Citat:
Jag skulle komma för långt bort från trådens ämne ifall jag skulle försöka besvara dessa frågor.
Det är också en intressant fråga. Men ... dom våldsamma männen kommer inte att ändra beteende så länge som det finns kvinnor som premierar deras aggressiva beteende. Därför kan det vara intressant att fundera på hur man kan få dessa kvinnor att upphöra med beteendet att söka sig till aggressiva män.
Det är också en intressant fråga. Men ... dom våldsamma männen kommer inte att ändra beteende så länge som det finns kvinnor som premierar deras aggressiva beteende. Därför kan det vara intressant att fundera på hur man kan få dessa kvinnor att upphöra med beteendet att söka sig till aggressiva män.
Citat:
Det finns vissa män som beter sig på det sättet, och det är tragiskt. Dessa män bär själva ansvaret för sitt dåliga beteende. Det finns även kvinnor som söker sig till just dom män som beter sig illa. Dessa kvinnor gör sig skyldiga till att premiera dåligt beteende, men kvinnorna övertar inte männens ansvar för det dåliga beteendet.
Citat:
Citat:
Fogar sig? Det är just det som vissa kvinnor gör så väldigt fel. Felet är att dom fogar sig till en våldsam man. Det kan även hända att kvinnorna tar på sig ansvaret för att mannen är våldsam. Det som dessa kvinnor istället borde göra, är att omedelbart lämna våldsamma män.
Naturligtvis önskar jag att dom våldsamma männen slutar att vara våldsamma. Men jag inser att dom inte kommer att lyssna på min åsikt.
Då får du bli äcklad.
Jag har tröttnat på att vi män får bära kollektiv skuld för att vissa män beter sig illa, samtidigt som det är tabu att kritisera dom kvinnor som söker sig till dessa män.