2024-05-16, 14:39
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Jävligt tyst från Mumsen i det sista.. ligger den sk ”morsan” och samlar mod för en konfrontation av Anjo må tro 😆😆😆😆

Undrar om det blir falsettröst som när han åkte hem till Chrippa och skrek och skämde ut sig.

"DUHARSKRIVIMASSASKIT OM JOCKÄÄ!! VASKARUGÖRAÅTDÄÄÄ??!!! VASKARUGÖRAÅTDÄÄÄ??!!!"
Citera
2024-05-16, 14:54
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Undrar om det blir falsettröst som när han åkte hem till Chrippa och skrek och skämde ut sig.

"DUHARSKRIVIMASSASKIT OM JOCKÄÄ!! VASKARUGÖRAÅTDÄÄÄ??!!! VASKARUGÖRAÅTDÄÄÄ??!!!"
Det beror nog på vad tablettnäven innehåller för dagen
Citera
2024-05-17, 10:48
Medlem
kirugumis avatar
Anjo berättar lite om dramat och framtidsplaner (i en live på TT 16/5)
16:27 kommer han in.

https://youtu.be/QfDjepyAJbE?si=yZg7tLXmAUjrGG96
Citera
2024-05-17, 11:48
Avslutad
Vad är det för problem Anjo har med i första hand Linnea, och i andra hand den så kallade sekten? Man skulle tro att han är olyckligt kär, och kan han inte få henne skall ingen annan ha henne.
Han är ju helt besatt av henne och allt/alla runt omkring henne
Senast redigerad av Goldentie 2024-05-17 kl. 12:22.
Citera
2024-05-17, 14:38
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad är det för problem Anjo har med i första hand Linnea, och i andra hand den så kallade sekten? Man skulle tro att han är olyckligt kär, och kan han inte få henne skall ingen annan ha henne.
Han är ju helt besatt av henne och allt/alla runt omkring henne
Det ligger nog mycket sanning i det där. tror nog oxå Lisen kan ha uttryckt attraktion åt chrippa
anjo är nog mkt svartsjuk på chrippa att han är mer bror med jocke än han någonsin kommer bli
Citera
2024-05-17, 18:13
Avslutad
Jag har tydligen haft fel hela tiden. Första gången jag hörde Anjo prata om Flashback och flashbackare, tyckte jag han var dum i huvudet. Han beskrev alla som luffare som satt med skitigt hår i morsans källare och käkade panpizza, eller vad det var. Arbetslösa var dom också. Den här beskrivningen gav han ut med inlevelse, som om han visste, samtidigt påstod han att han aldrig varit in i forumet, han visste inte ens hur det fungerade. Nu vet vi ju att han och hans "vänner" är flitiga skribenter här, och kanske just där för börjar hans beskrivning passa in bättre.
Folk har fan glömt bort att tänka själv, och att låta någon med ett IQ på 27 tänka åt en, gör en dum, riktigt dum, för att inte säga rent av korkad.
Stäng inflödet från dessa kreatörer och ta tillbaka era tänkande liv så inser ni hur mycket BS dom matar er med. Enda anledningen dom gör det är för att få views på sina kanaler. För om man funderar ett steg till, så kommer man till frågan - Vad går allt detta ut på? Varför detta djävla ältande om Chrippa, Linnea och ibland också Julia? Det här är för fan värre än att lyssna på senila mormor, som glömmer bort vem man är innan man ens fått av sig jackan Först tänkte jag att det var var dom vanliga som vill störa och trigga i tråden, men nu börjar jag på allvar undra.
Är ni verkligen luffare? Sitter ni i morsans källare med skitigt hår och käkar snabbmat
Är ni på riktigt dumma i huvudet?
Senast redigerad av Goldentie 2024-05-17 kl. 18:19.
Citera
2024-05-17, 21:48
Medlem
Dopys avatar
Nu verkar det som att Anjos senaste video har lett till att folk pratar om att kidnappa lilla C.
Senast redigerad av Dopy 2024-05-17 kl. 21:52.
Citera
2024-05-17, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nu verkar det som att Anjos senaste video har lett till att folk pratar om att kidnappa lilla C.

Den är ju borta
Senast redigerad av Goldentie 2024-05-17 kl. 22:18.
Citera
2024-05-17, 22:21
Medlem
Hans Instagram verkar vara ovanligt lugn på storys, och den sista bilden (som jag ser jag) är från 2021. Brukar det vara hans senaste? Någon som vet det?

Edit: Gick in för att kolla igen… Bilderna är inte i kronologisk ordning. Är det något nytt nu som trötta jag har missat? Verkar finnas inlägg från nyss…
Senast redigerad av Kokhett 2024-05-17 kl. 22:34.
Citera
2024-05-17, 23:47
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Hans Instagram verkar vara ovanligt lugn på storys, och den sista bilden (som jag ser jag) är från 2021. Brukar det vara hans senaste? Någon som vet det?

Edit: Gick in för att kolla igen… Bilderna är inte i kronologisk ordning. Är det något nytt nu som trötta jag har missat? Verkar finnas inlägg från nyss…
Man kan lägga favorit bilder så dem hamnar högst upp/först på instagram.
Citera
2024-05-18, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Man kan lägga favorit bilder så dem hamnar högst upp/först på instagram.

Tack!

Det hade jag tydligen missat.

Men - är han inte lite väl tyst?
Citera
2024-05-18, 16:38
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Tack!

Det hade jag tydligen missat.

Men - är han inte lite väl tyst?