2024-05-18, 15:09
Medlem
Negerkucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Såg ett inspel i kommentarerna på maskedsingers konto på insta som var lite intressant. Det kanske är *nn* Books dotter? Som har samma förnamn som ovan?

Kroppsbyggnaden stämmer och att kunna sjunga kanske går i arv?

* = a

https://nyheter24.se/amp/noje/1267985-felicia-book-har-sadlat-om-helt-det-gor-hon-idag

Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Då förstår jag varför hon inte vill veta att folk vet vem hon är. Varför i herrans namn vill man ha kopplingar till *nn* Book

Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Fröken snusk och Anna Books dotter är inte lika alls.

Hon är dock ingift släkt med Book. Samma morföräldrar som Melissa Book.
Citera
2024-05-18, 15:22
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuttfjun
Hon borde göra en dokumentär om det är sant att inte ens hennes föräldrar vet vem hon är.. Hon borde ju jobba en del, vad säger hon att hon jobbar med?! En dokumentär om hur hon ens kan ta sig runt i livet...

Nu vet ju inte jag om det stämmer att inte ens föräldrarna vet, men hon påstod det.

Jag lyssnade på en radio intervju för 1,5 år sedan och då sa hon att hennes föräldrar visste. Rasmus vet.
Googlar man finns det intervju med em båda. Han letade efter en tjej som ville göra detta. Vara bakom en mask. Han hade redan tänkt ut idéen. Hoppas hon inte blir blåst då hon inte står på ngt bolaget till för alldeles nyligen.

Jag tror hon är bunden till kontrkt med Rasmus och dagen och kan göra sig loss från det kan hon skapa egen karriär och jobba med mer seriösa producenter. Hon har ju visat att hon verkligen kan sjunga.

Hon uppfattas som oseriös både med artistnamnet och henens låttexter.
Citera
2024-05-18, 17:33
Avslutad
Kul att fel Felicia Eriksson i Märsta var den populäraste gissningen här länge eller rent av fakta enligt många. Men ja hon i Tullinge verkar vara den korrekta, förvånad skulle jag bli om hon inte är det.
Citera
2024-05-18, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Där vann hon Masked singer, Grattis. Men man visste att hon hade röst sen innan.

Men jag har en liten fundering om varför media har valt att vara så "snälla" mot henne. TV älskar henne redan och trycker in henne i alla underhållningsprogram som finns.

Självklart har journalisterna på dagstidningarna och skvallerpressen luskat ut hennes identitet liksom flashback och sitter säkert på bilder. Men de hänsynslösa gamarna har gjort ett undantag i detta fall och låter henne vara. T.e.x Hooja slängde de under bussen fortare än kvickt med både namn och bild.

Är det helt enkelt så att de kanske tycker att de tjänar på att ha med henne i intervjuer och dylikt för att generera klick över tid istället för att göra sig ovän med henne och Gozzi så att de bojkottar dem framöver?
För de håller inte inne med hennes identitet av snällhet, de har ett syfte.
Ett tecken på att hon högst troligen är en judinna.
Citera
2024-05-18, 19:07
Medlem
Hon har en extremt bra sångröst. Rösten skulle säkert gå att skola upp till opera. Det skulle inte förvåna mig.
Citera
2024-05-18, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherXII
Det är väl Louise Andersson Bodin.

Alltså samma tjej som Rasmus Gozzi brukar spela in sina ”moderna” ”raggarlåtar” med?

(Alltså, inte raggare som de flesta av oss är vana vid. De med brülcreme i välputsade femtiotalsbilar utan de moderna dito i halvdana sönderslitna Volvos.)

Tequila Roadtrip (Official Video)

Önskar det var så men måste vara föga sannolikt.

Snusk har fylliga läppar o en sjuhelvetes kurvig smått mullig figur, stor röv, ingalunda Bodin!

Måste vara någon annan!?
Citera
2024-05-18, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboGarbo
Önskar det var så men måste vara föga sannolikt.

Snusk har fylliga läppar o en sjuhelvetes kurvig smått mullig figur, stor röv, ingalunda Bodin!

Måste vara någon annan!?

Namnet på fröken snusk har skrivits tusentals gånger i tråden så sluta fråga och sök i tråden för helvete.
Citera
2024-05-18, 20:52
Medlem
Hyperkits avatar
https://www.reddit.com/r/FrokenSnusks/comments/1cp4nv3/_/

Jävlar vad man hade tryckt på henne
Citera
2024-05-18, 21:04
Avstängd
Hon är så jävla äcklig med den jävla luva hoppas hon aldrig får uppträda på TV
Citera
2024-05-18, 21:30
Medlem
Felicia book?
Citera
2024-05-18, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperkit
https://www.reddit.com/r/FrokenSnusks/comments/1cp4nv3/_/

Jävlar vad man hade tryckt på henne

Nae, hon är en fet tjej vars lår/knä/vader är som två raka telefonstolpar!
Citera
2024-05-18, 22:06
Medlem
CalzoneItalias avatar
Är Fröken snusk AnnaBooks dotter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in