Citat:
Ursprungligen postat av
Hallbarhetnolla
Hände inte något liknande för ett antal år sedan i Polen men då med ett flygplan och höga partitoppar ombord?
Stämmer. Ledare över hela världen som inte inrättar sig i globalisternas planer oavsett vad dessa är, lever farligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
ensamkrigaren
Det är USA som använde sitt 'directed energy weapon', det vill säga laser riktad via rymden. Brände av propellern på en millisekund.
Inte alls osannolikt. Borde egentligen köpa en blå bil och måla taket blått, för säkerhets skull.
Kanske var detta en varning till Putin?
Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyKålman
Det sista är absolut inte minst troligt. Varför skulle det inte vara troligt?
Jag menar, usa dödade deras general med en riktad robot från långt håll för nåt år sedan
Israel dödade flera av deras toppar nyligen, också från distans.
Vad pekar på att de inte skulle kunna göra det, låt säga från Azerbajdzjan, och över gränsen till östra Azerbajdzjan?
Jag vill minnas att Blinken och andra usa politiker vart där nyligen och träffat deras regering. Usa har varit där frekvent senaste tiden, för att påverka dem emot ryssland.
Jag satsar min 100 lapp på usa/israel. Det låter för "slumpmässigt" att just Presidentens helikopter av 3st skulle krascha och nu hittar man honom inte.
Väldigt mycket som passar in kring detta för att det skulle vara en vanlig olycka.
Instämmer, men stör nu inte alla MSM-hjärntvättade miffon som skriver ut sitt hat...
Citat:
Ursprungligen postat av
RonnyKålman
Tror de isf inte går fram impuslivt om de misstänker det. Varje uttalande påverkar synen på landet, både inom landet och utanför.
Handlar om att fastställa först hur och exakt vilka ligger balkom. Sen gåller det att ta fram en strategi hur man ska hantera det hela.
Man har inget att vinna på att direkt och öppet börjar skylla på någon. Det är ett svaghetstecken. Man gör nog det när man tagit fram strategin
Kanske därför Ryssland är där med två helikoptrar och 50 "fjälljägare". Man kanske ska hjälpa till att utreda vad som inträffat?
Citat:
Ursprungligen postat av
PimpleDick
Om Israel ligger bakom detta så blir det WW3.
Hade passat globalisterna perfekt. Då slipper man fuska i USA-valet igen. Går det att påvisa att USA/Israel ligger bakom mordet på president och utrikesminister så har många gränser överskridits.