2024-05-19, 22:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Varför denna fixering vid Trumps vikt och tarmfunktion i otaliga inlägg ? Någon form av självhat, med tanke på att du behandlar din egen fetma med Ozempic och laxerar pga förstoppning ?

(FB) Köpa semaglutid / ozempic - rasa i vikt!
(FB) Köpa semaglutid / ozempic - rasa i vikt!

Swift kommer för övrigt inte backa någon kandidat, trots att hon sannolikt stödjer demokratererna. Hon har tillräckligt goda rådgivare för att inte rekommendera en korrupt föredetting och förlorare som Biden.
Eftersom Taylor redan sagt hon ska stå upp för kvinnor, så faller ju donalds bort direkt som attackerar kvinnors rättigheter.
Citera
2024-05-19, 22:11
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Menar du att Taylor Swift inte är en stark politisk kraft att räkna med? I så fall har din intellektuelle jämlike, huggig, haft fel. Konstigt i så fall.
Det är ingen som förnekar hon har en stor makt politiskt och när hon öppnar munnen.
Hitintills så är det största att folk ska gå och registera sig och hur detta ökade registrationerna rätt mycket.

Men du får vackert vänta tills hon öppnar munnen rejält politiskt, och jag vet inte när det sker, men gissar på kanske 2 månader innan.

En sak jag inte förstår, det är att varför ni är så otåliga att hon ska säga något och när vi redan vet om att hon kommer dra på det rätt länge.
Sure, det går spekulera när, men antyda något är fel för hon inte sagt något direkt än.
Vad är det om?

För vi alla har ju berättat hon kommer dra på detta, och har svårt och se hon kommer göra detta nu, utan att hon kommer vänta på detta tills senare.
Du får helt enkelt invänta tills hon öppnar munnen och tills dess så finns det inget mycket mer och säga, än upprepa det som redan är sagts.
Citera
2024-05-19, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
En sak jag inte förstår, det är att varför ni är så otåliga att hon ska säga något och när vi redan vet om att hon kommer dra på det rätt länge.
Sure, det går spekulera när, men antyda något är fel för hon inte sagt något direkt än.
Vad är det om?
.
Det är huvudsakligen därför att vi fullständigt darrar av skräck inför vad hon skall säga, som slutgiltigt kommer att omkullkasta vår hjälte Donald John Trumps onda planer. Jämför med att dra av ett plåster. Det är smärtsamt men det blir alltid bättre efteråt, när smärtan väl passerat.

Förstår du vad jag menar?
Citera
2024-05-19, 22:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det är huvudsakligen därför att vi fullständigt darrar av skräck inför vad hon skall säga, som slutgiltigt kommer att omkullkasta vår hjälte Donald John Trumps onda planer. Jämför med att dra av ett plåster. Det är smärtsamt men det blir alltid bättre efteråt, när smärtan väl passerat.

Förstår du vad jag menar?
Varför skulle man darra av skräck för att Taylor säger något för?

Men såklart du har en poäng om skräck, för det som kom ur FOX när hon bara sa ett opolitiskt att folk borde gå registrera sig.
Så såg det faktiskt ut som skräck, men det får du ta med FOX, för jag förstår inte varför man ska ha en skräck för en så snäll och down to earth tjej som Taylor
SÅ ja, jag förstår vem du ska fråga och det är FOX, för som jag förklarade förstår inte varför någon ska ha en skräck för en så helylle kvinna för.

Dock så har hon annonserat att hon ska stå upp för kvinnor i detta valet, och det innebär donalds faller bort då hen attackerar kvinnors rättigheter istället.
Citera
2024-05-19, 22:26
Bannlyst
Citat:
Eftersom Taylor redan sagt hon ska stå upp för kvinnor, så faller ju donalds bort direkt som attackerar kvinnors rättigheter.
Är väl snarare gubben som tafsat på sin tonårsdotter som försvinner?
Citera
2024-05-19, 22:28
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleybiden
Är väl snarare gubben som tafsat på sin tonårsdotter som försvinner?
Dock står Joe bakom kvinnorsrättighter och vill att status quo ska bestå som före Roe vs. Wade togs bort av donalds.

