citera
2022-06-22, 19:05
Medlem
Gabbegy000s avatar
En liten uppdatering kör pct med nolvadex+clomid. Väger just nu 79 vilket är trist då jag vägde mer innan jag startade kuren
Citera
2023-12-09, 10:15
Medlem
Citat:
Blir ett kort litet inlägg.
Varigt sjuk ett tag så gymmet har halkat efter lite studenten idag och fick mitt blod prov som vissar 1.2 nmol/L test vilket är jävla lågt men vissar bara att sarmsen är äkta. Kör leverskydd och tar sarmsen med grapefrukt för att öka effekten. Allt gott trevlig helg!
Tappade du allt?
Citera
2023-12-09, 13:15
Medlem
Gabbegy000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robster69
Tappade du allt?

Yes tappade det jag hade byggt upp men styrkan i vissa övningar var kvar
Citera
2024-05-21, 11:11
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Yes tappade det jag hade byggt upp men styrkan i vissa övningar var kvar

Bump. Återgick testonivåerna?
Citera
2024-05-21, 11:48
Medlem
Gabbegy000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Bump. Återgick testonivåerna?

Yes, lite clomid i två veckor och sedan var allt bra igen.
Citera
2024-05-21, 11:50
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Yes, lite clomid i två veckor och sedan var allt bra igen.

In hindsight, var det värt om du ändå tappade det mesta (som du själv skrev i ditt sista inlägg)
Citera
2024-05-21, 11:52
Medlem
Gabbegy000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
In hindsight, var det värt om du ändå tappade det mesta (som du själv skrev i ditt sista inlägg)

Nej inte på långsikt men var jävligt kul att vara biff några veckor i alla fall. Testat en del annat efter denna tråd och det är samma sak med alla prepp när du tar dom funkar det när det slutar tappar du det mest under några månaders perioder.
Citera
2024-05-21, 11:55
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Nej inte på långsikt men var jävligt kul att vara biff några veckor i alla fall. Testat en del annat efter denna tråd och det är samma sak med alla prepp när du tar dom funkar det när det slutar tappar du det mest under några månaders perioder.

Behövde läsa det där. Tack! Gått i valet och kvalet om det är värt med "en första cycle nu innan sommaren". Då är det nog inte det.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in