2024-05-17, 20:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReSweep
Lever kvinnor i skogen med Björnar ? Nej din ärthjärna.... därför är "risken" lägre rent statistisk...
Men måste jag nu bokstavligen skriva ut det för dig nu vad som hade hänt om kvinnor lever i skogen med björnar... Eller om björnar hade levt omkring oss i Stan?
Lever kvinnor i skogen med främmande män.
Nej din jävla ärthjärna.

Kvinnor lever inte i skogen med björn, men jag har kvinnliga släktingar som lever i skogen med björn in på husknuten.
Du vet inget om björnar och du vet inget om kvinnor och deras verklighet.
Citera
2024-05-17, 20:38
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, precis så.

Vi kommer tyvärr inte få se många män som förstår de villkor som råder för kvinnor och som kommer vilja göra det bättre för dem.
För män är det alltid viktigare att kvinnorna fogar sig och försöker leva utifrån mäns verklighet och vilja.
Björnar däremot är ofta lufsar som låter dig vara ifred bara du lämnar dem ifred.

Ja. Och tittar man på vad män har utsatt kvinnor för genom tiden så är det mycket värre öden än vad en björn någonsin kan göra.
Citera
2024-05-17, 20:38
Medlem
Jag tycker att män borde försöka komma i en bättre sits.

Om man ser män som en grupp så verkar de gå sämre för den.

- Uruselt propaganda-läge , kvinnor har de viktigaste posterna inom propaganda.

- Politiker prioriterar inte män ,utan politiker prioriterar män när det gynnar kvinnor.

- Män vet ej hur de ska förbättra sin position.

Björn-debatten är ett exempel.

Ett annat 4B

Män behöver nu verkligen tänka ut något som gynnar dem och det är inte att gnälla på kvinnor.
Citera
2024-05-17, 20:42
Medlem
Citat:
Män -- jag vet ingenting om er verklighet men jag vill diktera den för er.

De enda odjur kvinnor blir våldtagna av är män -- fundera på det.

Jag tror det beror på att män och kvinnor liksom är samma art och att kor, björnar eller sköldpaddor sällan våldtar människor
Citera
2024-05-17, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Hela den här tråden visar också på varför kvinnor hellre väljer en björn än en man. Män ska ifrågasätta varför kvinnor känner som de gör. Vår rädsla är inte ogrundad men som kvinna ska man alltid ifrågasättas av män.

Fråga er.. Vill du att din dotter träffar en random man i skogen eller en random björn? Fråga dig sen om du hellre låter din dotter träffa en björn eller en kvinna i skogen.. Blir det samma ifrågasättande då?

Man kan tycka att det borde finnas tillräcklig många bra män i världen som tar diskussionen som blivit av detta och gör världen till en bättre plats där kvinnor väljer mannen istället för björnen. Men icke.
alla män om och om igen sammanfattar tråden och ni bara ignorerar det för att fortsätta manshat.
alla vet att det finns en hotfull situation. trenden används inte för att diskutera varför invandrare våldtar o hedersmödar utan drar alla män över en kam för att hata alla oskyldiga män.

hela frågan är en redherring. riktiga frågan är vill du inte hellre leva i ett land där kvinnor inte röstar sönder gränser som håller farliga män o björnar ute.
statistiskt sätt mördar kvinnor fler barn också
https://childprotectionresource.online/mothers-are-more-likely-to-abuse-children-than-fathers-fact/
kvinnor begår 70% av all misshandel av barn. så nej jag vill hellre att min dotter stöter på en man i min värld där vi har trygga gränser och ett stabilt samhälle ist för feministhelvete där alla män psykiskt torteras tills dom blir galna.

du i första meningen drar påståendet att det finns inga bra män. för att sen skylla på att bra män gör inget. genom att bara attakera alla bra män för att dom kallar ut dig på din idioti.

troligen är björnen en feminist som vill mörda min dotter ist för att hjälpa för att se till att statistiken stämmer om kvinnohat så björnen senare kan skylla vad dom själva gjorde på någon man.
Citera
2024-05-17, 20:45
Medlem
Citat:
Förklara gärna för mig hur det är manshat när kvinnor uttrycker en rädsla för män?

Hat kan komma i olika former. En kvinna behöver inte bokstavligen uttrycka "Jag hatar män" för att något ska vara manshatisk. Jag skulle säga även att det finns en stark samband mellan dom kvinnor som "choose bear" och ha andra åsikter som "manshat är naturligt"... "Jag förstår varför kvinnor hatar män"... "män är äckliga" etc..... dvs denna åsikt är oftast grundade i manshat

Låt oss nu jämnföra hur snabba kvinnor är med att kalla något för "kvinnohat." T.ex Andrew tate har aldrig yttrat sig orden "I hate women" (Han har dock sagt andra sexistiska saker)... Men detta är poängen... hur snabba kvinnor var att kalla han och massa andra män för kvinnohatare... även fast dessa män har aldrig rent ut sagt orden "Jag hatar kvinnor..." Jag tror män bör göra samma sak med manshatare.... vi borde vara också tydliga och snabba med att bara kalla ut saker för manshat så som kvinnor gör med kvinnohat
Citera
2024-05-17, 20:47
Medlem
Citat:
Det är svårt att ställa björnar inför rätta - så vad babblar du om?

Jag är inte intresserad av om du tycker jag låter vettig eller inte - jag skulle däremot gärna se att du insåg att du som man inte kan definiera kvinnors verklighet, för den vet du inget om.
Jag respekterar dig för att du svarar!

