Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-05-14, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradhona
Skulle verkligen uppskatta svar! 🫶
Är det någon som fått krampanfall efter intag av kola? Är det pga för högt intag? Även om det sker 30 min - 3 tim efter intag?
Kanske att man tagit för många dagar i rad?

Hmm.. Låter som hjärnan behöver vila. Krampanfall är ju inte ovanligt men de brukar mest ske vid överdos. Provat ladd från annan kran o sett om de blir samma då?
Citera
2024-05-16, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forvirradhona
Skulle verkligen uppskatta svar! 🫶
Är det någon som fått krampanfall efter intag av kola? Är det pga för högt intag? Även om det sker 30 min - 3 tim efter intag?
Kanske att man tagit för många dagar i rad?

Inget att stoltsera med men jag har gått bra hårt på laddet till och från i något år.
Jag tog orimliga mängder ibland, flera gram på några timmar när det var som värst.
Trots det har jag aldrig upplevt några allvarliga direkta biverkningar/konsekvenser. Det enda som brukade vara jobbigt var ju kraschen när skiten var slut och det var dags att sova.
Ladd var jättekul ett tag, sen blev det bajsmacka när man fastnade i skiten. Sluta medans du kan och innan kronofogden börjar skicka brev.
Citera
2024-05-19, 10:12
Medlem
cracksparrows avatar
Hur länge kan ett kokain rus hålla i sig egentligen? Haft en trevlig kväll med ett rejält intag, är ganska lättpåverkad, men denna gången höll ruset i sig i timmar efter sista linan. Har tagit kola många gånger innan men denna gången var det verkligen en annan känsla som håller i sig otroligt långt efter. Kan det varit tjack i det? Eller fick jag en rejäl afterglow på en gång? Någon som varit med om samma känsla där det håller i sig såhär länge?
Citera
2024-05-20, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cracksparrow
Hur länge kan ett kokain rus hålla i sig egentligen? Haft en trevlig kväll med ett rejält intag, är ganska lättpåverkad, men denna gången höll ruset i sig i timmar efter sista linan. Har tagit kola många gånger innan men denna gången var det verkligen en annan känsla som håller i sig otroligt långt efter. Kan det varit tjack i det? Eller fick jag en rejäl afterglow på en gång? Någon som varit med om samma känsla där det håller i sig såhär länge?

Kola håller inte i flera timmar.
Tjack eller bankat med tjack kanske?
Citera
2024-05-21, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chooba
Kola håller inte i flera timmar.
Tjack eller bankat med tjack kanske?

Låter så men man brukar känna det smaken om det innehåller vanligt tjack, hände mig en gång för många år sedan och det var sorgligt för kokainet var helt ok bara att det var förstört med tjack i.
Citera
2024-05-21, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Låter så men man brukar känna det smaken om det innehåller vanligt tjack, hände mig en gång för många år sedan och det var sorgligt för kokainet var helt ok bara att det var förstört med tjack i.

Va smakar tjack?
Citera
2024-05-21, 20:54
Medlem
StonedAssassins avatar
Ni som är bosatta i Stockholm verkar ha svåra problem med att få bra koks. Jag är från Malmö trakterna och här är det verkligen riktigt imponerande. Kan tillägga att jag inte bott här så länge. Det första min kran sa när jag sa att Laddet var bra ”välkommen till Malmö” 😂😂
Citera
2024-05-21, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
Ni som är bosatta i Stockholm verkar ha svåra problem med att få bra koks. Jag är från Malmö trakterna och här är det verkligen riktigt imponerande. Kan tillägga att jag inte bott här så länge. Det första min kran sa när jag sa att Laddet var bra ”välkommen till Malmö” 😂😂

Man blir lite Avis.. Här i Stockholm suger det.. Krigen mellan alla nätverk dränerar kassorna så de får banka sönder de till piss o inget med rc o allt de kan få tag på.
Citera
2024-05-22, 09:10
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Man blir lite Avis.. Här i Stockholm suger det.. Krigen mellan alla nätverk dränerar kassorna så de får banka sönder de till piss o inget med rc o allt de kan få tag på.

Ja, jag håller med - Colan är verkligen dålig här i Stockholm just nu.
Citera
2024-05-22, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Ja, jag håller med - Colan är verkligen dålig här i Stockholm just nu.

Det värsta är ju att de är så svårt med skadereducering..
Citera
2024-05-22, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarsanBaloo85
Va smakar tjack?

Har du aldrig testat tjack eller åtminstone doftat på det? Helt annan doft och smak än kola, vet inte hur jag ska förklara för det kan ju vara lite olika men kokain smakar helt annorlunda och man ska ju kunna somna nån timme efter sista linan.
Citera
2024-05-22, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Har du aldrig testat tjack eller åtminstone doftat på det? Helt annan doft och smak än kola, vet inte hur jag ska förklara för det kan ju vara lite olika men kokain smakar helt annorlunda och man ska ju kunna somna nån timme efter sista linan.

Aldrig provat tjack faktiskt.. Bara torrladdat. Aldrig haft problem med att somna efter sista linan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in