Det är det rätt säkert att inse att Taylor aldrig kommer stödja donalds.
Citera
2024-05-19, 22:29
Medlem
Citat:
Varför skulle man darra av skräck för att Taylor säger något för?
Skräcken är naturligtvis att hon, eller Robert De Niro eller Chelsey Handler skall säga något som slutgiltigt förkastar våra onda drömmar om en ny Trumprunkarregim. Jag kan ju inte tala för de andra Trumprunkarna, men personligen är det detta som skrämmer mig mest. Detta eller att bli verbalt slaktad av intellektuella giganter som du, huggig och rotebrohasses förkrossande inlägg.
Citera
2024-05-19, 22:33
Medlem
klybans avatar
Citat:
Skräcken är naturligtvis att hon, eller Robert De Niro eller Chelsey Handler skall säga något som slutgiltigt förkastar våra onda drömmar om en ny Trumprunkarregim. Jag kan ju inte tala för de andra Trumprunkarna, men personligen är det detta som skrämmer mig mest. Detta eller att bli verbalt slaktad av intellektuella giganter som du, huggig och rotebrohasses förkrossande inlägg.
Kan inte se varför man ska ha någon skräck för Taylor som politiskt kraft.
DU får ta detta med FOX, för det är de enda som jag sett en skräck ifrån.

Dock tror jag att Taylor och om hon nu gör som förväntat, så kommer hon nog ge en mätbar effekt.
Men varför någon ska ha en skräck är en gåta, det är dina ord inte mina.
Citera
2024-05-19, 22:44
Bannlyst
Citat:
Dock står Joe bakom kvinnorsrättighter och vill att status quo ska bestå som före Roe vs. Wade togs bort av donalds.

Det är det rätt säkert att inse att Taylor aldrig kommer stödja donalds.
Det är alltid de värsta pedofilerna som låtsas vara feminister och kämpar för kvinnliga rättigheter. Bidens politik förstör för hela USA inklusive alla kvinnor och därför är han den kandidat som är värst för kvinnorna
Citera
2024-05-19, 22:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det är alltid de värsta pedofilerna som låtsas vara feminister och kämpar för kvinnliga rättigheter. Bidens politik förstör för hela USA inklusive alla kvinnor och därför är han den kandidat som är värst för kvinnorna
Taylor stödjer den som står för kvinnors rättigheter, och bara återinföra status que som före Roe vs. Wade skulle vara en enorm vinst för kvinnor att få sina rättigheter över sin egen kropp tillbaka.

Och donalds är den som skryter tagit bort Roe vs. Wade, så donalds kommer Taylor aldrig stödja.
Citera
2024-05-19, 22:49
Bannlyst
Citat:
Taylor stödjer den som står för kvinnors rättigheter, och bara återinföra status que som före Roe vs. Wade skulle vara en enorm vinst för kvinnor att få sina rättigheter över sin egen kropp tillbaka.

Och donalds är den som skryter tagit bort Roe vs. Wade, så donalds kommer Taylor aldrig stödja.
Du har alltså inga argument att komma med? Tyder på att jag har rätt och att Biden är den värsta politikern för kvinnor någonsin! Stackars Ashley Biden...
Citera
2024-05-19, 22:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du har alltså inga argument att komma med? Tyder på att jag har rätt och att Biden är den värsta politikern för kvinnor någonsin! Stackars Ashley Biden...
Abortfrågan är den överlägset största frågan för kvinnors rättigheter till sin egen kropp.
Och det är donalds som fixat detta, och donalds kommer aldrig ställa detta till rätta.
Det är därför taylor aldrig någonsin kommer välja donalds, utan kommer mest troligt välja Joe för han vill återinföra status quo.

Detta är inget argument, det är fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in