Men kan du ärligt säga att du representerar alla kvinnors verklighet?

Och det innan vi talar om jag kan ”definiera kvinnors verklighet”. Sedan kan vi tala om det det.
Citera
2024-05-17, 20:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja. Och tittar man på vad män har utsatt kvinnor för genom tiden så är det mycket värre öden än vad en björn någonsin kan göra.
Absolut - så är det.
Citera
2024-05-17, 20:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Jag tror det beror på att män och kvinnor liksom är samma art och att kor, björnar eller sköldpaddor sällan våldtar människor
Det var inte jag som tog upp "odjur" som våldtar människor.
Jag är kvinna - jag vet att det enda odjur som våldtar kvinnor är män.
Citera
2024-05-17, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tycker att män borde försöka komma i en bättre sits.

Om man ser män som en grupp så verkar de gå sämre för den.

- Uruselt propaganda-läge , kvinnor har de viktigaste posterna inom propaganda.

- Politiker prioriterar inte män ,utan politiker prioriterar män när det gynnar kvinnor.

- Män vet ej hur de ska förbättra sin position.

Björn-debatten är ett exempel.

Ett annat 4B

Män behöver nu verkligen tänka ut något som gynnar dem och det är inte att gnälla på kvinnor.
allting som går dåligt för men orkestreras av feministerna. det går inte att vinna i livet för allt saboteras för dig.
pallar inte slänga upp studier som hororna ändå ignorerar. men alla män har bättre resultat i nationella men får sämre betyg. feminist lärare saboterar dig som barn. du nekas arbeten och utbildningar för att kvotera in kvinnor. du får inte bra lönade jobb för du ska skattas sönder för att kvinnors ska få räkmacka jobb. mäns psykiska besvär förnekas och förlöjligas det finns ingen terapi. alla dina sociala utmaningar helt förminskas. medans tjejer bara glider igenom livet på räkmacka efter räkmacka som du skattas för. även om är 10 gånger bättre än en tjej så vinner hon bara på sin offerkofta.
män uttsätts mer för kemiska störningar vi är mycket känsligare mot plastkemikalier som stör testosteronet än vad kvinnor är från xenoöstrogen.
män har mycket högre krav på sig i utseende än kvinnor.
män kan inte bara sminka sig eller ta filter för att bli 2 meter och trustfund baby.
män måste hoppa över 1000 hinder mer än kvinnor och konstant attackeras av dom för det.
allt bara avfärdas för att någon meme kille som elonmusk är rik och du jämförs mot honom.

sen är det 100 gånger större chans att du som man rånas eller misshandlas idag än vad det är för en kvinna att bli våldtagen. feministhorornas egna statistik säger alla våldtäkter sker hemma i deras säng av killarna dom bjuder över. men som vanligt viskvaskas statistisk hur som helst beroende på deras känslor. finns inga tjejer som skjuts det är bara män inga tjejer som förnedringsrånas o skändbegravs levande bara män.
Citera
2024-05-17, 20:53
Medlem
Citat:
Lever kvinnor i skogen med främmande män.
Nej din jävla ärthjärna.

Kvinnor lever inte i skogen med björn, men jag har kvinnliga släktingar som lever i skogen med björn in på husknuten.
Du vet inget om björnar och du vet inget om kvinnor och deras verklighet.

Kvinnor går runt främmande män DAGLIGEN din aphjärna.... DET ÄR SKILLNADEN... kvinnor stöter inte på lika många björnar som dom gör främmande män....

Hur kan detta inte gå in i dina två fungerande hjärnceller... fyfan... och att tänka att sånna idioter som dig kan gå och rösta

Vad i helvete tjänar en random man på att attackera en random kvinna ? Fråga dig själv varför du har den äckliga synen på män.... verkligen sök professionell hjälp .... herre gud
Citera
2024-05-17, 20:54
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
alla män om och om igen sammanfattar tråden och ni bara ignorerar det för att fortsätta manshat.
alla vet att det finns en hotfull situation. trenden används inte för att diskutera varför invandrare våldtar o hedersmödar utan drar alla män över en kam för att hata alla oskyldiga män.

hela frågan är en redherring. riktiga frågan är vill du inte hellre leva i ett land där kvinnor inte röstar sönder gränser som håller farliga män o björnar ute.
statistiskt sätt mördar kvinnor fler barn också
https://childprotectionresource.online/mothers-are-more-likely-to-abuse-children-than-fathers-fact/
kvinnor begår 70% av all misshandel av barn. så nej jag vill hellre att min dotter stöter på en man i min värld där vi har trygga gränser och ett stabilt samhälle ist för feministhelvete där alla män psykiskt torteras tills dom blir galna.

du i första meningen drar påståendet att det finns inga bra män. för att sen skylla på att bra män gör inget. genom att bara attakera alla bra män för att dom kallar ut dig på din idioti.

troligen är björnen en feminist som vill mörda min dotter ist för att hjälpa för att se till att statistiken stämmer om kvinnohat så björnen senare kan skylla vad dom själva gjorde på någon man.

KOlla upp vilka män som har mördat kvinnor. Det är inte bara utländska män. Ted Bundy tex. Han hade fullt upp om man säger så. Så sluta försök dra frågan ifrån vad det handlar om. Acceptera bara att kvinnor inte är trygga i dagens samhälle med män! Kan du tänka på två saker samtidigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in