2024-05-19, 01:16
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Om man gillar Swift så stöder man inte det förfall som Trump och MAGA står för.

Men ändå är hon kanske republikan snarare än demokrat?
Hon uppmanade sina fans att rösta på senator Blackburns demokratiske motståndare under mid terms.

Hon har uttryckt sitt ogillande av Trump i låten (only the young)

Varpå Den Fete svarade att han inte tycker om taylor swift lika mycket längre.

Hon är garanterat ingen republikan. Ingen sansad person med fast anställning och en grundskoleexamen kan stödja MAGA idag.
Citera
2024-05-19, 12:38
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Bump: Har Taylor Swift gjort något nytt spännande som påverkar den amerikanska politiken?
Som vi berättade för dig innan, så kommer detta när det vankas val.
Låter som du tror Taylor ska stå på barrikaderna och ropa i halvårsvis, det kan du väl knappast ha trott eller är det verkligen så illa?

DU får helt enkelt ge dig till tåls och nått säger mig du aldrig kommer missa när hon gör
Och vi kommer se floder av gråt och hur hemsk hon är och ska hålla sig till musik istället, och sen ylar ni om vi har minsann snoop som är en okänd artist i jämförelsen mot Taylor vars ett finger av hennes fans överstiger hans
Citera
2024-05-19, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så du tror att Swift ska bli en utrikesminister nu, vad får en människa skriva sånt skräp?
För det kan vi lugnt inse det aldrig kommer ske.
Varför inte? Om Blinken kan bli utrikesminister som tack för att han organiserar 50 CIA-snubbar att fantisera ihop ett brev om ryska påverkansaktioner så borde Taylor Swift också kunna bli det ifall hon grejar rösterna åt Joe.

Du tycks glömma att Taylor Swift är en stark politisk kraft inför valet 2024.
Citera
2024-05-19, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Det slår mig att Taylor Swift lyckats förbli en gullig tonårstjej som inga grabbar lyckats försvaga och utnyttja. En drömtjej! Varken grabbar, gubbar eller miljarder dollar har kraft att rubba henne.

Hon kommer nog inte göra något annat innan valet än hon brukar men hon är en katalysator. Om man gillar Swift så stöder man inte det förfall som Trump och MAGA står för.

Men ändå är hon kanske republikan snarare än demokrat?
Countrystjärnor i USA är oftast republikaner. Men hon måste ju inte stödja Trump och MAGA-sekten bara för att hon är republikan. Många gör inte det.
Citera
2024-05-19, 17:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nej, nu blev jag så rädd för att bli varnad av de allsvetande moderatorerna att jag tror att jag avstår.
Det var inget syfte ens, utan för hjälpa dig.
Men inser nu att du också förstår Taylor har ingen som helst aspiration att bli utrikesminister
Citera
2024-05-19, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det var inget syfte ens, utan för hjälpa dig.
Ditt syfte var alltså att hjälpa mig, men det var inget syfte ens. Förstår jag dig rätt?
Citat:
Men inser nu att du också förstår Taylor har ingen som helst aspiration att bli utrikesminister

Jag tror inte heller att Swift är intresserad av att bli utrikesminister, men hon kanske kan övertalas/hotas? Sämre en Blinken skulle hon nog inte bli och dessutom är hon en mycket bättre musiker än honom.
Citera
2024-05-19, 17:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ditt syfte var alltså att hjälpa mig, men det var inget syfte ens. Förstår jag dig rätt?

Jag tror inte heller att Swift är intresserad av att bli utrikesminister, men hon kanske kan övertalas/hotas? Sämre en Blinken skulle hon nog inte bli och dessutom är hon en mycket bättre musiker än honom.
Nä, hon kommer inte övertalas då hon har en egen karriär som är lätt framgångsrik
Citera
2024-05-19, 19:12
Medlem
bernad_laws avatar
Notera att det ENBART forumets moderatorer som avgör vilka inlägg som är varningsvärda. Varningar utdelade, tänk på 0.06. /Mod
Citera
2024-05-19, 19:20
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Varför inte? Om Blinken kan bli utrikesminister som tack för att han organiserar 50 CIA-snubbar att fantisera ihop ett brev om ryska påverkansaktioner så borde Taylor Swift också kunna bli det ifall hon grejar rösterna åt Joe.

Du tycks glömma att Taylor Swift är en stark politisk kraft inför valet 2024.
Bra gjort av Anthony blknken isåfall.
Jag hoppas att taylor swift uppmanar sina lyssnare att registera sig för att rösta i år. Särskilt kvinno och mödrar som vill ha rätten till att Själv bestämma över sina kroppar
Citera
2024-05-19, 19:25
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:

Det är inte särskilt sunt att fantisera ihop konspirationer och sedan låta sig bli upprörd över dem.
Taylor har gjort klart att hon är emot maga.
Jag hoppas att gop vänliga artister lyckas agera motvikt mot i princip varenda lyckad artist i usa.

Bruce springsteen höll en konsert till hyllning av Biden.
Kid rock och forgiato blow - tror jag har hållit spelningar till stöd för trump

Jag är inte bekant med deras musik men de är säkert populära i trump basen.

Då återstår världens största artist och hennes uttalade kritik mot Den Fete. Undrar vem hon backar i november?
Citera
2024-05-19, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Det är inte särskilt sunt att fantisera ihop konspirationer och sedan låta sig bli upprörd över dem.
Taylor har gjort klart att hon är emot maga.
Jag hoppas att gop vänliga artister lyckas agera motvikt mot i princip varenda lyckad artist i usa.

Bruce springsteen höll en konsert till hyllning av Biden.
Kid rock och forgiato blow - tror jag har hållit spelningar till stöd för trump

Jag är inte bekant med deras musik men de är säkert populära i trump basen.

Då återstår världens största artist och hennes uttalade kritik mot Den Fete. Undrar vem hon backar i november?
Menar du att Taylor Swift inte är en stark politisk kraft att räkna med? I så fall har din intellektuelle jämlike, huggig, haft fel. Konstigt i så fall.
Citera
2024-05-19, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Varför denna fixering vid Trumps vikt och tarmfunktion i otaliga inlägg ? Någon form av självhat, med tanke på att du behandlar din egen fetma med Ozempic och laxerar pga förstoppning ?

(FB) Köpa semaglutid / ozempic - rasa i vikt!
(FB) Köpa semaglutid / ozempic - rasa i vikt!

Swift kommer för övrigt inte backa någon kandidat, trots att hon sannolikt stödjer demokratererna. Hon har tillräckligt goda rådgivare för att inte rekommendera en korrupt föredetting och förlorare som Biden.

Hon behöver inte stödja någon kandidat. Hennes fans kan tänka själva till skillnad från Trumps fans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in